Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strawberry Daquiri F2 & xxxx COB LED 200W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    oei ganjagast, lastig parcours deze keer...
    probeer volgende kweek gewoon eens hydro!

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Nee echt duur is het niet maar mag wel wat minder kosten, toch? Ben nog niet helemaal hersteld namelijk.Misschien is dat wel een idee zal vast aardig wat diy filmpjes te vinden zijn YT. Even kijken kan geen kwaad
      Last edited by ganjagast; 28 February 2019, 00:01.

    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      die hydro eb en vloed klinkt wel aanlokkelijk zeker moet je niet denken ga ik op tijd klaar geraken voor ik opo vakantie vertrek of moet je niemand lastig vallen en iemand sleutel geven van je huis alles gaat vol automaties ....iets om over na te denken al enkele clips gezien op you yube
      philly wat kost eigenlijk zo een compleet eb en vloed systeem de rest heb ik al ???

    • philly
      philly commented
      Editing a comment
      Gho.. ALs je eigenlijk 't meeste al hebt.. dan heb je enkel een bak voor water nodig. een vloedbak , een aan en afvoer set, 2 aquarium pompjes, net-zakken, hydrokorrels en een degelijke ph en ec meter, 2 tijdklokken en je bent vertrokken. Ik heb geen systeem gekocht, ik heb gewoon alles zelf bij elkaar gezocht, met de hulp van Vaperke uiteraard. voor die dingen samen heb ik toch een kleine 300 betaald denk ik. vloedbak70, waterreservoir 70 hydrokorrels 25 ph en EC van bluelab dacht iets van 150 samen enz...; Setup draait momenteel lekker vlotjes. je moet niet stressen voor te veel of te weinig water; je moet ook niet elke dag gaan kijken.. natuurlijk doe je dat wel :p :p :p

    #17
    Ad usum proprium!

    Comment


    • philly
      philly commented
      Editing a comment

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Nadeel van 12/12 is alleen dat je niet kan toppen. Of toch wel? Dan zou je meer kans hebben op herma denk ik dan.
      lol smoker2002 jij gaat nu nooit meer voor -groeien zeker !? ghehe Als je haast hebt en je zit zonder stash dan direct op 12/12 en als je nog wat tijd hebt liever voor groeien en dan kan je zelf bepalen hoe je ze hebben wilt.
      En als je echt haast hebt dan schakel je na 8 weken bloei om naar 10/14 en stop met voeden dan gaan ze nog sneller..minder weed maar wel weed

    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      volgende zal ronde sativa's zijn zal wel voor groeien maar korter omdat ze dan toch nog serieus door schieten denk ze een 30 dagen en dan omschakelen ook al hebben ze het net niet bereikt zullen ze met hun groei spurt het wel doen we zullen zien wat we doen ene soortje is 70% sativa andere is 85% sativa

    #18
    Of Sativa's kweken, die groeien nog goed onder 12/12.
    Je zit dan vaak wel aan 14 weken bloei ofzo.

    Northern Lights groeiden vroeger ook goed op 12/12
    Nu heeft bijna elke breeder wel een NL of NLx in z'n assortiment, dus in hoeverre die nog zuiver zijn weet niemand.

    Plantje rechts heeft flink beschadigde wortels zo te zien.
    Normaal komen ze daar wel bovenop, pas op dat ze niet te nat staat. Ook niet te droog. Dus eh...nouja, ff opletten.
    Ze blijft wel altijd een paar weken achterlopen want dit kost wat tijd.
    Maar zolang ze nog niet plat ligt is er hoop.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Dan mag ik eerst een grotere woning aanschaffen.. ghehehe ik moet het doen met 60x60 dus offers moeten gemaakt worden.
      oja Q zoals je zei, de grond was kurk droog ben mede schuldig aan de dood van plantje drie.

    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Zonde, vochtige pot en een week en ze was weer helemaal vrolijk

      Ga mogelijk zelf na deze ronde de Strawberry Daquiri F2 eens op 12/12 neerzetten voor een snelle kruising voor de zomer, maar dat ligt er even aan hoe alles loopt qua tijd gezien ik momenteel flink aan het uitlopen ben

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Dat het drogen vd grond zo rap ging had ik niet verwacht. Ik had bij het verpotten de grond besproeid met water zodat het wortelen dan goed zou moeten gaan allen was het te weinig wellicht, had ook gewoon moesten wateren ipv uitstellen. Ach uiteindelijk weggehaald en daarvoor twee NL erin gepleurd.
      Je gaat dus weer opnieuw kruisen dan toch? Hopelijk zit je goed kwa schema en dat het gaat lukken Ik kom uiteraard weer met je meekijken!

    #19
    TEKST volgt later.. moet zo weer even de deur uit!

    2NL - kopie.JPG025 - kopie.JPG026 - kopie.JPG027 - kopie.JPG028 - kopie.JPG
    Ad usum proprium!

