Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strawberry Daquiri F2 & xxxx COB LED 200W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Netjes gedaan ganja
    Dat word een mooie opbrengst
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Dankjewel Wes!

    #92
    Gebruik je de PK booster wel ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Van wat ik tot nu toe weet is dat het weinig nut heeft om organische voeding te mixen met mineraal. De bodem leven moet eerst op gang komen maar in de tussen tijd als ik mineraal zou blijven voeden dan zou dat het meeste bodem leven doen afsterven, de plant neemt uiteindelijk als eerst de minerale voeding op dus veel nut zou het niet hebben ivm opname etc.Argh Misschien moet ik dan nog een pakje powder feeding booster erbij bestellen (?)

    • misty
      misty commented
      Editing a comment
      Je p is voor volle bloei wat laag in die voeding, de rest lijkt mij meer dan genoeg, er zijn merken die het los verkopen.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      @Misty
      Gezellig dat je komt meekijken

      Short flower NPK 16-6-26
      Long flower NPK 18-12-18
      Wat denk jij? Zal ik overgaan op long flower, of verder gaan met short flower en blossum builder erbij pleuren? Zal in de tussentijd kijken of ze kleinere flessen P verkopen wil niet meer als 250ml hebben

    #93
    zien er al mooie cola's uit je bent super goed bezig hopelijk mooi gewicht nadat ze droog zijn
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Hear the Fat lady Sing Dankjewel smoker!

    #94
    Het lichter worden van de bladen en de paarse/bruine vlekjes nemen toe.. Denk dat ze toch wel tekorten hebben, wellicht PK tekort.
    Had dan ook beter long flower kunnen gebruiken ipv short flower dan zou ik hier geen last van hebben gehad(?)

    Wat kan ik hier tegen doen..
    1) powder feeding booster bestellen.. Ben al over me budget, heb twee weken terug ook al nieuwe spullen aangeschaft waaronder een tentje,voeding,aarde en een nieuwe filter
    2) long flower meegeven voor een aantal keren..BESTE optie voor mij
    3) Atami blossom builder gebruiken over een weekje en drie weken erna geheel stoppen met voeden
    4) Organische PK booster meegeven, duurt echter wel een weekje voor ik hier wat van merk, als de bodemleven dan niet gedeeltelijk is afgestorven door mineralen voeding
    Ad usum proprium!

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Uh? de verhoudingen zijn niet exact hetzelfde Q
      Short flower NPK 16-6-26
      Long flower NPK 18-12-18

      Moet het maar aanzien, heb gister al een beetje blossum builder meegegeven het minimale. Kijken hoe ze reageren en dan twee keer per week meegeven, niet samen met de powder feeding maar apart., ik zal wel even kijken of het gecombineerd kan worden niet dat het gaat klonteren etc.. ik laat het jullie weten.
      duim voor me

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ooh das apart. Heb het juist gister opgezocht.
      Ik zal die site nog eens opzoeken want dan staat het er verkeerd denk ik.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Lijkt me wel..
      Zojuist de nieuwe catalogus van Greenhouse doorgenomen en de verhouding NPK is nog steeds hetzelfde, het enige wat er nieuw bijgekomen is, zijn de boosters en calcium additieven. Niet zo vreemd dat ze dat speciaal hebben gemaakt

      Ik zie nergens bijstaan of het wel gebruikt kan worden met andere voeding..wil het niet opfokke de laatste weken. Denk dat ik toch verder ga met long flowering voor een weekje en dan weer terug vallen op short flowering lijkt me het beste en meest "safe"

    #95
    Mijn eerste rokertje na het oogsten van de SD. Wat heb ik ervan opgemerkt..

    003 - kopie_effect.jpg

    Het roken van SD geeft een licht energiek effect, toch kalmerend en rustgevend gevoel die naar mijn zeggen langdurig voelbaar blijft. Het heeft absoluut een unieke smaak, ik proef kersen/aardbei en een vleugje citrus?. Deze soort is ook goed gebruiken als medicinale cannabis tegen stress en pijn. De toppen zelf hebben een mooie structuur met paarse en roze tinten, zitten vol trichomen en niet al teveel blad. Jammer dat ik ze te vroeg heb moeten oogsten, je kan er meer vanaf halen met een nog doordringende geur en smaak.

    Props aan BYP voor zijn SD, hopelijk kan je hier wat mee
    Zo, en nu gaan ze de weckpot in en met de tijd word het alleen maar beter.
    Ad usum proprium!

