Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrog in Homelab 80L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ik ook, nog zeker 10 weken wachten.

    Comment


      dammm 638 gram petje af hoop dat mijn 16 klaar zijn die nu net 3 dagen aan het groeien zijn eens een 300 of meer gram kan afhalen zouw ik al blij mee zijn
      hoogste dak ooit gehaald heb ik mijn 80x80x170 tentje was 185 gram
      nu met de 120x120 moet ik hoger kunnen halen

      ik blijf je volgen
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        Leuke setup Beo, ik haak aan. Mooie planten!

        Ik vraag mij toch af waarom je bent gewisseld van voeding en aarde.

        Klopt het dat je ook wat minder zin in fotograferen hebt, ik ben nog steeds onder de indruk van de mooie foto's in je 'Op zoek naar paars' topic (weet niet of dit de precieze naam is)
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Wist niet dat dat topic er was.

        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...bers-van-paars

          Gewisseld van aarde uit noodzaak, growshop dicht. En had geen zin meer om elke keer 13 euro te betalen voor een zak batmix als je 40 liter kan hebben voor 2 euro. Geraakte ook niet gewend aan die biologische voeding, dan maar goedkoop spul dat ik nogal is geprobeerd had. En dat werkt ook.

        De vorige waren niet echt de moeite voor close ups Stemma, zat teveel geel blad tussen. Ze brachten nog wat op, maar ze zagen er niet uit. Vorige keren nam ik ook wel de moeite van af en toe een pot uit de tent te halen. Deze ronde maken we daar wel meer werk van.

        Volgende keer ook terug paars in de tent Geen idee hoe de titel was; ergens in mijn profiel onder gestarte topics vind je dat wel terug. Die waren echt ferm die killing fields, moest ik ook maar weer is bestellen, da's lang geleden.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Linkje hier boven werkt hoor, lijkt wel wat op red Jack, die smaakt naar purple power btw.

        De ene lastige bleek een man te zijn, geen idee hoe dat zou kunnen maar hij is de tent uit en vervangen door de kleine iced grapefruit die nu zijn nut nog gaat mogen bewijzen. Alles proper groen, ben er happy mee.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          past er goed tussen
          Proper!

        Eerste pruikjes bijna zichtbaar; ze groeien nog flink door. De kleine iced grapefruit doet het ook goed in de 14 liter pot. De twee autoflowers zitten goed verstopt Ze hebben nog steeds geen voeding gekregen, ook de meest cheapo grond die ik kon vinden in de winter doet het dus (met toevoeging van enkele handen wormenmest en wat eetlepels supermix) even goed als batmix. Binnenkort zullen de zakken groene Jan wel weer in de lidl liggen, dan neem ik mij daar een zak of 20 van voor volgende winter.

        Bladproblemen vorige ronde, zonder twijfel te droge grond. Niet te dicht op de leds, gewoon te weinig water. Te lang gewacht tot de potten lichter werden. Er blaast nu toch ook terug een fan, maar of dat er voor iets tussen zat? Da's meer voor het toprot binnenkort te voorkomen.



        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 5 photos.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Welke pH houd je aan voor je watergebeuren?

        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Geen idee, ik meet geen ph. Sowieso ergens tussen de 6 en de 7 als ik afga op de planten Ik vul een ton van 30 liter water met regenwater tot 20 cm van de rand en daar gaat nog wat kraanwater bij.

        Mooi man, staan er prachtig bij !
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          jaja zeg, mooi veld! die kweken gaan zo vlot bij u de vorige is nog maar weg en deze staat al in bloei, ferm!

          Comment


            Langs rechts, langs links en een voorbeelde van geknakte nodes. Je plet de stam wat tussen duim en wijsvinger en omleggen maar. Zo houd je alles op gelijke hoogte, bij gebrek (weer) aan een net Komt uiteindelijk op hetzelfde neer, maar voor een net is hier geen plaats helaas.

            Nu ontbladeren, 5 liter water geven per plant en voeding volgens wat plagron aanraadt, dus elke waterbeurt voeding der bij. Of toch maar niet Heb overigens nog maar 2 keer voeding gegeven. 1 keer micromix van bio nova en eergisteren bloeivoeding om vergeling uit te lokken Voor de rest teren ze nog altijd op wat er in de cheapo-licht verrijkte- grond zat van de gamma.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 3 photos.

            Comment


              Das knap om te zien mooimooi !!

              Alles proper en netjes !!
              🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

              👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

              Comment


                Beowulf; jij bent altijd tegen ontbladeren en nu ga je het toch zelf ook doen? Kan je dat even toelichten? Ik heb dat bewust bij mij nog niet gedaan, maar nu jij het ook gaat doen? (ik heb wel onder het net de vergeelde en bruine bladeren verwijderd)

                Comment


                • beowulf
                  beowulf commented
                  Editing a comment
                  Sarcasme...

                • philly
                  philly commented
                  Editing a comment
                  haha, ja nu ik t nog eens lees snap ik niet goed dat ik zo slecht gelezen heb ;o;o;o;o hahahaha

                De bloei komt er goed in na een weekje. De autoflowers zijn overwoekerd maar staan er nog, al kan ik ze wel maandag of dinsdag omdoen. Zo goed als geen voeding meegegeven, ga er toch wat van kunnen afhalen. Zo kan het wel interessant zijn om ze bij wat langere voorgroei tussen normale photosynthese planten te zetten. Als je ze toch liggen hebt...
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 5 photos.

                Comment


                  Kijk dat is pas een lekker kweekje
                  ziet er echt top uit zo je gaat wel lekker weer
                  Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                  Comment


                    Effe eentje apart genomen, een cream mandarine, ze zijn mooi donkergroen. Was niet geheel duidelijk onder de leds, maar tis niet zo erg als onder hps. Eergisteren wat pk 13-14 gegeven. Planten blijven mooi groen... Volgens mij is die typische vergeling, net als bij mij vorige ronde, te wijten aan te droge grond en heeft de bloeivoeding er niet veel mee te maken.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 4 photos.

                    Comment


                    • ganjagast
                      ganjagast commented
                      Editing a comment
                      i have too agree
                      same here

                    Naais

                    Comment

                    Bezig...
                    X