Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strawberry Daquiri F2 & xxxx COB LED 200W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Update #7

    SD
    Ontkiemen: 2 dagen
    Voor groei: 6 dagen
    Groei: 36
    dagen
    Voor bloei: 15 dagen

    Bloei: Dag 21, week 3


    NL
    Ontkiemen: 2 dagen
    12/12: 34 dagen


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    *13-12-2018

    #3 120ml water + Powder Feeding Grow (0,4gr/L) (ph6.2)

    #4 200ml water + Powder Feeding Grow (0,4gr/L) (ph6.2)

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    *16-12-2018

    #3 160ml water (ph6)
    #4 150ml water (ph6)

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    *18-12-2018

    #3 150ml water + Powder Feeding Grow (0.5gr/L) (ph6.2)
    #4 150ml water + Powder Feeding Grow (0.4gr/L) (ph6.2)

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 081 - kopie.JPG082 - kopie.JPG
    083 - kopie.JPG084 - kopie.JPG


    Afstand van lamp = 30cm / 55

    Wattage COB = 175


    TEMP;
    MIN 21
    .1c
    MAX
    29.4c

    LV%;
    MIN
    28%
    MAX
    41%

    Last edited by ganjagast; 3 February 2019, 14:48.
    Ad usum proprium!

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment

    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      De datums vd watergiften kloppen niet

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      ahahaha het is je wel opgevallen dus
      duh! ahahah

    #62
    Lastig blijft dat vergelen en zeker om dat juist te diagnosticeren. Voldoende groen om goed te komen. Nog steeds je wattage aan het opbouwen ? Dacht dat je gelijk 200watt kan trekken. Omgeving bij mij is 18graden en temperatuur in de kast bij de planten komt volgens mij niet hoger dan 21gradenC. Waar meet jij precies?

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Kon dat maar heb hier toch echter wel wat problemen met de warmte. Of ik hou het op 75% dan kom ik rond 28.8 max
      Ik zou 18 weer te koud vinden voor de nachtrust, gelukkig zit dat hier wel snor. Alleen wanneer de lamp aangaat stijgt het kwik naar 31 als ik voluit ga ook ivm droge lucht denk ik. Mm ik heb twee hygros in de tent op dit moment. Een zit vlak naast de brandblusser en de ander onder het licht, beetje in het midden net onder de ventilator. Gemiddeld is wat ik aangeef in mijn verslagen. Hygrometer tussen de potten zetten anders?

    #63
    Ik zal nog eens een referentie meting doen. Heb zo'n fluke met twee termijnen koppels in bruikleen. Zal eens wat langer meten komende week. Ik ga na deze kweek de kast ook verplaatsen of dan wel ombouwen .

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      dourfestival?

    • Toverfee
      Toverfee commented
      Editing a comment
      jazeker

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment

    #64
    smoker2002 ja dat is wel een nadeel die dixies maar.over de jaren stukken beter geworden voor zover dat kan. Pinkpop gaan we al sinds 1992 en is meer een vriendenweekend. Maar wellicht een vage vogelclub beginnen lol.. denk ik.

    ​​​​

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      srry voor de late reactie, zie veelal geen update als ik een bericht krijg op de comments. Is idd wel waar wat je zegt, op zo een festival ben je meer geld kwijt dan een weekje camping bv en het je krijgt je welverdiende rust. Ik mis het wel een beetje is alweer jaren geleden dat ik op de camping ben geweest. Zit je dan in Frankrijk of gewoon in eigen land? Ik zat in Frankrijk en en NL

      Wetties en een looprek whahahah hoe kom je erop

    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      ik ga overal met mijn caravan spanje zuid frankrijk italie en gebruik ze ook veel in het jaar om mijn rc sport te doen als het een weeknd rc is ergens in nederland of belgie of duitsland nemen we ze ook mee

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Is een leuke hobby hoor Wat voor RC heb je? Toch niet van die niko raceauto's
      Meer zoals dit misschien: https://www.youtube.com/watch?v=ae3ju4rEGgQ
      Dit is toch gewoon super om te zien ook!!

