Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrog in Homelab 80L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Bijna 4 weken oud. Weekje nadat ik ze verpot heb is de nieuwe pot al volgeworteld. Ze staan nog steeds onder 4 cobs, op 150 watt.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #32
      mooi tentje vol dik in orde !!

      En zijt ge er al aan uit , wat het gaat worden Scrog of sog ??

      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        50/50, was altijd al het plan. Je kan niet scroggen zonder het geslacht van de reguliere te weten en dat kan nog ff duren. Als je mannen in een net zet valt er een gat dat je nooit meer dicht.

      #33
      ok , en wanneer wordt het dan duidelijk , waneer je met een man of vrouw te maken hebt ?
      Je kunt toch geen weken wachten om over te gaan om te scroggen , of wel ?
      In mijn geval kan er dan ook nog een man opduiken na 7 weken ook al heb ik fem. zaadjes
      aangeschaft ??
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Nee dat blijven gewoon vrouwtjes, ze kunnen wel door omstandigheden herma worden. Voornamelijk door stress, licht in het donker en te hoge rlv

      #34
      Nog een vraagje , hoe kan de zaad kweker eigenlijk weten welk zaadje een vrouwelijk of een mannelijk zaadje is ??
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Dat weetie pas 3-4 weken na het zaaien

        Ohja Beowulf...ik zit nog ff te wachten tot ik commentaar kan geven, of een vraag heb.
        Het gaat nog vlekkeloos

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        oki-doki dus ik zit safe !?i

      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        Saai he

      #35
      Dag 31 voor de oudsten. Heb een probleempje, denk dat ik iets te laat ben met de klok om te zetten Ik was vergeten dat ik normaal 9 of 10 planten heb, geen 20. Komt er nog is bij dat alles wat ik gezet heb vrouwelijk blijkt te zijn tot nu toe en dat het hard gaat in de tent. Oa de 3 blue chocolate hazes zijn alledrie vrouwelijk. De master kushes alledrie vrouwelijk. Alleen van 2 hindu kushes kan ik het geslacht nog niet zien, maar doorgaans zijn de mannen eerst zichtbaar, dus dat worden wsl ook vrouwen. Nu wat gedaan? Alles staat al praktisch vol. Tweede tent bij zetten en alles nu kweken in 1 grote ronde? Wilde nog een twee ronde doen hierna. En dan zou het onder hps moeten zijn ipv led. Heb ook geen tweede afzuiger of filter. Mss dief ik wel het 1 en het ander. Morgen pot ik in ieder geval alles over en dan kan het net er boven en de klok om en de tweede rij lampen er bij en dan zien we wel weer.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Jack Spliff
        Jack Spliff commented
        Editing a comment
        Dat zijn luxeproblemen...maar wel dilemma's. Het zou zonde zijn om de helft van deze mooie planten op te offeren. Misschien toch de tweede tent erbij?
        Gaat wel natuurlijk terug een afzuiger en filter kosten ( als je lampen genoeg hebt) maar toch het overwegen waard.
        Kan je teveel weed hebben? Ja, soms wel Maar als je veel hebt, kan je een gedeelte langer laten curen
        In ieder geval, heel gezonde planten!

      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        Ik heb nog een gavita pro serie, had die nog voor noodgevallen. En heb nog de 3070 cobs die als voorgroei set dienen. Die zou ik dan niet meer nodig hebben. Alleen ja, tis ook een beetje de hobby om de winter door te komen. Dan heb ik binnen 2-3 maand niks te doen. Een ander optie is hopen op een mannetje en wat zaden kweken. Of is proberen een plant te stekken, want dat heb ik ook nog nooit geprobeerd. In de DP90 dan, onder de 3070.
        Of ik laat gewoon alles in 4 liters en kweek weer een volledige sea of green. Luxeprobleem idd. Als je naar de foto kijkt van 5 dagen terug, da's een serieus verschil. Heb doorgaans ook wel wat problemen, eentje die toch wat te nat staat. Die zitten er nu ook niet bij. Goeie voeding die van de aveve

      • Jack Spliff
        Jack Spliff commented
        Editing a comment

      #36
      Beowulf damm de panten gaan hard bij je
      over welk product van de aveve hebben jullie het ????
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #37
        https://avevewinkels.be/Producten/De...-planten/97b79

        En dat op groene Jan van de lidl, 2 euro 50 voor 40 liter Zonder die vervelende perliet. Heb ze al een paar keer wat voeding meegegeven en zie vrij snel de licht verbrande bladpunten. Dus het wordt onmiddellijk opgenomen. Hopelijk vind ik nog wat elektriceitskabel, dan kan die tweede set straks omhoog. De lamp brandt, dus ik kan gaan overpotten.

        Comment


        • WillyWally
          WillyWally commented
          Editing a comment
          Is dat biologisch ? Vind er niets van op hun site.

