QnQ's kweekkelder 2019

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Burundanga
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Dec 2016
    • 408

    #226
    Die bubblegum is bijna zwart.

    Zit dit in de genen van uw zaden? Heb ik namelijk nog nooit gezien bij bubble.

    Mooi verslag

    Comment

    • BartVdm
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2017
      • 94

      #227
      Mooi verslag, mooie foto’s en hele mooie toppen
      Prachtig! U heeft dat nog al gedaan precies
      Laat ze smaken, die knappe toppen, ziet er echt Bon Qualitee uit!

      Comment

      • AutoOutside
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Jun 2019
        • 12

        #228
        Je kunt dus nooit teveel perliet in een plant doen?

        Comment

        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #229
          Tuurlijk wel. Perliet in je plant doen is vrijwel alleen mogelijk als je het tot nano niveau verpulvert en dan meegeeft aan je gietwater of injecteert met een naald.
          In alle andere gevallen gaat je plant kapot als je er perliet in probeert te doen.

          Suc6 ermee.

          Geen dank.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment

          • kroket
            Moderator
            420 MemberLucky MemberModerator
            • Apr 2010
            • 1915

            #230
            Looks damn tasty!
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #231
              AutoOutside Vanaf post nr #59 zijn er een aantal berichten en comments die over dat perliet gaan.
              (de comments kun je uitklappen als er meer dan 4 zijn en dan kun je ze allemaal lezen)
              Daar lees je er wat meer over. Het zit niet allemaal door de aarde, maar ligt bovenop

              Neu, niet in de plant ghehe...
              ---

              Na het weekend komt er een laatste update.
              Wanneer precies weet ik nog niet, dat ligt ook een beetje aan het weer.
              Als ik in de tuin kan werken heb ik geen tijd om even 2 uur te besteden aan een update, vandaar.

              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #232






                Juni is bijna afgelopen, hoogste tijd om dit verslag ook maar eens af te sluiten.

                QNQ201906.312.JPG
                De potten zijn inmiddels leeg gekieperd in de tuin.
                Ze waren wel allemaal netjes volgeworteld.


                QNQ201906.315.jpg
                Oke, op naar de toppen.


                __kaderr_santa.jpg

                QNQ201906.308.JPG

                QNQ201906.304.JPG .
                .
                .
                .

                De Santa Maria, heerlijk rokertje die in de pot ook erg lang goed, vers blijft aanvoelen.
                De smaak van een Santa Maria is overal hetzelfde, dus als je 'm niet kent kun je 'm overal proberen.
                De plantjes die je eventueel zelf gaat kweken gaan dezelfde smaak hebben.

                Zou ik deze weer zetten ?
                Ghehe...dit is de 7e of 8e keer dat ik deze binnen gekweekt heb.
                Dat zegt genoeg.

                Cijfer : 9 vanwege z'n unieke smaak.
                .
                .
                .
                .
                .
                .
                .
                .

                :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


                __kaderr_guana.jpg

                QNQ201906.309.JPG

                QNQ201906.305.JPG
                .
                .
                .
                .
                .

                Wow, dat is even een fijn rokertje geworden.
                Dat had ik eigenlijk niet helemaal verwacht, maar je proeft duidelijk de Amnesia met iets meer fruitige tonen.
                Ja, wat voor fruit, idunno, een beetje exotisch, fris.

                Zou ik deze weer zetten ?
                Jazeker.
                Cijfer : 8.5 ze ruikt ook de hele kweek lekker.
                ..
                .
                .
                .
                .
                .
                .
                .


                :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


                __kaderr_princess.JPG

                QNQ201906.311.JPG

                QNQ201906.307.JPG
                .
                .
                .

                Er zit C99 door deze. Als je die kent, dan weet je ook hoe de Princess smaakt.
                Fruitig, Grapefruit, mango, ananas, lekker smooth, zoetig van smaak.

                Nog een keer ?
                Wie weet. Dit is de 2e keer dat ik deze gekweekt heb.
                .
                Cijfer : Voor de smaak 9 maar voor de plant wat minder.
                Ik ben toch wat pitjes tegengekomen bij deze dus ze gaat voornamelijk in de verdamper.
                Voordeel is dat je met een verdamper echt de pure smaak van de wiet krijgt, en ik kweek voor de smaken.
                .
                .
                .
                .
                .
                .
                .
                .
                .


