Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba Kush & McPurple

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    het gaat idd heel goed uit bij je Flip Hasjkip zeker met al die vingers aan je planten
    zouw ze idd niet te lang laten voor groeien want ze krijgen nog een groei spurt als je over schakelt

    laat ze maar groeien dat je veel toppen krijgt ze doen goed verder daar in je tentje
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


      #17
      Planten zien er prachtig uit, mooi groen en prachtige bladeren nu zo. Toppie!
      Gniffel, gnaffel, gnuisje... Wie blowt daar in zijn huisje?

      Comment


        #18
        Succes ermee, ik volg ook

        Comment


          #19
          Daar zijn we weer !

          Klein probleempje, van 1 lamp heeft de voeding van de fans het begeven. Deze werd dusdanig warm dat ik besloten heb om deze tijdelijk uit het hok te halen, ik vertrouwde het niet. Heb er even 2 55 watt CFL lampen voor in de plaats gehangen. Had ze eigenlijk nu zo'n beetje in de bloei willen zetten maar heb een nieuwe voeding besteld, als deze binnen is repareer ik de lamp en ga ze in de bloei zetten.

          Ik vind ze niet erg hard groeien.Nu wordt een indica meestel niet zo groot maar ze hebben nu pas het net bereikt. Heeft wellicht te maken met overvoeding, heb toch nog een aantal verbrandde bladpunten en aangezien ik niet bijvoedt zal het aan de aarde liggen. Ze zijn wel nog mooi groen, dat dan weer wel. Nu nog zo houden in de bloei Ik heb het net er weer boven gehangen en ze hebben nu het net bereikt, zouden dus groot genoeg moeten zijn voor de bloei. Voorbloei heb ik ook gespot en ze zijn alle 4 vrouwelijk. Wel zo fijn als je femenized zaad hebt

          Er staan dus nog 3 x McPurples waarvan 1 in een kleinere 11 l pot. Deze heeft wat gele bladeren, denk dat deze in het begin wat te nat en op het laatst wat te droog heeft gestaan. Ook staan er 2 x Bubba Kush. Dat water geven blijf ik toch lastig vinden, weet nooit of ik teveel of te weinig geef. Op het moment krijgen ze zo'n halve liter per 2 dagen, de kleinere ca. 250 ml. Hoop dat ik goed zit.

          Nou, duimen dat mijn onderdeel snel binnen komt en ik over kan gaan op de bloei, de vorige keer had ik een dusdanige groeispurt dat mijn hok overvol was. Wil ik deze keer zien te voorkomen. En anders ga ik gewoon flink dieven..


          De bovenste zijn de Purples, de onderste de Bubba's. Hier hebben ze 2 dagen niks te drinken gehad en is de lamp ca. een uurtje aan.


          IMG_4579.jpg

          IMG_4580.jpg




          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • groot
            groot commented
            Editing a comment
            Vorige adapter is bij mij ook door oververhitting gesneuveld. Even kijken dat je.adapter een hoger wattage aankan dan wat.die fans vragen. Verder staat die van mij op slechts 7,5 volt. Voldoende om de lampen koel te houden . Adapter wordt nu een stuk minder heet, normaal warm. Plant advies durf ik niet te geven.

          #20
          ze bereiken bijna allemaal het net buiten die in de 11 liter pot
          denk dat ze zo stil aan mag beginnen denken om ze over te zetten anders zullen ze terug te veel door groeien

          ze staan nog mooi groen en groeien ook mooi in de breedte ze zien er heel goed uit

          jammer te horen dat je een probleem heb met je lap voor zo ver ik weet heb je 2j garantie als ze van onze spaanse vrienden komen even mailen kunnen zijn dat ze je kosteloos het nieuwe stuk opsturen

          hoop dat alles volgens plan blijft verlopen
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


          • Cleargreen
            Cleargreen commented
            Editing a comment
            Zou m ook precies in het midden van de andere 4 planten zetten

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Heb ik aan gedacht maar ben bang dat ik dan niet goed meer bij de achterste kom met watergeven / verzorging. Zal eens kijken wat het beste is..

          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            ik gebruik een lange trechter zo als voor benzine om de plantenwater te geven en dat werkt goed mijn kastje is 120 diep en kan er zo overal aan

          #21
          Flip Hasjkip Welke voeding gebruikte je voor de fan? Of standaard mee van bij TGL?

          Comment


            #22
            Uw vrouwtjes staat er mooi bij Flip , houden zo !!!!!!!!

            Zeg die spaanse vrienden waar over gepraat wordt is dat per toeval todogrowled-logo-1465128242.jpg.png
            Attached Files
            πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
            ​
            πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
            ​

            Comment


            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              ja je zit op de juiste site das het logo van de site

            #23
            Klopt, Lamp is van TDGL.

            Even voor de duidelijkheid, mijn voeding van de fan werd niet te warm, mijn lamp werd dat nadat de fans uitvielen.

            Ik denk dat het toeval is, kapotte voeding, ergens anders een COB die doorbrandt. Maatje heeft 3 van die TGL 60 hangen zonder problemen.



            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • renoir68
              renoir68 commented
              Editing a comment
              smoker2002, en heb je al antwoord terug gekregen,,
              Heb zelf net ook zo'n TGL STAR 60/ 3590 besteld, omdat mijn optic 2 voor de helft is uitgevallen.

