Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Amnesia Lemonator & 1x Snow white. COB LED 200W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Lekker Lekker het eind produkt ligt daar mooi te wezen !!

    Inderdaad pas knippen als ze droog genoeg zijn is wel handiger !
    En een goei schaar is de helft van't werk , ik heb hier ook een paar
    modelletjes liggen en der zit maar 1 goeie bij , de rest is eigenlijk
    voor de vuilbak !!

    Up naar de volgende ronde !!
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Yow Remco thanks man!
      Op zich is het knippen zodra ze vers zijn niet zozeer lastig maar op dat moment ruiken ze nog en als ze een beetje beginnen uit de drogen na het oogsten dan zijn de blaadjes heel slap en dan is het knippen een hel. Dan kan je beter wachten totdat ze goed droog zijn, dan ruiken ze veel minder sterk en je knipt de blaadjes zo weg.
      Is echt zo de laatste keer met een vrij botte neuschaar geknipt gehehe dat ging erg moeizaam die is ook al inde vuilbak beland. Op naar de volgende idd!

    #62
    Mooie oogst hoor

    Heb je toevallig een foto (of linkje) van het schaartje wat je hebt, geldt ook voor Remco
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Rommel !!!!!!!!!!!
      5 keer knippen en plakt vol !!

    • Cleargreen
      Cleargreen commented
      Editing a comment
      Dat is ongeveer wat ik ook heb maar dan zonder oog en wat minder plastiek, een simpele U als het ware met de mesjes aan de uiteinden. Kan je zelf als het moet de messen zelfs nog wat meer naar elkaar to drukken omdat het allemaal vrij flexibel is. Eens gekocht bij de plaatselijke Chinese winkel.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Ah ja ik weet welke je bedoelt clear, dezelfde of in ieder geval een die erop lijkt kan je ook bestellen bij de gardenshop. Zal eens langs een chinese action stijl winkel gaan kan ik er ook een scoren.

    #63
    fullsizeoutput_2252.jpeg
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    #64
    Mooie toppen

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Yow dankjewel Pat!

    #65
    Remcoscharen_copy.jpg
    Ad usum proprium!

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      @Takketoelli
      Dat was ook het geval, sorry daarvoor. Ik zal ze netjes terugzetten dan maar
      Nee geen last van eerlijk gezegd, ik was als eerst de handschoenen dan droog ik ze met keukenrol. Heb geen last van toppen die vast plakken of iets degelijks, misschien wat minder hard in knijpen kroket

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Of het waren de handschoenen zelf die aan elkaar plakte van de thc, ik weet het niet meer.. Kan op korte termijn een plantje omhakken, zal de handschoenen nog eens proberen om m'n geheugen op te frissen.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Denk dat want bij deze merk je dat wel na een tijdje, dat heb je dan weer niet met de nitrile varianten die zijn wel iets beter dat wel. maar voor 2.50 euro minder en het feit dat ik ze voor de rest niet gebruik dan maar de latex varianten kon ik weer wat kanon bier inslaan

    #66
    hier ongv hetzelfde ganja....
    20190703_202209-600x1067.jpg

    maar wat een mooie toppen ziet echt smakenlijk uit alleen wat beter knippen dit ziet er niet uit zo he of ga je zelf ook naar de kapper en over een week weer om het af te laten maken....haha

    ze zijn mooi compact zo te zien nog even geduld hebben kan je weer genieten
    ik ben benieuwd wat de opbrengst droog zal zijn
    Attached Files
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Inderdaad die rood zwarte ziet er mij iets goed uit !!
      Ik hou het bij mijn Blauw zwarte dan doen de vingers na 2 uur knippen geen pijn !!

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      ganjagast de toppen zien er goed uit het blad niet haha

      Ja joh soms heb je die tijd boeiend toevallig zie ik het sorry valt me op weet hoe ik kan zijn....

      Flip Hasjkip ja deze knipt goed voor mij ik heb probleem met de meeste scharen omdat ik links ben lukt het met de meeste scharen niet haha.

      Ik knip ook nat en vries de bladeren meteen in als ik er niks mee doe

      Remco ja van die knipvingers dat je ze niet fatsoenlijk meer kan buigen haha

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Thanks Flip!
      Het is uiteindelijk toch nog (gek genoeg) een goede oogst geworden wel veel meer fluff als normaal maar dat zal de pret niet bederven. Verrassend genoeg 1:1 overschreden

    #67
    Zooo de toppen zijn de tent uit, in de weckpotten en nu maar laten curen. De toppen nog wat ontdaan van blad, de kleinere topjes doe ik nog wel op het moment dat ik er een joint van ga draaien.

    total_cropped_copy.jpg

    AL#1 = 66 gram = veel kleine compacte toppen
    AL#2 = 74 gram = veel fluff
    SW = 89 gram = meest compact en meeste blaadjes
    Totaal = 229 gram en dat voor planten die regelmatig stil hebben gestaan
    Wel heb ik wat plekjes gespot met wat rot maar niet veel -terwijl ik er zo bang voor was met al die hoge rlv en temperaturen. Dus dat is een vreugde dansje waard
    Enkele banaantjes gespot (meer als normaal hier) maar ook niet veel en gelukkig geen zaden.

    Heb gisteravond een jointje gedraaid van de AL kwa smaak echt goor (logisch) smaakt nog echt naar gras maar het effect was al best goed voelbaar. Niet stoned van geworden maar meer ontspannen en wat lekkerder in mijn vel leek het wel dus zeker wel uplifting
    Ad usum proprium!

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Mooi man, ziet er netjes uit!
      Ook een mooi gewicht
      Enjoy

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Thanks Toelli!
      Ja ben er wel blij mee had het niet verwacht dat het over 200gr zou wezen
      Dat gaat wel goed komen
      Last edited by ganjagast; 6 July 2019, 17:48.

    #68
    Lekker ganjagast
    En ken het maar al te goed, als je eenmaal hebt geoogst wil je het eigenlijk ook direct proberen
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      alleen in het weekend snoep ik van de betere toppen maar niet teveel want die wil ik, net als de rest voor het het laatst bewaren. Wat een discipline hier zeg

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Yep, en omdat we graag willen opscheppen met onze oogst, delen we de beste toppen met de beste kameraden, en zeggen we dat de hele oogst zo is. Wat natuurlijk maar aangenomen wordt terwijl iedereen beter weet...

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Heb daar in het begin nog wat belang bij gehad maar ik vind niet meer belangrijk wat anderen (vaste vrienden) ervan vinden. Sommige weten niet waar de wiet vandaan komt en vragen dan van waar je het hebt.. Vinden ze het goede shit dat is al voldoende (ego strelen )
      Zolang ik maar tevreden ben met mijn eigen rookwaar

    #69
    Oow verassend gewichtje nog top toch....
    jammer van de fluffy toppen maar die roken niet minder hebt alleen was meer nodig als compacte toppen(boeienddddd).

    hebt toch nog leuk gewichtje wat je zelf kan opsmoren en nu lekker laten curen.

    ja duhh smaalt naar gras haha dat was te verwachten kameraad maar mag blij zijn met opbrengst volgende x word gewoon weer betere compacte toppen hop hop gas erop
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      .....oke
Bezig...
X