Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strawberry Daquiri F2 & xxxx COB LED 200W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    QnQhttps://chillipeper.nl/forum/viewtopic.php?t=1463
    https://chillipeper.nl/forum/viewtop...=211&start=300
    Merkbaar verschil in bladgroen/chlorofyl dat is wel vrij duidelijk maar de groei of misschien strek is minder en de opbrengst ook.
    Ik vind paprika en pepertjes ook leuk om te planten Mijn yolos deden het goed op standaard kraanwater ph7.8 en bac voeding ook geen problemen gehad, niet helemaal had last van bladluis maar daar kon ik makkelijk korte metten mee maken.
    20 - kopie.jpg
    Aankomende week begin ik al met ontkiemen van nieuwe paprika zaden btw
    Ad usum proprium!

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ik ga komende week de sierbrandnetel stekken (+/-50) voor de bloembakken komende zomer.
      Pepers en paprika's zijn daarna aan de beurt om gezaaid te worden.
      Of het moet nog winter worden..dan wacht ik nog even met zaaien, ze staan achter het raam en als ze sneeuw zien kruipen ze misschien terug de grond in.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Bedoel je sier netels? Zijn mooie bloemen die had mijn moeder vroegah staan op het balkon in die bakjes, weetjewel. Zwaar trippie als je er naar gaat staren
      Ik zet die paprika/peper zaailingen in de propagator met een spaarlampje er boven op en krijgen 16u licht zodat ze goed groeien aangezien het bij mij te koud is om deze op de vensterbank te zetten. En ik hoop dat de winter weg blijft zit niet te wachten op de echte kou de wietplant die er stond is trouwens al gesneuveld door de kou.

    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      om de zoveeltijd in de winter je aarde laten bevriezen (in afgesloten zakken buiten zetten als het -10 is) helpt tegen het sneller indrogen (bij oude aarde)
      ben effe de naam kwijt

    #47
    Foto's zoals beloofd.
    060 - kopie.JPG062 - kopie.JPG
    063 - kopie.JPG064 - kopie.JPG
    065 - kopie.JPG066 - kopie.JPG
    061 - kopie.JPG
    recoup.jpg
    Ad usum proprium!

    Comment


      #48
      hoop voor jouw dat het stopt en niet verder zet
      zouw jammer zijn je dames te verliezen
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Yow smokah
        de bladen die al getroffen waren zullen zich niet herstellen maar zolang het niet doorzet is er nog wat hoop om er iets moois van te maken. duim voor me

      #49
      Dat lijkt mij een calcium probleem. Toen ik overschakelde op biologische voeding en onafgezuurd kraanwater gaf had ik daar last van, die kleine vlekjes kregen al vrij snel een roestkleur. En dat ging snel en over de hele plant. Die aarde buffert tot het teveel is en dan heb je een probleem. Afzuren haalt de ph naar beneden en dat neutraliseert volgens mij de kalk. Geef je puur kraanwater heb je een overschot, geef je enkel regenwater en zuur je te fel af krijg je een mogelijk tekort. Mengeling kraan/regenwater, nooit geen problemen gezien en dan hoeft er ook niks afgezuurd te worden. Dus je moet wel ff de ph van je kraanwater weten en dat is in mijn regio zeer hard en kalk rijk water. Niet afzuren zonder die ph te kennen zou ik niet doen. Je hebt trouwens ook grote verschillen tussen sativa's en indica's.

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Calcium/Magnesium probleem 100%. De roestvlekken zijn pas echt een aantal dagen terug zichtbaar daarvoor was het alleen de vergeling tussen de nerven, dacht er al meteen aan toen ik erachter kwam dat mijn ph meter verkeerde waardes aangaf dus de bodem staat zuur. Heb de ph waarde verhoogd en heb tot nu toe niet meer af gezuurd wel spa blauw gemengd met kraanwater en bouw de dosis voeding weer wat op. De ph waarde van kraanwater bij mij is 7.8.
        Over dat mengen, dat lijkt me het beste aangezien ik dat deed met de vorige ronde, af -zuren deed ik niet en de planten stonden duidelijk te genieten zonder enige tekens van tekorten noch overschotten. Wat zuipt over het algemeen meer? Indica's of sativa's? Ik denk zelf dat vooral bij het om,schakelen de sativas wat meer zuipen.