                :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


                __kaderr_bub.jpg

                QNQ201906.310.JPG

                QNQ201906.306.JPG
                .
                .
                .
                .
                .

                Dit keer jammer genoeg niet die mooie paarse kleur als voorheen.
                Daardoor ook niet de pure zwarte-bessensmaak helaas.
                Er zit wel wat smaak aan, maar een stuk lichter.
                Het effect zit er wel lekker in, gelukkig maar

                Komtie nog een keer ?
                Oh jawel, natuurlijk. Op jacht naar de verdwenen bessen
                Cijfer : 8- dit keer.
                .
                .
                .
                .
                .
                .
                .
                .


                :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::


                QNQ201906.313.JPG QNQ201906.314.JPG


                Alle potjes op een hoop. En een potje dat al in de kast stond en eerst niet op de foto wilde
                Eigenlijk was ik daar al aan begonnen natuurlijk

                Dus tot zover.
                De kelder is leeg, de potten worden bewaakt en kleine potjes rookvoorraad in de kast.

                We gaan lekker buiten verder.


                QNQ201906.302.JPG


                .
                .
                .
                .
                .
                Last edited by QnQ; 28 June 2019, 21:33.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                • TMS
                  TMS commented
                  Editing a comment
                  Mooi! Mooi! Ziet er goed uit.

                • Gps
                  Gps commented
                  Editing a comment
                  Ziet er goed uit, klasse.

                • Upheavel
                  Upheavel commented
                  Editing a comment
                  Lekkere collectie daar.. very nice.. zo zou ik mijn kruidenkast ook t liefst willen zien
              • kroket
                Moderator
                420 MemberLucky MemberModerator
                • Apr 2010
                • 1915

                #233
                Leuke laatste update met eindoordeel
                - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                Comment

                • newhobby
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2016
                  • 327

                  #234
                  Mooie draai!! Super verslag natuurlijk!
                  Dat het allemaal smaken en vee suc6 buiten

                  Keep them green!

                  Comment

                  • Eerstekamerlid
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 5066

                    #235
                    Lekkere draai wel.
                    Alle begin is moeilijk maar t had veel slechter gekund moet je maar denken..

                    Enjoy!
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Het blijft behelpen eh, roeien met de riemen enzo.
                      Maar het is weer gelukt, en hiermee komen we de rest van het jaar wel door

                    • Ipie
                      Ipie commented
                      Editing a comment
                      Als jou het niet lukt zit half Ned. zonder
                      wiet waar ik mee bedoel te zeggen dat er
                      niet veel mensen die kennis hebben zoals
                      jij ( pluimpje mag ook wel een keer)
                  • Hobbyenmedical
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2018
                    • 401

                    #236
                    Hey Q ziet er goed uit allemaal!
                    mooie soortjes en een mooi eindresultaat.
                    nog even een vraagje, bij die holy princess zei je dat je pitjes vond.
                    Ik heb dat ook welleens gehad, vanalles over gezocht maar nooit kunnen vinden wat de oorzaak was.
                    jij hier een idee van?
                    iig succes met de volgende ronde weer

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Stuifmeel he, waarschijnlijk toch een paar banaantjes gemist tijdens de laatste 2 weken.
                      Gelukkig gebruik ik geen ventilator anders hadden ze overal in gezeten
                  • Kaal Schandaal
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Jul 2019
                    • 5

                    #237
                    Prachtig! Zeer boeiende en leerzame kweekverslag. Bedankt

                    Comment

                    • Cookieekush
                      Wicked Stoner
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Oct 2017
                      • 246

                      #238
                      Altijd leuk om verslag te lezen van jou Q

                      Comment

                      • Cdb
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2018
                        • 134

                        #239
                        Weer een mooi verslag hoor

                        Comment

                        • smoker2002
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2010
                          • 1065

                          #240
                          altijd leerrijk bij onze QnQ

                          keep up the good work
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                          KEEP ON GROWING AND SMOKING

                          Comment

                          Bezig...