    #65
    Update #8

    SD
    Ontkiemen: 2 dagen
    Voor groei: 6 dagen
    Groei: 36
    dagen
    Voor bloei: 15 dagen

    Bloei: Dag 31, week 5


    NL
    Ontkiemen: 2 dagen
    12/12:
    42 dagen

    Aloha!



    Als je nieuwsgierig bent naar de SD? Klik maar op de afbeelding.
    091 - kopie.JPG
    lol:

    092 - kopie.JPG093 - kopie.JPG
    094 - kopie.JPG095 - kopie.JPG


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    *20-01-2018

    #3 200ml spa water (ph6)
    #4 200ml spa water (ph6)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    *23-01-2018 HAD beter de dag ervoor moeten wateren -150ml / lichte vergeling onder..

    #3 290ml water (ph6.5)
    #4 300ml water (ph6.5)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    *24-01-2018

    #3 150ml water + Powder Feeding Grow (0.5gr/L) (ph6.1)
    #4 150ml water + Powder Feeding Short Flower (0.4gr/L) (ph6.1)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    *26-01-2018 lichte vergeling onder zet beetje door! Meer wateren of voeding verhogen!!

    #3 250ml spa water (ph6)
    #4 300ml spa water (ph6)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    *28-01-2018

    #3 250ml water + Powder Feeding Short Flower (0.5gr/L) (ph6.1)
    #4 250ml water + Powder Feeding Short Flower (0.5gr/L) (ph6.1)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Afstand van lamp = 30cm / 50

    Wattage COB = 180


    TEMP;
    MIN 2
    0.9c
    MAX 2
    8.9c

    LV%;
    MIN 2
    3%
    MAX
    39%

    Ad usum proprium!

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Hahaha jaaa dat dus of te lang of te groot om de middel
      Ja als ze niet aankrijg roep ik gewoon versterking erbij om de handschoenen aan te doen.
      Ja twijfel nog wel maar denk ik toch 1e x thc eraf haal en of dat bewaar of gewoon oprook soms ook lekker.
      *je eigen flink kapot hoesten bij elke hijs hahaha*
      Heb maar 3 planten staan en van de haze komt weinig afval af denk ik

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Bedoel je schaarhasj?

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja gewoon de thc opvangen onder de zeef en dat tussen de joint stoppen af en toe

    #66
    al mooie toppen aan de SD voor week 5 bloei jammer van de vergeling maar als ze maar een week of 2 a 3 meer moeten staan is dat normaal
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Denk dat ik ze nog een week of twee laat staan, aangezien de bladen dan wel zo goed als weg is even goed naar de trchomen kijken straks. Zolang ik maar genoeg milky zie gaan ze om.

    #67
    Goei schijf! Ik hoor het gerne wel eens graag.

    Hoe kom jij aan de max temp met de cobs en hoeveel graden zou je normaal willen?

    UPDATE 19/5/19 Green Mamba's eerste kweek LED

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment

      Als ik voluit ga dan is het nog ietsjes warmer. Ideaal is een max van 28 graden, met de minima zit ik al goed. 20 is perfect voor wanneer ze gaan slapen enige is dat dag en nacht best veel verschillen, dan levert licht stress op maar zeker niet erg.
      Als de RLV stijgt dan zal de temperatuur ook afnemen. Zodra het weer verandert en de voorjaar eraan komt dan zal de RLV ook wat stijgen dan kan ik zowizo knallen met de cobs. over een paar weken kan ik dat bevestigen..(?)
      Ik heb van alles al geprobeerd, natte handdoeken, bevochtiger en schaaltjes met sponsjes in water met olijfolie zodat het niet al te snel verdampt..het helpt maar niet voldoende en om dan elke keer te moeten bijvullen etc.. doe maar niet.