      #50
      je zal deze kweek wel doen slagen hoor! trust me ik heb erger gehad spint vergeling allemaal kutzooi bij 1 uiteindelijk kweek moeten stoppen door dat toppen uitdroogden dit zal bij jou het geval niet zijn!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Wel de juiste positieve instelling Let us hope so! Wil wel wat lekkers er aan overhouden na zoveel weken.

      #51

      Dat lachje van m vlak bij het einde ahaha

      067 - kopie.JPG069 - kopie.JPG
      068 - kopie.JPG070 - kopie.JPGGH Powder Feeding; short flowering
      powder-feeding-short-800.jpg

      Morgen volgt de rest van de update
      Ad usum proprium!

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        zal tevens de eerste keer worden met minerale voeding

      • Green Mamba
        Green Mamba commented
        Editing a comment
        Die reporter weet er goed van op het einde
        Ik ga binnenkort ook beginnen met minerale voeding. Plantjes zijn bijna 2 weken ver.

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        behoorlijk goed zelfs. Dat door de haren strijken zegt genoeg ahahah
        Heavvy shiiit

      #52
      Die krijg je echt nog wel mooi afgebloeid. Ben benieuwd hoe je mineraal gaat bevallen.

      Kleintjes staan mooi overeind, zien er al goed uit !
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Thanks! Kan haast niet wachten op die SD wietje.
        Ben ook zeer benieuwd hoe het zal wezen voor zowel de dames als voor mij. Als ik nu er nu vroeg bij ben met het herkennen van bladproblemen etc. dan zou het met minerale voeding sneller verholpen kunnen worden kijken of dat merkbaar verschil is. Ik hoop natuurlijk dat er helemaal geen problemen ontstaan uiteraard, maar dan kan je nooit zeker weten. Voor nu doen ze het gelukkig wel goed.

      #53
      de Nl zien er ook heel goed uit ze beginnen mooi verder te doen
      en de andere zijn de bloemen mooi aan het groeien
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Thanks smoker Ja die bloemetjes gaan nog wel gelukkig das ook een goed teken meteen. En er zit al aardig wat trichomen op dat al in bloei week 2, das dan weer een minder goed teken lijkt me? Uit zelfbescherming maakt ze trichomen aan maar dat hoort meestal niet zo vroeg toch?

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Komt door lage RLV trouwens dat er al zoveel trichomen bijkomen

      #54
      Kijk alleen maar mooi...
      ik zeg netjes opgelost
      staan er weer mooi bij
      nu geen gekke dingen meer doen jij hihi grapje
      succes

      send from out of space

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...nder-led-licht
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Kan niks beloven

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Whuhahaha jij durft

      #55
      Update #6

      Ontkiemen: 2 dagen
      Voor groei: 6 dagen
      Groei: 36
      dagen
      Voor bloei: 15 dagen

      Bloei: Dag 13, week 2


      Ik heb besloten de NL te gaan voeden met minerale voeding, lijn van Green House powder feeding. Begin eerst met de grow en daarna verder met short flower, als eerst een lage dosis en dat langzaam verhogen.

