Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x LSD + 1x Chronic Thunder van Barney's Farm in SCROG onder COB's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Niet een of ander Flip, Maar misschien Calcium? Had idd laast gelezen dat cal/mg tekort bij LED vaker voorkomt.
    Naar mijn mening lijkt het Calcium (EC meten en je kan er snel achter komen?)


    Heb je hier overigens elke ronde last van?
    sigpic

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Heb vaker last van vergeling gehad maar dat kwam (volgens mij) door onderbewatering. Gaf ook niet de vlekken die ik nu heb. Zal de EC eens meten..

    #92
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Heb ze al wat extra magnesium meegegeven, vanavond zal ik eens kijken of ik verschil zie.

    #93
    Dit had ik de vorige ronde ook man.....

    deze ronde heb ik van de voedinglijn extra supplementen toegevoegd en tot nu toe nog geen enkel probleem met iets
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ook onder LED ? Geef vanaf nu wat extra magnesium mee, zal ook eens wat Calcium halen.

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja flip ook onder led.
      In de tent hangen 2 viparspectra's r450/r600.

      Ik heb in de groei de sillic boost van b'cuzzz toegevoegd 0,1ml/l (1 druppel per liter).
      En de normale cannazym daar zit hetzelfde in als de vega/flores alleen iets andere waarde....bij de cannazym zit ook een kleine hoeveelheid magnesium in dus ik doe de vega/flores iets minderen en dat vul ik aan met de cannazym

    #94
    41B6E2A7-CA17-4033-BC1E-799D64E89C99.jpeg EC6323C7-6F9B-4606-80C8-FC8E88788CD9.jpeg Het lijkt alsof ze weer wat groener worden maar dat kan ook aan mij liggen. Ik zal van het weekend ook eens wat Calcium gaan halen
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #95
      Effe Fotokes onder elkaar gezet !!


      image_334060.jpg image_334307.jpg

      Niet veel verschil te zien , houden zo !!!
      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Rechts bij de lv/temp meter is iets geler geworden maar linksmidden onderin weer iets donkerder

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Heft elkaar op, niks aan de hand
        Er zijn minimale verschillen, ik tel er 7

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        gaat hartstikke goed!

      #96
      Lekker vol! Gaan lekker zeg!

      Comment


        #97
        Mooi tentje vol Flip Hasjkip

        Comment


          #98
          Zoek de verschillen..
          Lekkere kletsers van toppen allemaal

          Comment


            #99
            26/5 Ze gaan de 5de week bloei in.

            Ik ben begonnen met de Epic Bloom. Deze bevat ook Calcium en Magnesium dus ik ben gestopt met het toevoegen van extra Magnesium.

            Verder niet veel veranderd, we zijn bij de saaiste periode van de kweek gekomen.

            De foto is deze keer genomen met de lampen aan, volgende x maak ik weer eentje met de lampen uit om te vergelijken.

            Fijne zondag iedereen !
            080C4390-E6A1-41CA-8EAD-99994D128D56.jpeg
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Kijk eens aan, doet mij goed dat ik in de juiste richting denk!

              Mooi man

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              ghehe ja hier ook op de schema van BAC staat er ook niet bij of ze echte bloei bedoelen of 12/12 Denk toch wel aan de bloei dan want 9 weken 12/12 is zeker niet voldoende.

              Schoudeklopje voor Tollie

            • Weske
              Weske commented
              Editing a comment
              Zowizo de echte bloei anders kloppen de weken nergens via schema hier ook maar 9 weken dan vanaf omschakeling

            Hoop dat Mn growtent zo vol komt als de jouwe .
            Ziet er prachtig uit Flip .

            Comment


              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Ja met de topontwikkeling is niks mis maar zou ze graag groen willen houden tot het einde.... Volgende ronde weer een kans, nu zien dat deze het gaan redden maar dat komt wel goed, been there done that..

              • Weske
                Weske commented
                Editing a comment
                Dan lopen jullie idd mooi gelijk haha netjess

              • Hobbyenmedical
                Hobbyenmedical commented
                Editing a comment
                En sugar royal van plagron flip.
                Die mag je tot en met de 3e week in je bloei 1 keer per week geven.
                Die heeft een NPK van 9-0-0.
                Dit geeft je dus wat extra stikstof zodat ze in de 3 weken switschen en strekken ze niet zo makkelijk geel trekken.
                Misschien wel iets voor jou.
                Het is toch iets wat aangepast kan worden aangexien je dit bij de laaste 2 kweken ook had.

                Het ziet er allemaal mooi uit deze keer ook weer.
                Worden mooie knuppels daar!!
                Misschien wel leuk om weer n x op de koffie te komen.
                Ben welleens benieuwd naar die 400 watt aan cob.

              28/5 OK Mensen, ik realiseer mij terdege dat ik er niet zomaar vanaf kom, snel een fotootje plaatsen op zaterdag morgen, dat werkt natuurlijk niet. Dus vandaag, vlak na het aanspringen van de lamp, ben ik gelijk het hok in gegaan om wat foto's te schieten. Deze keer met flits.

              We zitten dus in bloeiweek 5, ik ben begonnen met de Epic Bloom booster mee te geven. Ze krijgen ongeveer 2 liter water op het moment, soms een dagje niks als ze nog vochtig staan.

              Verder heb ik nog eens nagedacht over de PH ; er wordt geadviseerd om een PH tussen de 6 en 6,5 aan te houden op aarde. Het Hy-Pro schema spreekt echter over een PH tussen de 5,5 en 6. Wat is nu het verstandigst om te doen ? Ik heb de neiging om op 6 te blijven zitten. Ik zal eens een mailtje sturen naar Hy-Pro...