    • Green Mamba
      Green Mamba commented
      Editing a comment
      Zijn die cobs zo warm bij jouw? Misch de wanden is benevelen en zien wat dat geeft als je dat 1 keer per dag doet.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Vele warmer zullen ze niet zijn in vergelijking met de cree of clu058 het is wel zo dat 4 cobs misschien net teveel is voor een 60x60 tentje. Maar het is te doen.. moet alleen wat meer rlv hebben, of afzuiging hoger zetten maar is niet ideaal ivm naden. Moet wel een nieuwe actieve inlaat kopen dat maakt het wel makkelijker kwa temp. Ik ben een tijdje niet werkzaam geweest door ziekte dus ik doe even rustig aan met uitgaven voor mijn hobby.
      Benevelen is niet zo handig nu, meer kans op schimmel en ik hou niet van water in de buurt van electra just don't like it

    #68
    Hoe is het met de vergeling in de tussentijd ? Je dacht eraan om meer te wateren, ben je dat gaan doen ?

    Die SD komt wel goed, staat er toch nog leuk bij, komt nog genoeg rookbaars vanaf.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      En eens proberen om 1 plant de dubbele hoeveelheid water geven ? Merk dat mijn planten het nu beter doen en denk dat de vergeling tijdens de vorige kweekjes toch kwam doordat ze te droog stonden.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Goede tip, zat er ook steeds aan te denken na gister. Wil zo min mogelijk blad verliezen aangezien ze niet zo groot zijn. Morgen krijgen ze elk 300ml mee kijken hoeveel ze zuipen. Als het teveel blijkt, blijf ik wateren maar dan 100ml twee keren dan weer regulier

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Correctie, heb ze gister 100ml/120ml gegeven, de dag ervoor 300ml/260ml en vandaag nog even aankijken of ik ze zal wateren. Een ding is zeker, ze waarderen dat extra water wel zie ze niet bol staan en er komt geen water onder de pot druppelen dus vanaf heden is 300ml elke dag todat ze weer minder nodig hebben. Gister trouwens ook weer 300ml gegeven. Beide zijn nu zowat even lang
      Last edited by ganjagast; 2 February 2019, 14:58.

    #69
    Deze foto's is gemaakt met wit balans/TL verlichting
    096 - kopie.JPG
    Ad usum proprium!

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      Flip Hasjkip we zijn altijd gewend geweest van ze niet te nat te zetten en mss daar door geven we soms te weinig water vorige kweek ook dronken ze zeer weinig mijn planten meer dan 3x per week 300 ml water geven en het liep onderaan de potten er terug uit .... ga ze nu wat trainen van in het begin met iets meer water zodat ze later in de bloei ook meer drinken zal ook meer productie opleveren ... 1 ste week 10ml water om de 2 dagen week 2 . 20ml water om de 2 dagen en week 3 alle dagen 20 ml water met wortel roots

    • Ledgrower
      Ledgrower commented
      Editing a comment
      Ik geef zelf ook maar water als de grond goed droog staat,
      als de grond van de pot is weg getrokken van droogte.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      "Denk dat webern beetje te bang zijn om ze te nat te zetten.. "

      "we zijn altijd gewend geweest van ze niet te nat te zetten en mss daar door geven we soms te weinig water"

      Denk het ook Nat staan is echt funest dus altijd van dan liever iets te droog en als ze dan dorst krijgen gewoon kijken naar de bladen. De eerste en drievingerig blad offer ik altijd op, op die manier heb ik wel een indicatie. Nu ik dan meer geef en je ziet dat het vergelen bv zeer langzaam gaat dan zou het kwa watergiften en voeding wel snor zitten.

      Zou ze niet te droog laten staan Ledgrower daar moeten we ook op letten met grond.

    #70

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Aspirine als wortelstimulator, geadviseerd door Lr2 als beter alternatief voor regulier spul, door mij geprobeerd met goed resultaat.
      De meningen zijn verschillend hier over!!!