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Heb er een joint van gedraaid en met de vaporizer geprobeerd
      Met de vaporizer heb je veel meer smaak en het valt een stuk beter dan met tabak, zo smaakt het meer naar kersen en wordt er iets meer stoned van maar minder langdurig en minder ontspannen.

    • renoir68
      renoir68 commented
      Editing a comment
      Dat geloof ik graag,,met een joint verbrand je meer,,dan is de werking ook anders,,
      dat is het voordeel van een vapo,,die kan je afstellen op verschillende temperaturen,
      waardoor,jij bepaald hoe high je wilt worden,,en qua smaak komt dat ook ten goede.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      spot on

    #96
    Gister wat powder feeding long flowering meegegeven, vandaag water en morgen nog eenmaal long flower, daarna hervat ik weer de reguliere schema met short flower. Vergeling komt niet door water tekort maar eerder te lage ph waarde aangezien ik de ph waarde ook had moeten verhogen later in de bloei, hopelijk zit dat snor nu en dat ze voor nu genoeg fosfor hebben met de long flowering. Stikstof zou voldoende moeten wezen..
    Denk dat ik niet langer moet blijven voeden dan 3 weken want moet ook twee weken spoelen, dan hebben ze 11 / 10 weken echte bloei.
    121 - kopie.JPG122 - kopie.JPG123 - kopie.JPG
    124 - kopie.JPG125 - kopie.JPG

    De rest vd update komt morgen liebe menschen.
    Ad usum proprium!

    Comment


    • groot
      groot commented
      Editing a comment
      Mooi man!

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      dankjewel man!

    #97
    Das gvd unne flinke top jonge
    staat lekker vol onder ook
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Hedde gij goe gezien jonguh
      Heb ook de lamp met 1cm verlaagd en de SD zijn er beide uit dus kunnen die nu nog wat flink licht opvangen aandikke. Thanks wes

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja inderdaad laat gaan laat gaan die handel haha

    #98
    Very nice !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #99
      Dien laatste foto das een feestje bouwen !!

      Dat is het model van een cola fles , 2 liter misschien ??

      Mooi Mooi laat die nog maar effe doen !!
      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


        wat een cola's ganja prachtig om te zien zal goed wat gewicht in zitten mmmmmm
        zit hier te verwateren zoals Homer achter een donut als ik uw dames zie
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


          jammie ziet er goed uit!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

          Comment


            Echt mooi ganja. Geniet ervan!

            UPDATE 19/5/19 Green Mamba's eerste kweek LED

            Comment


              10/11 weken echte bloei?
              Dat lijkt me dan toch wel richting long flower .
              Ik zie niet waarom je terug zou moeten naar die short,
              ze doen het prima op die long, zullen ze nodig hebben?

              Ziet er super uit zo.


              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Thanks
                Je hebt groot gelijk Misty, ik hou het gewoon op long flower vanaf nu. Er zit iets meer stikstof in , veel meer fosfor maar wel iets minder kalium -dat laatste zou geen problemen moeten geven dacht ik zo?


              Helaas heeft mijn computer het eergisteren begeven, deed al een tijdje raar en had zodoende ook een disk check gedaan tijdje terug en die gaf al aan dat de disk niet meer lang had. Stom dat ik in de tussentijd weinig back-ups heb gemaakt en in ene deed ie niks meer.. nooooooooo
              MBR recovery is het niet, alle partities weg en word niet meer herkend.
              met een bootable tool geeft het aan dat het een bad disk is. Er is dus nog hoop..
              nu met veel moeite een disk recovery doen (als dat lukt) en dan heb ik al mijn foto's hopelijk weer terug en nog vele andere data lukt dat niet moet ik betaalde software proberen en anders naar een lab brengen.. kost best duur dus hopelijk hoeft dat niet.

              Update stel ik even uit.. weet niet uit mijn hoofd welke dagen ik exact gewaterd heb, hoeveel voeding etc.
              Iedereen bedankt voor de complimenten vrolijken jullie me een beetje op zo
              Ad usum proprium!

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Ja dat is echt balen zeker als er data op staat wat je niet "kan" missen. Ik weet het was beetje laks de laatste tijd heb weinig gedaan mbt back ups.hopelijk kot het goed, thanks

              • groot
                groot commented
                Editing a comment
                Dat is kut inderdaad GG hoop dat je je belangrijkste dingen kunt recoveren..

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                groot ja dat zijn de mindere leuke dingen van die dingen

              Dat is echt fucked up...
              hoop dat ze/je er nog iets mee kan
              Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

              Comment

              Bezig...
              X