Kweekverslag Amnesia feminised scrog

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Zors
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2018
    • 558

    #16
    Vandaag de inlaten geknutseld, morgen de afzuiger monteren en normaal de elektriciteit voorzien.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment

    • exmember47012
      Wicked Stoner
      Member
      • Oct 2018
      • 221

      #17
      Hey Fred,

      Het lijkt erop dat je planten te veel water krijgen. Je spoelt zo het stikstofnitraat weg waardoor je een te kort in stikstof krijgt. Ik zou iets minder geven, laat ze wat opdrogen!

      Gr

      Comment


      • Zors
        Zors commented
        Editing a comment
        exmember47012, bedankt voor de tip, ik had het iets te laat gezien waardoor ik reeds water gegeven had, gelukkig niet veel...ik heb eergisteren de bodem een beetje verlucht door gaatjes te prikken, ook heb ik ze geen voeding gegeven. Ze zien er nu al iets beter uit maar ik volg je advies, bedankt!
        Last edited by Zors; 17 May 2019, 19:00.
    • Zors
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2018
      • 558

      #18
      Vandaag het elektrisch gedeelte en de afzuiger gemonteerd, moet wel nog afgewerkt worden maar alles werkt. Dan bij wijze van test de 2 Jacks erin en even kijken wat de bevindingen zijn. Indien alles goed geïnstalleerd is, ik hoop volgende week, gaan de 2 Amnesias erin en begin ik aan mijn eerste scrog nog een scrogrek maken ook natuurlijk ​​​​​ maar we zijn er bijna, wat de kast betreft natuurlijk

      exmember47012 zo zien ze er nu uit, ik denk al iets beter
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 5 photos.

      Comment

      • exmember47012
        Wicked Stoner
        Member
        • Oct 2018
        • 221

        #19
        Ik vind ze er ook iets beter uitzien, haal die hele lelijke bladeren maar weg.

        Comment


        • Zors
          Zors commented
          Editing a comment
          Ok, zal ik doen, bedankt!
      • Zors
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2018
        • 558

        #20
        Vandaag de zaadjes Amnesia laten ontkiemen, ook 2 potten (23L) gevuld met potgrond, dus zal het uiteindelijke kweekverslag beginnen.

        ook nog een foto van de kast met voorlopig nog 2 jack herrer autos erin deze gaan naar buiten als de andere in de kast gaan.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.
        Last edited by Zors; 6 June 2019, 11:50.

        Comment

        • Weske
          Advanced Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Dec 2018
          • 1237

          #21
          Succes
          Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

          Comment


          • Zors
            Zors commented
            Editing a comment
            Dank u!
        • kroket
          Moderator
          420 MemberLucky MemberModerator
          • Apr 2010
          • 1915

          #22
          Lekker geknutseld, succes met de Amnesia en Jack
          Zou je de nieuwe potten niet liever binnen zetten met oog op beestjes? De amnesia die er in komt groeit toch de hele ronde binnen?
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment


          • Zors
            Zors commented
            Editing a comment
            Dank u, deze gaan idd de hele tijd binnen, ik zal de potten dan ook binnen zetten, bedankt voor de tip!
        • Zors
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2018
          • 558

          #23
          Zaadjes zijn ontkiemt, daarnet in de aarde gestoken, vanavond gaan er 2 in de kast en 1 buiten
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment

          • Zors
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2018
            • 558

            #24
            Om het op zijn Nederlands te zeggen...
            hier gaat ie dan! ​​​​
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Het nut van dat plastic en die bekers ontgaat me even ?
          • Zors
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2018
            • 558

            #25
            Ik heb altijd gelezen dat je de zaailingen beter goed vochtig houd, vandaar de plastic...

            Comment

            • Zors
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2018
              • 558

              #26
              ​​​​​​Daar zijn ze al
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Gefeliciteerd met de geboorte van uw tweeling
            • Zors
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2018
              • 558

              #27
              ganjagast dankuwel

              Comment

              • Zors
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2018
                • 558

                #28
                Potjes en plastic verwijderd, blijkbaar niet goed voor schimmels ed...natte handdoek gelegd om de luchtvochtigheid omhoog te krijgen, in het verleden al gedaan en werkt perfect!
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.
                Last edited by Zors; 10 June 2019, 18:21.

                Comment

                • Zors
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2018
                  • 558

                  #29
                  Vandaag de serre gezet, hier staan de 2 Jacks (auto) en dezelfde Amnesia als in de kast.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.

                  Comment

                  • Zors
                    Junior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2018
                    • 558

                    #30
                    Heb mij bedacht... ik heb de 3de (eenzame) Amnesia dan toch maar in de kast gestoken probleem is nu wel dat de potten rond zijn en er niet echt in passen, nieuwe 14 l potten (ipv 20 nu) besteld dan maar...
                    Ik zal ze hopelijk deze week nog kunnen verpotten.
                    Aangezien het weer nu al niet mee wil vind ik het nogal zonde om deze plant niet bij de andere 2 te zetten voor de sgrog. Mss kan ik dan zelfs sneller naar bloei overgaan? Of heb ik het mis?

                    Comment

                    Bezig...