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Yow BYP, we miste je al!
      De SD zitten in hun laatste fase, was van plan de sd#2 van het weekend te oogsten alleen dat gaat niet door, wacht nog een paar dagen en de ander zal volgend weekend geoogst worden. De geur is eerlijk gezegd iets minder sterk de laatste dagen dus moet niet te lang meer wachten. De geur over het algemeen zelf is wel heerlijk, ruikt toch echt wel n zoete haze en het ruikt gewoon echt naar aardbei! Heb vd de bladen ook thee gemaakt icm groene thee bladen en het smaakt echt goed Kan niet wachten totdat ik mijn eerste jointje ervan draai.

      De kweek is over het algemeen niet helemaal goed gegaan, na het omschakelen zijn er fouten gemaakt die ik eigenlijk niet had mogen maken maar heb er weer van geleerd. Temperaturen, grond buffer en meer wateren..
      Heb tot nu toe diverse soorten, ander grond en voeding gebruikt bij mijn kweekjes.. heb nu pas een goed beeld van hoe ik de kweek goed kan doen verlopen met organische voeding. Mineraal leer ik nu van, ook weer nieuw
      Last edited by ganjagast; 9 February 2019, 13:34.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment

    #71
    Update #9

    SD
    Ontkiemen: 2 dagen
    Voor groei: 6 dagen
    Groei: 36
    dagen
    Voor bloei: 15 dagen

    Bloei: Dag 40, week 6


    NL
    Ontkiemen: 2 dagen
    12/12: 4
    8 dagen



    --Watergiften------------------------------------------------------------------------------------------------
    *30-01-2019

    #3 300ml spa water (ph6)
    #4 260ml spa water (ph6)

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    *31-01-2019

    #3 100ml water + Powder Feeding Short Flower (0.6gr/L) (ph6.1)
    #4 120ml water + Powder Feeding Short Flower (0.6gr/L) (ph6.1)

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    *01-02-2019

    #3 310ml water (ph6.2)
    #4 300ml water (ph6.2)

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    *03-02-2019

    #3 300ml water +Powder Feeding Short Flower (0.8gr/L) + Co2 (ph6.3)
    #4 250ml water +Powder Feeding Short Flower (0.8gr/L) + Co2 (ph6.3)

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    *04-01-2018

    #3 300ml water (ph6.1)?
    #4 300ml water (ph6.1)?

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    *05-02-2019

    #3 300ml water +Powder Feeding Short Flower (0.8gr/L) + Co2 (ph6.3)
    #4 250ml water +Powder Feeding Short Flower (0.8gr/L) + Co2 (ph6.3)

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    *06-01-2018

    #3 350ml water (ph6.5)
    #4 300ml water (ph6.5)

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    *08-02-2019

    #3 360ml water +Powder Feeding Short Flower (1gr/L) (ph6.2)
    #4 300ml water +Powder Feeding Short Flower (1gr/L) (ph6.2)

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Afstand van lamp = 45MAX

    Variac voor afzuiging = 140V


    TEMP;
    MIN 20.
    7c
    MAX 2
    8.9c

    LV%;
    MIN
    31%
    MAX 39%
    Ad usum proprium!

    Comment


      #72
      103 - kopie.JPG105 - kopie.JPG
      104 - kopie.JPG106 - kopie.JPG
      Ad usum proprium!

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Oogst van #2 is uitgesteld met een paar dagen.

      • philly
        philly commented
        Editing a comment

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Ze doen het best goed gelukkig dat meer wateren heeft ze vruchten afgeworpen. Goed dat men meedenkt, toppers Nu lekker vetmesten en hopelijk zware obesitas toppen straks

      #73
      Ziet er prima uit!

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Thanks Pit!
        Meer water deed het m ben toch wel te zuinig geweest.

      #74
      Heerlijk!
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        mij moet je opwinden net als die oude vliegtuigen

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Dus jij staat elke dag 10 min rondjes te draaien in je kamer hahaha
        Wat is ie gek he

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        zoiets

      #75
      Das de moeite!

      PS zon verstuurd

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Nu zit je zelf met regen opgezadeld
        Bedankt Held
    Bezig...
    X