Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x LSD + 1x Chronic Thunder van Barney's Farm in SCROG onder COB's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ..

    Ad usum proprium!

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      lol Ja ja het hangt te drogen, update komt nog. Helaas wel nog wat rot gehad, heeft opbrengst gekost

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment

    Zo, eindelijk een beetje tijd om tussen het sporten, voorbereiden vakantie, hittegolf en de dagelijkse problemen & uitdagingen van het leven dit topic te sluiten

    Ik heb dus nog aardig wat weg moeten gooien ivm rot, de laatste week ging het hard. alles wat rookbaar uitzag heb ik geoogst en gedroogd en zit in de potten. Al met al heb ik er nog zo'n 350 gram afgehaald, viel me nog mee aangezien ik 1 plant bijna in zijn geheel heb weggegooid. Deze had zoveel fluf, had net eens zin om dat te knippen voor olie o.i.d., die heb ik zo weggekieperd. De wiet smaakt goed en het effect is ook goed. In eerste instantie dacht ik dat het niks deed maar toen ik voor de 3de keer halverwege de keuken stil stond omdat ik niet meer wist dat ik op weg was om wat te drinken te pakken wist ik dat ik toch wel goed stoned was Nu ik vakantie heb rook ik er ook nog wel eens eentje overdag en met het zonnetje erbij zag de wereld er een stuk vrolijker uit onder invloed van deze LSD wiet, beetje dromerige toestand die mij goed bevalt.

    Qua topopbouw (redelijk wat tak, best wel fluffy en foxtailing) vind ik zowel de LSD als de Chronic Thunder niet de mooiste plant. Het effect is echter wel dusdanig dat ik er aan denk om deze soort nog een keer te zetten. Ik weet nu dat deze toch wel gevoelig is voor rot (maatje heeft ook aardig wat weg moeten gooien) dus dat is wel iets om rekening mee te houden. Planten groeiden wel mooi, ben benieuwd hoe ik ze deze keer weer vroegtijdig kapot heb weten te krijgen. Heb ik ze toch weer teveel water gegeven of was de portie neemolie die ik heb meegegeven met het voedingswater te hoog ? Wellicht eens alleen maar sprayen de volgende ronde.. Hoop eigenlijk dat die Thripsen een keer wegblijven de volgende ronde..

    Op het moment is mijn hok al 2 weken leeg, er heerst een serene rust in huis, mijn dochter vroeg al waarom het in de kelder stil is. Die had al de hoop dat ik gestopt ben Morgen gaan we op vakantie, na de vakantie start ik een nieuwe ronde op. Had het hok nog willen poetsen en aanpassen echter het was mij te warm om maar ook iets te doen. Zal morgen en anders als ik terugkom van vakantie eraan beginnen. Ik ga mijn filter hoger hangen en voorzien van een pvc buis in plaats van flexibele slang. Het scrognet gaat omhoog zodat ik overal beter bij kom en de luchtinlaat ga ik dmv een slang naar beneden leiden zodat er een luchtstroom van onder naar boven gaat lopen. Tevens wil ik nog een paar computerfans onder het scrognet hangen voor betere ventilatie. Het hok wordt eerst goed gepoetst en ontsmet voor eventuele schimmelsporen die nog in de lucht hangen. Het filter wordt ook vervangen voor een nieuwe.

    Nou, dit was het dan, tot het volgende verslag maar weer, fijne vakantie iedereen !


    Hier het hekle zooitje vlak voor de oogst. Heb hier al aardig wat weggeknipt & weggegooid ivm rot. Vooral rechtsvoor was de sjaak.

    IMG_5422.jpg


    Een gedeelte van de oogst.

    IMG_5457.jpg


    De complete oogst in de weckpotten, zo'n 3,5 ons. De pot rechts bevat de Chronic Thunder, de rest is LSD.

    IMG_5463.jpg








    Attached Files
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hallo Flip!!

      Mooie oogst toch, zou ik erg toppen tevreden mee zijn! Wel jammer van de rot natuurlijk... vandaar de extra fans denk ik?

      Veel stof tot nadenken dus tijdens je vakantie. Ik hoop dat je de reden van je problemen vind!!

      Is het niet mogelijk om de weken dat je hok leegstaat bijv de temp zo hoog te zetten dat de thryps dood gaan? UV lamp? Ik heb geen idee hoor schiet mij nu net te binnen. Alles potdicht en wat bouwlampen erin ofzo
      Of een leger natuurlijke vijanden loslaten

      Fijne Vakantie!!!

    Hoi Flip,
    klote van de toprot, laat de rest je maar goed smaken.

    mvg

    Comment


      Ad usum proprium!

      Comment


        hey flip

        terug mooi gewichtje gehaald ....zouw zeggen laat je het smaken , natuurlijk jammer van het rot
        ik heb ook gelezen dat je nog altijd problemen hebt met trips
        zoals je wet heb ik mijn vorige ronde ook last van gehad en zijn krengen om dood te krijgen mij roofwanten
        hebben grootste deel dood gekregen maar van als ik met de nieuwe rode begon waren ze er terug ik heb dan dit product gebruikt
        en sedert heb ik er geen last mee van mss goed om het nu te gebruiken met dat je kweekruimte leeg staat
        https://onlinetopgarden.com/nl/tuin/...tructor-250-ml

        geniet van je vakantie op 18/8 haak ik ook mijn caravan terug aan de wagen en ben ik ook terug weg voor een weekje
        zie je wel terug op je volgende nieuwe ronde topic
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Bedankt voor de tip. Heb echter de H- en P-zinnen er even bijgezocht en dit lijkt mij geen product dat ik in een slecht te ventileren ruimte als een kelder kan gebruiken. Veel plezier op vakantie, ik heb het er alweer bijna opzitten

        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          op mijn zolder is het ook niet goed verlucht met dat het dakraaam is afgeplakt op mijn zolder met glaswol tussen en enkel de slang van de afzuiging ik heb bij het verluchten de zolder deur open gelaten en afzuiging op max gezet voor een paar uur zo als ik binnen ging rook ik niets meer.
          das het einige dak weet om van die kregen af te komen heb ook anders neem olie en al gebruikt
      Bezig...
      X