            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              heb ze vandaag nog eens contact gehad met hun via whats up met dat ik al een mail had gezonden op 19/6 en nog steeds geen antwoord had gekregen kreeg het antw dat ze in kerst verlof waren maar ik verstond dat maar ik maakte ze duidelijk dat ik geen 14 dagen kon wachten op reparatie stukken zo na een 10 tal kreeg k bericht dat ze morgen mij een nieuwe led gaan opzenden zo hoop dat ik hem snel heb ...want heb nu ff serieus wat licht te kort ....ze hebben me wel verteld dat hij dus wel serieus rook kan afgeven maar in geen geval in brand kan schieten zo van als hij rook af haf heb ik hem uit de muur getrokken heb niet gewacht om dat te zien of het waar is lol

            • renoir68
              renoir68 commented
              Editing a comment
              @smoker2002
              Dan is het weg smelten van die led,,en die heatsink brand toch niet,,denk dat alleen de stoppen er door vliegen,
              Voor prefentie een mabo in de kast hangen.
              Mijn lamp is onderweg,,komt woensdag binnen (2 Jan).

            #24
            De lamp is gefixed en ze branden weer allebei. Dit weekend ga ik de klok omzetten.

            Hop hop gas erop !
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #25
              ♪ Wij willen foto's! ♪
              Ad usum proprium!

              Comment


              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                yep waar blijven de foto's van de dames

              #26
              Bij deze dan de foto's. Heb niet veel te melden, de Bubba's blijven compact, de Purples worden mooi bossig. Nog geen bloeiverschijnselen te zien. Heb ze nu wat voeding meegegeven, EC 0,6.

              De Purples kunnen wel wat voeding verdragen, de Bubba's hebben er iets meer moeite mee.

              Hier komen de foto's ...

              IMG_4602.jpg

              IMG_4607.jpg

              IMG_4605.jpg

              IMG_4603.jpg

              IMG_4604.jpg

              IMG_4606.jpg
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Ah kijk eens aan..
                Zien er goed uit mooi donker groen lekker bossig Vooral die purples zijn erg mooi. Hoevaak getopt? 1x toch? sorry als ik dat gemist heb.

              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Klopt, 1 x getopt. De Bubba’s lijken mij wat minder geschikt voor een scrog alhoewel er best veel kleine topjes nog onder het bladerdek zitten. Ben aan het overwegen om wat grote bladeren weg te halen zodat er meer licht naar de onderkant kan.

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Je hebt het voordeel dat je een stevig netje/rekje in de tent heb moet makkelijk lukken, beetje binden etc. met die elastische netjes is het niet te doen.
                Ik ga zelf wellicht vandaag al de bladen die de scheuten onder van het licht blokkeren ook weghalen, maar alleen de binnenkant. dus vd 4 bij elk een blad wegnemen.

              #27
              Ik zou dien kleinste pot in't center zetten !!

              πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
              ​
              πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
              ​

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Nee nee, wordt te lastig met verzorging, dan kom ik niet meer aan de achterste. Kan nu nog onder het net gaan liggen, dan niet meer.

              #28
              Moeilijk gaat ook , Duurt net een minuutje langer !!

              Je gaat wat meer tijd moeten doorbrengen met uw mooie dames !!


              Zij zal ze , zelf wel weg snoeien als ze niet meer nodig heeft !!

              En als ze toch geel moesten worden dan kun je ze dan nog verwijderen !!


              Is maar mijn gedacht , ik zou het zo doen ??
              πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
              ​
              πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
              ​

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Heb het al eens geprobeerd, was geen succes. Kon niet meer achteraan komen met als gevolg veel wildgroei en takken met fluf die ik allemaal weg heb kunnen gooien. Zonde van de ruimte. Wat is jouw motivatie om deze in het midden te zetten ?

              #29
              Zodat van dien kleinste centraal onder het licht zou staan , licht is gewicht !!

              Ik kan aan de achterkanten ook niet aan !!

              Met wat pruts werk lukt het ook wel , rustig rustig jonge man t'is wel maar
              mijn gedacht he , ik weet het ook allemaal niet ??

              En ik heb nog een mooi puntje !!!

              Een mooi gelijk scrogertje is niet lelijk zeg nu zelf !!

              Zonder gene stress mogen opgroeien is toch ook wel mooi mee genomen niet ?

              En ik heb nog wel van die puntjes die ik zou kunnen toevoegen aan dit dossier !


              MVG Remco , ik kan het toch ni laten om nog eens te kijken hier , ik ben wel in
              verlof en dan is het gewoonlijk zonder GSM en dergelijke , dus ik ben nu wel echt
              aan't zondigen !!!!!!



              Gelukkig nieuwe jaar en dat al uw mooiste dromen mogen uit komen !!

              En ik wens me zelf nen kilo tweehonderd gram per jaar !!
              Is een 300 gr droog op 1 vierkante meter te veel gevraagd ?? nee toch !!




              πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
              ​
              πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
              ​

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Maakt niet uit, ik ga die kleine niet in het midden zetten. Is de vorige x slecht bevallen, waarom zou ik dat herhalen ?

              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                zo is het leren uit uw fouten en doen wat jij denkt het beste is voor jouw kweekje
                ze zien er super goed uit zo zouw zeggen doe verder zoals je bezig bent je bent heel goed opweg

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                In het midden heb je de overlapping van alle andere cobs dus daar zou ook voldoende licht moeten zijn.
                Mja eentje minder, het zal best vol komen.

              #30
              ja dames staan er mooi groen bij en veel nieuwe scheuten dat zal terug een mooi kweek worden
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment

              Bezig...
              X