        #38
        Dag 33. Deel verpot, tweede set cobs er bij en de klok naar 12/12. Morgen de rest, had geen zin meer en tijd voor een ballonnetje met ik weet niet meer wat. Het zal een sea of green worden. Scroggen heeft niks zin meer op deze moment, da's voor de volgende keer en dan hoop ik dat ik mij kan inhouden met de hoeveelheid zaden om te ontkiemen... Q verandert de topic titel wel naar LST ofzo

        De reden waarom het zo goed gaat, uitgebreid wortelnet. Zonder wortelstimulator. Luchtige licht vochtige grond en niet teveel water, da's al wat je nodig hebt in het begin.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


          #39
          het is een heel werkje met zo veel planten
          ik had er ook eerst 6 nu groter kast en heb er nu 13
          staan volgende ronde komt max in de kast 16 te staan heb er ook van verschoten hoeveel werk erbij komt
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


            #40
            Jup, tis een werkje. Zo goed als alles is overgepot. Heb 1 mannetje, uiteraard de papaya waar ik er maar eentje van had (andere zaden niet gekiemd) en die ik net zo lekker vond. Soit, mss kruisen we daar mee voor eigen zaadjes. Blijven er 22 over waarvan nog eentje onbeslist is, wsl wel vrouwelijk. Het zou wat zijn, maar 40 grammetjes per plant gemiddeld en we zitten aan 900 en 2gr per watt. Als het er ooit in zit dan is het nu wel.

            Comment


            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              papaya wel heel lekker om te roken heb er 2 ervan gezet in mijn vorige kweek
              en zakte op het einde door zijn stam dat ze zo zwaar waren ...geef veel opbrengst

            #41
            Dag 37. Nog een week en dan kan de bloei beginnen. Waar ik kan knak ik wat stelen om alles zoveel mogelijk egaal te spreiden. Zal een sea of green worden. Geef nog steeds puur regenwater, sinds ze verpot zijn nog geen voeding gegeven. Ook de 4 die nog in 4 liters staan niet. Alles ziet nog steeds mooi groen, dus geen probleem. Hier en daar zelfs wat verbranding. Denk niet dat ik nog overschakel op potgrond en voeding van de growshop, uitgezonderd de green sensation.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #42
              ziet er mooi uit je planten vliegen nogal snel
              veel voeding van de growshop gebruik ik ook niet meer gebruik nu bio tabs is vorige kweek goed gegaan met die bio tabs en zal deze nu ook terug gebruiken
              enkel de laatste weken voor het flushen geef ik ze enkel beetje top max mee van bio bizz
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


                #43
                6 weken voor de oudsten. Goed 10 dagen 12/12. Hier en daar wat klauw, maar zolang de bladeren niet bol gaan staan is dat geen probleem. Was bij eentje wel het geval, dan is het altijd gokken of ze nu te nat of te droog staat. Twee dagen geen water gegeven, trekt terug bij. Had de laatste wat sneller moeten overplanten, maja. Staat goed vol zo, ben benieuwd wat dat geeft. Doorgaans krijgen ze wel wat meer ruimte.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 3 photos.

                Comment


                  #44
                  Echt wel een mooi groen gelijk veldje heb je daar , dus den bloei kan voor jou ook beginnen !!
                  Als ik zo een beetje reken dan is het ook tegen de jaarwisseling dat jij gaat oogsten ??
                  Of zie ik dit verkeerd ?
                  πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
                  ​
                  πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
                  ​

                  Comment


                  • Remco
                    Remco commented
                    Editing a comment
                    dus jij rekent dan op 9a10 bloei weken !!

                  • ganjagast
                    ganjagast commented
                    Editing a comment
                    Ik zie nog geen bloeiharen dus het kan nog een paar dagen duren voordat de bloei echt begonnen is en dan tellen we +8/9 weken. En je kan beter ervan uitgaan dat het bloeien langer duurt dan bekend is dan wat de zaadboer aangeeft en als je ervan uitgaat dat het langer duurt is het alleen maar mooi meegenomen als ze wel eerder oogst klaar zouden zijn Maarja ieder heeft zijn wensen trichome wise.

                  • beowulf
                    beowulf commented
                    Editing a comment
                    Zal eerder vanaf het weekend erop zijn. Zou er sowieso ook geen tijd voor hebben met oudjaar. Maar die blue chocolate hazes bv die gaan wsl naar 10 a 11 weken bloei. Zitten wat indica's tussen, maar er zijn nog geen pruikjes te zien en 8 weken is wel erg kort.

                  #45
                  Knakkerdeknak. Zo houden we mooi alles op dezelfde hoogte. Bij gebrek aan een net moeten we het maar zo plat leggen. Paar keer in de stengel knijpen en buigen. Morgen staat alles weer richting het licht. Je begint het te zien dat de bloei er zit aan te komen, ideaal. Om een idee te geven van het waterverbruik, ze krijgen iedere dag een liter of 5 verdeeld over de 22 planten. Achter meer vragen ze voorlopig niet.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.

                  Comment

                  Bezig...
                  X