              Voor de rest gaat het zijn gangetje. Het sneeuwt al aardig, de toppen worden nog steeds dikker en het ruikt al aardig in het hok.

              Links boven in de hoek hadden ze het wat warm aan de omhoog staande bladeren te zien, heb de lamp iets hoger gehangen.

              Hier komen de foto's weer.

              IMG_5274.jpg IMG_5285.jpg

              IMG_5275.jpg IMG_5276.jpg IMG_5277.jpg IMG_5278.jpg


              Ook nog wat foto's van de toppen gemaakt, wel wat wazig maar ben dan ook geen fotograaf Later als ik groot ben koop ik een camera, voorlopig moet ik het doen met de telefoon.

              IMG_5280.jpg IMG_5282.jpg IMG_5281.jpg IMG_5284.jpg IMG_5279.jpg






              Attached Files
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Pas als je groot bent.. moeten we nog lang wachten
                Ik vind ze er goed op staan hoor!

              Hallo Flip!!


              Mooi toppies!!

              Oke, dat wou ik nog vragen de volgende post, extreem omhoog staande bladeren...
              Ik heb mijn lamp ook wat hoger gehangen, hangt nu op 50cm. Hoe hoog hangt ie van jou nu? Ik schat hetzelfde?

              Ik vondt trouwens wel dat de "handproef" oke was, ik kon mijn hand lange tijd op tophoogte onder de lamp houden. Was helemaal niet te warm.
              Bij mij is het de Black Domina die er het meeste last van had (of heeft, dat zien we morgen), het viel mij ook op dat de bladeren van haar wat dof zijn. Heeft dat ook met de te lage lamp te maken?
              Lijkt mij wel maar ik kan er geen verklaring voor verzinnen

              Maar mooi topgroei dus, echt gaaf.
              Lijkt het zo of zijn de planten echt groener aan de randen van je ruimte? Kan vertekent beeld zijn maar van een afstandje (in mijn geval zonder bril) ziet dat er zo uit. Dan denk ik ineens aan de lamp, en die toch wel grote hoeveelheid licht die je hebt


              Nu ik toch bezig ben nog ff een algemene vraag, eigenlijk ook voor mijn volgende post: tot welke week na omschakeling vind je dat er nog gediefd en gesnoeid kan worden?




              Grote Groeten!!!!


              "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
              "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
              "Ajeto" - Buurman en Buurman

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Takketoelli View Post
                Ik heb mijn lamp ook wat hoger gehangen, hangt nu op 50cm. Hoe hoog hangt ie van jou nu? Ik schat hetzelfde?
                het viel mij ook op dat de bladeren van haar wat dof zijn. Heeft dat ook met de te lage lamp te maken?
                Hier kan ik je helaas geen antwoord op geven, zover reikt mijn kennis niet. Zou diverse oorzaken kunnen hebben denk ik..


                Lijkt het zo of zijn de planten echt groener aan de randen van je ruimte?
                Ik dacht het ook, kan ook ermee te maken hebben dat ik nu met flits gefotografeerd heb. Zal de volgende x weer eens zonder flits een foto maken en dan een timelapse maken.


                tot welke week na omschakeling vind je dat er nog gediefd en gesnoeid kan worden?
                Ik heb ca. 1,5 week geleden nog gediefd. Tot wanneer het kan, geen idee maar ik denk niet dat het kwaad kan als je wat topjes dieft die anders toch niks rookbaars opleveren. Als het het doet om meer takken te krijgen zou ik na week 2 bloei wel stoppen. Na de groeispurt zullen ze niet veel nieuwe takken aanmaken denk ik...




                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                • Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Hallo Flip!


                  Bedankt voor je uitgebreide reactie!

                  Lager dan mij, maar ik zit ook net pas in de bloei. Maar 30 cm lijkt mij wat (te) laag

                  Dof ga ik ff over interwebben

                  Ben benieuwd naar de volgende foto's!
                  Dat zonder bril heb ik mijzelf aangeleerd. Dan kan ik mij niet meer focussen op iets en zie ik kleurverschillen veel beter. Viel mij direct op

                  Dieven wil ik evt nog doen. Ik dacht dat je dat tot bloeiweek 2 kunt doen, later kan voor hermas zorgen door stress. Jij dieft dus later, nooit problemen mee gehad?
                  Reden is om de fluffies weg te halen ja. Bij mijn vorige Black Domina heb ik dit niet gedaan, de plant stopte op een gegeven moment vanzelf met energie te steken in de fluffies. Erg dicht bladerdek, dus er kwam ook nauwelijks licht. Nu heb ik een opener bladerdek

                PNG-afbeelding 2.png Ik hanteer dit schema.

                Ik dief niet altijd laat in de bloei, meestal de 1ste 2 bloeiweken, soms helemaal niet. Heb de vorige ronde niet gediefd
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                • Hobbyenmedical
                  Hobbyenmedical commented
                  Editing a comment
                  Flip ik had met die 200 watt aan cob op 0.75m2 ook al last van light bleaching op 30 cm.
                  Mijne deden het beter zo rond de 40 a 50 cm

                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Nog nooit light bleach gehad, al op 15 cm gehangen zonder problemen. Ene soortje is er gevoelig voor, andere niet.

                • Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Da's waar, Super Skunk en Whit ende Widow hebben bij mij nergens last van
              Bezig...
              X