      Watergiften:

      *
      06-12-2018

      #1 500ml water (ph6.8)
      #2 500ml water (ph6.8)

      NL
      #3 / #4 180ml water (ph6.5)
      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      *08-12-2018

      #1 500ml water + Pro Active (ph6.5) == TEVEEL PRO ACTIVE! O o o
      #2 500ml water + Pro Active (ph6.5) == TEVEEL PRO ACTIVE! O o o


      NL
      #3 / #4 Neveldouche met HyPro bladvoeding

      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      *09-12-2018

      NL
      #3 / #4 250ml water + Wortel Stimulator + Co2 (ph6.3)

      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      *10-12-2018

      #1 350ml water + Bloei Stimulator + Bloei Voeding 2ml/L (ph6.5)
      #2 340ml water + Bloei Stimulator + Bloei Voeding 2ml/L (ph6.5)


      NL
      #3 / #4 Neveldouche met HyPro bladvoeding

      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      *11-12-2018

      #1 300ml water
      #1 320ml water

      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      *12-12-2018

      NL
      #3 / #4 Neveldouche met HyPro bladvoeding


      Ik heb nu wat minder moeite met de temperaturen, ik kan de lamp nu eindelijk zowat voluit draaien Moest de lamp wel wat hoger hangen, en dan kon op zich wel aangezien er total geen strek is bij de NL. Heb een 140mm case fan/ 12v boven de led draaien en deze maakt amper geluid, letterlijk fluisterstil! De fan trekt lucht van onder naar boven!

      073 - kopie.JPG

      Afstand van lamp = 35cm / 60is een indicatie!




      TEMP;
      MIN 21.1c
      MAX 29.4c

      LV%;
      MIN 3
      2%
      MAX 4
      3%

      Ad usum proprium!

      Comment


        #56
        075 - kopie.JPG076 - kopie.JPG
        077 - kopie.JPG
        081 - kopie.JPG080 - kopie.JPG
        Ad usum proprium!

        Comment


        • Franco
          Franco commented
          Editing a comment
          Dat gaan dikke toppen worden!

          Koelfan om lucht op je koelribben te blazen GG?

          Ziet er netjes en verzorgd uit!

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Yo Franco! Ik had ze eerst erop blazen nu "zuigt" ie de lucht van benden naar boven, luchtverplaatsing is beter nu. Ik heb 0.4 graden minder warmte onder de lamp. Zojuist nog een luchtslang geplaatst aan de linkerkant en de variac met 5V verhoogd en scheelt weer 1.2 graden dus totaal al 1.6 graden minder warm waardoor ik de lamp nu op 190W heb staan. Max is 29.1 graden. Thanks amigo

        • BackYardPlant
          BackYardPlant commented
          Editing a comment
          Seuw kiek es dat zijn mooie topjes c:

        #57
        Knallen met die lamp hihi
        goed bezig netjes opgelost
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Ja dan zit je daar weer mee haha beter zo en lekker laten gaan nu als zelf genoeg ruimte hebt ben je er al....
          Wees maar blij met je temp probleem ik zit denk met stikstof overschot gggrrrrr

        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          wees blij ganjagast ik moet al 2 maanden de verwarming aanleggen in de grow room niet goed voor mijn rekeningen en denk dat dat nog 1 a 2 maanden ge moeten blijven aanliggen morgen duiken de temperaturen s'nachts terug paar graden onder nul zie ik op mijn i phone voor minstens een week lang
          wil terug zomer

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Kon ik maar een paar graden Celsius weggeven, had ik zo gedaan hoor Zo zie je maar eh, de een moet extra stoken de ander moet zijn best doen het koel te houden. Ja balen man! Volgende week gaat het vriezen idd zo kut ik had echt gehoopt dat we dat niet meer zouden krijgen.. what happend to global warming?

        #58
        Den blauwe bol is naar de klote !!



        12540578_10208315211787657_6489185034281306919_n.jpg
        πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
        ​
        πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
        ​

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Nog 2500 jaar en dan komt de cataclysme 6, de laatste. En dat is de reset waar men op wacht. Duurt nog wel even

        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          kga het u binnen 2500 jaar laten weten ganjagast als ik het zo lang uithoud ...zal dan mss al de soortjes weed al gezet hebben

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Pinky swear?

        #59
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


          #60
          πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
          ​
          πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
          ​

          Comment

          Bezig...
          X