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      die NL hebben er zin.. gister begonnen met ontkiemen en vandaag zitten er al een staartje (wortel) aan van bijna 0.5 cm
      btw de rest vd tekst morgen ga lekker filmpje kijken..

    #20
    Ik volg geduldig mee,
    benieuwt naar de prestaties met een COB.

    Comment


    • Ledgrower
      Ledgrower commented
      Editing a comment
      Hoe hoog hang je die cob?

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      ik denk dat je er gauw achter zal komen, of niet..?

    • Ledgrower
      Ledgrower commented
      Editing a comment
      Ja had erover gelezen

    #21
    Update #3

    Ontkiemen: 2 dagen
    Voor groei: 6
    dagen
    Groei: 36
    dagen

    Voor bloei: dag 5, week 1

    Yow Heb gisteravond de zaden in de potten gedaan, voldoende water gegeven voor de eerste 3 dagen en nu is het afwachten wanneer ze hun kopjes gaan laten zien. Wat heb ik nog meer gedaan.. oja en ze wat te zuipen gegeven want goed drinken doen ze wel.

    029 - kopie.JPG
    030 - kopie.JPG031 - kopie.JPG

    Licht verbrande bladpunten, beetje gelig misschien wel door eerdere problemen met ph, voor het algemeen mooi groen dus kan nog wel even wachten met vloeibare voeding.

    op verzoek van @smoker2002

    033 - kopie.JPG034 - kopie.JPG

    ..heb ze vastzitten met tiewraps, ik kan de blusser zelf er nog vanaf halen zodat ik het eens in de twee weken even ondersteboven houd.

    Watergiften:

    *18-12-2018

    #1 300ml water + wortel stimulator (ph6.3)
    #2 350ml water + wortel stimulator (ph6.3)

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    *20-12-2018

    #1 360ml water + wortel stimulator (ph6.7)
    #2 310ml water + wortel stimulator (ph6.7)

    NL

    #3 25ml water + wortel stimulator (ph6)

    #4 25ml water + wortel stimulator (ph6)

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    Variac voor inlaat en afzuiging = 125V


    TEMP;
    MIN 20.8c
    MAX 28.6c

    LV%;
    MIN 34%
    MAX 46%


    tot de volgende
    Ad usum proprium!

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Voor wat veiligheid en peace of mind is het zeker niet verkeerd om er in te investeren, je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk. Ga niet ontkennen vind €100 best veel voor zo'n een ding en dat schrikt me best af er een aan te schaffen, wat denken jullie van die knockout boxen? zijn ook een stuk goedkoper. Toch zal het een vd twee worden uiteindelijk.
      Die cameras zullen vast wat kosten niet dan flip?
      philly achteraf gezien.. goede tip man! Ga ik staaldraadjes gebruiken ipv tiewrap

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ik zie het zo, 100 € zijn ca. 30 biertjes op een festival, als ik dat over 10 jaar uitsmeer moet Ik 3 biertjes per jaar minder drinken. Dat is het mij wel waard.

      Maatje gebeld, hij heeft dus een camera met night vision, daar kan je weer een rookmelder aan koppelen die een sms stuurt bij rook of vuur. Je kan verschillende melders aan elkaar koppelen, als er 1 afgaat gaat de rest ook. Wel zo handig als je in bed ligt en in de kelder breekt brand uit. Hij had er 2, ik krijg er 1 van hem. Zoek eens op Smartware, is heel veel voor te krijgen.

      Knockoutbox ken ik niet ?

      Edit

      Opgezocht, dat is hetzelfde principe echter slechts 5 jaar houdbaar dus duurder. Die Mabo is ook nog eens van glas en kun je uit de houder halen. Je kunt deze dan als blusgranaat gericht in het vuur gooien. Die Knockout moet eerst met vuur in contact komen om een snellont te laten ontbranden, die Mabo barst vanzelf open bij 85 graden.
      Last edited by Flip Hasjkip; 22 December 2018, 14:24.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment

    #22
    goed bezig en succes! ik volg
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Nog meer zielen leuk leuk, kom er gezellig bij

    #23

    Ad usum proprium!

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      psh

    #24
    Jow GG,jammer dat er al 2 weg zijn,maar dat schept wel weer ruimte voor de andere 2 om die groter te laten worden.

    Deze ronde wel gewoon afmaken zou chill zijn.

    Laterz

    Comment


    #25
    Tussen update

    De kopjes van de NL zijn al boven komen kijken. De een gaat wat harder als de ander. Dit zijn foto's van gister avond;
    035 - kopie.JPG036 - kopie.JPG
    Ad usum proprium!

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Grazie!

    • groot
      groot commented
      Editing a comment
      Jammer van die andere maar nu ff snel twee bij groeien ende bloeien!

