Hier zijn we terug
na het kweken van 2 autoflowers in een geïmproviseerd "kastje" met wat isolatieplaten, spaarlampen (bloei hps) en een pc fan is het tijd voor het echte werk
.
Ik ben begonnen aan het bouwen van mijn eerste kweekkast. Het betreft een oude kleerkast (5 euro) die ik zal ombouwen.
Eerst zal ik een paar foto's posten over de bouw van de kast, zal niet zo uitgebreid zijn want ik heb al weinig tijd om aan de kast te werken.
Het verloop van de plant probeer ik dan wat uitgebreider te posten
.
Dit is de set up:
* 250 w HPS voor de groei en bloei (mss 100w spaarlamp voor groei maar daar ben ik nog niet uit)
* Afzuiger G-tools met 2 standen, 220-340 M3 * Koolstoffilter 500m3 (beetje oversized maar vond geen op dezelfde site met de juiste diameter)
* Fancontroler Cli-mate 4a met thermostaat
* 1 ventilator boven het scrogscherm
* 1 pc ventilator onder het scrogscherm
* Radiatorfolie tegen de wanden
* Afmetingen kast b: 98cm / h: 180 cm (waarvan 20 dubbele bodem voor aanzuig) d: 58 cm
Hierin komt een 20 liter pot met 1 plant, 1 omdat het pas mijn 2 de binnenkweek is en ik graag zou experimenteren met scrog, 1 plant zal al moeilijk genoeg zijn. Heb al veel gelezen op dit forum en al een paar maanden internet afgeschuimd dus dit moet lukken
na het kweken van 2 autoflowers in een geïmproviseerd "kastje" met wat isolatieplaten, spaarlampen (bloei hps) en een pc fan is het tijd voor het echte werk Ik ben begonnen aan het bouwen van mijn eerste kweekkast. Het betreft een oude kleerkast (5 euro) die ik zal ombouwen.
Eerst zal ik een paar foto's posten over de bouw van de kast, zal niet zo uitgebreid zijn want ik heb al weinig tijd om aan de kast te werken.
Het verloop van de plant probeer ik dan wat uitgebreider te posten
.Dit is de set up:
* 250 w HPS voor de groei en bloei (mss 100w spaarlamp voor groei maar daar ben ik nog niet uit)
* Afzuiger G-tools met 2 standen, 220-340 M3 * Koolstoffilter 500m3 (beetje oversized maar vond geen op dezelfde site met de juiste diameter)
* Fancontroler Cli-mate 4a met thermostaat
* 1 ventilator boven het scrogscherm
* 1 pc ventilator onder het scrogscherm
* Radiatorfolie tegen de wanden
* Afmetingen kast b: 98cm / h: 180 cm (waarvan 20 dubbele bodem voor aanzuig) d: 58 cm
Hierin komt een 20 liter pot met 1 plant, 1 omdat het pas mijn 2 de binnenkweek is en ik graag zou experimenteren met scrog, 1 plant zal al moeilijk genoeg zijn. Heb al veel gelezen op dit forum en al een paar maanden internet afgeschuimd dus dit moet lukken

en heb ook weinig tijd om alles perfect te doen, ik heb de setup dus ik maak later wel eens een topkastje 

Comment