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Staan direct op 12/12 dus ik hoop dat ze met drie weken wel bloeihaartjes zullen showen dan zit ik goed op schema

    #26
    Ik wilde vandaag een update doen maar heb per ongeluk de meeste foto's verwijderd voordat ik ze had omgezet normaal verwijder ik ze na het omzetten..
    Een paar foto's had ik met de telefoon genomen met wat extra effecten (kerst thema) maar ja die zijn weg dus morgen weer een nieuwe poging. De overgebleven foto's van de jonge zaailingen zijn genomen met de camera vanmiddag zonder witbalans aan.

    Ze zijn allebei boven komen kijken en echt zoeken naar licht doen ze niet . strek is dus nihil.
    040 - kopie.JPG
    041 - kopie.JPG042 - kopie.JPG
    Ad usum proprium!

    Comment


      #27
      T'is wel het mooiste van den teelt vindt ik , van zaadje naar een klein kiempje !!!
      Het begin van een nieuw leven !! tof tof ik ga ze 01/01/19 aan't ontkiemen zetten !
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Yoow Remco wees welkom!
        Mee eens En de bloeiperiode, het aanmaken vd toppen en die zien af - rijpen is toch wel mijn favoriete moment vd kweek.

      #28
      Update #4

      Ontkiemen: 2 dagen
      Voor groei: 6
      dagen
      Groei: 36
      dagen

      Voor bloei: dag 11, week 2

      Hohohoo!
      Zal wel niet lang meer duren voordat de pruikjes zich echt vormen en de bloei dus echt gaat beginnen. Mag wel alvast beginnen met bij voeden aangezien de planten lichter worden onder, ik denk ook wel dat de meststoffen vd grond opraken na 5 weken.
      De NL die gaan nog gelukkig voor de rest weinig te melden eigenlijk..

      Fotokes met witbalans;
      043 - kopie.JPG
      044 - kopie.JPG045 - kopie.JPG
      046 - kopie.JPG047 - kopie.JPG
      048 - kopie.JPG049 - kopie.JPG


      Watergiften:

      *22-12-2018

      #1 450ml water + wortel stimulator + groeivoeding minimaal (ph6.7)
      #2 400ml water + wortel stimulator (ph6.7)

      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      *24-12-2018

      #1 250ml water (ph6.3)
      #2 260ml water (ph6.3)

      NL
      #3 100ml water + wortel stimulator (ph6) en 100ml water in opvangschaal
      #4 100ml water + wortel stimulator (ph6) en 100ml water in opvangschaal

      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      *26-12-2018

      #1 440ml water + wortel stimulator + groeivoeding (ph6)
      #2 410ml water + wortel stimulator + groeivoeding licht verdund (ph6)

      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Op de foto kan je goed zien dat onderste fanleave van plant #2 lichter begint te kleuren, zie eerste afbeelding!
      Dat kan zijn dat het te weinig water krijgt of de voeding raakt op. Had dus de 22e wat groeivoeding kunnen meegeven dan had ik er geen last van gehad of had nu veel meer verbranding? Echter, als je goed kijkt naar de manier waarop het verkleurt lijkt het niet met voeding tekorten te maken te hebben maar met droogte. Het blad gaat langzaam en egaal van donker naar licht groen de rest boven is nog mooi groen. Hoop dat ik het goed heb, dan heb ik dat ook onder de knie.
      Heb ze gister beide groeivoeding meegegeven kijken hoe ze zal reageren aankomende dagen. (Met organische voeding duurt het wel een paar dagen)




      Variac voor afzuiging = 130V


      TEMP;
      MIN 20.9c
      MAX 29.4c

      LV%;
      MIN 29%
      MAX 38%


      De mazzel Tot de volgende l
      Last edited by ganjagast; 28 December 2018, 15:17. Reden: CORRECTIE GEEN ACTIEVE INLAAT MEER
      Ad usum proprium!

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Mm dus het is wel degelijk te doen dan maar dan zullen ze natuurlijk wel vele malen lager blijven ik weet alleen niet of dat handig is nu Hopelijk vind je nog wat foto's zou ik leuk vinden kan ik meteen kijken of het slim is dat nog tge doen en anders doe ik dat een keer als ik meerdere direct op 12/12 ga zetten

      • BackYardPlant
        BackYardPlant commented
        Editing a comment
        Ik denk dat dat een zeer oud blad was, een van de eerste, lijkt zelfs nog de 5 vingerige ipv de 7 vingerige, dus een van de eerste 5 blaadjes die er aan zaten gok ik zo

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Correct BYP

      #29
      Dafalgan Codeine 500 mg. koppijn zeker weg , werkt zelfs preventief !!
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Is dat geen paracetamol preparaat? Geen aspirine dan?

      #30
      Aspirine_Tabletten_100mg_2375_wowm_1000_446.jpg



      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment

    Bezig...
    X