Rondje regulier ; AK-47 van Serious Seeds

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GanjaMan1
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 110

    #121
    Mooie toppe zeg! Laat het je smaken..
    ik wil ook best eens met regulier zaad kweken, worden de beste resultaten mee gehaald naar het schynt..
    je hebt in ieder geval een mooie voorraad voor straks het nieuwe jaar mee te starten ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Comment

    • kroket
      Moderator
      420 MemberLucky MemberModerator
      • Apr 2010
      • 1915

      #122
      Mooie tafel vol, lekker
      Enig idee waarom ze van de één op de andere dag paars kleurden? Ging het even fout met de temperatuur of was het iets anders?
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Kelderkoud. Wat zal het er zijn, 15 graden ?-

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Hmm, dat valt wel mee zou je denken..

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Sommige planten schijnen te kleuren bij nachttemperaturen onder de 16°c, ik las laatst zelfs iets over 10°c.
    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #123

      217D8664-1F8C-4E0B-BB89-5587794708FB.jpeg De 4de is er nu ook aan.

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ja, dat zijn de toppen!! Ruig man!

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Dit was de kleinste van de 3 planten waar de hoofdtoppen nog aan zaten.

      • Hobbyenmedical
        Hobbyenmedical commented
        Editing a comment
        Kijk flip dit zie ik nou graag!! Geniet ervan jong is je gegunt naar al da "gedoe" !
    • Burundanga
      Son of the Bong
      420 MemberMemberLucky Member
      • Dec 2016
      • 408

      #124
      Ferm Flip!

      Droog je ze zonder kapot te knippen?

      Zo'n toppen krijg ik altijd moeilijk droog.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Zal over een paar dagen eens kijken, als ze niet drogen kan ik ze alsnog kapot knippen. Is de 1ste keer dat ik ze niet getopt heb.
    • Jamzieman
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 1039

      #125
      ja flip da zijn een paar homeruns.
      Daar gade wel een jeeke van kunne draaien.
      Al een vlgde beurt in zicht of even een break
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ga eerst nog de Blumat installeren, heb gisteren een watervat gekocht. Volgende ronde ga ik meteen in de grote potten zaaien en weer scroggen.
    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #126
      Nummer 5 is ook een kopje kleiner gemaakt, nog 1 te gaan maar eerst een bakkie pleur !☕️

      99E6DEA6-E646-4DDA-9BAB-4E50133D2A37.jpeg
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Damn flip
    • Jamzieman
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 1039

      #127
      shit wat een top.
      En waarom terug scroggen toch meer opbrengst?
      Ben benieuwd naar wat komen gaat.
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Heb het idee dat een scrog toch beter werkt met led, heb deze ronde niet gescrogd omdat ik reguliere planten had. Kon ze zo beter uit het hok halen om het geslacht te bepalen.

      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        smart one

      • Hobbyenmedical
        Hobbyenmedical commented
        Editing a comment
        Scroggen lukt ook met regulier flip, maar ben het toch met je eens dat fems net wat handiger zijn idd!
    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #128
      Klaar, alles hangt te drogen.

      25E26816-EFDA-450F-818D-A076ED7338E7.jpeg 3C98D0FE-CFF6-4C4C-8CA9-EA1C7E7137E6.jpeg
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ja, vers geknipt hè. Wou dat ze zo snel droogden

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        TOP!

      • JFall
        JFall commented
        Editing a comment
        Geweldig,...nog even ,...nog even..
    • Weske
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Dec 2018
      • 1237

      #129
      Flinke mooie toppen!!!!

      ik zeg geslaagde ronde dat word een leuke opbrengst om te smoken
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment

      • Leentje
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Nov 2019
        • 10

        #130
        Hallo allemaal, een nieuweling hier. Ten eerste complimenten voor je verslag en mooie oogst. Ben me in aan t lezen( lang geleden dat ik gestudeerd heb). Al heel veel wijzer geworden. Wat een goeie plek om te zijn hier. Ik ben van plan een tent (80x80x1.60) enzo te kopen. Mijn oog is ook gevallen op een led lamp. 1200 W COB LED. Met veg,bloom functie. Wat denken jullie daarvan? Of is dat wattage te hoog in zon kleine tent? Bedankt alvast. Groetjes

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Als je jezelf effe introduceerd, krijg je waarschijnlijk sneller een reactie!

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Je vraag stel je beter in een eigen topic of je leest die 134 andere topics met dezelfde soort vraag

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Tante Leen
      • ganjagast
        Elite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2016
        • 2881

        #131
        rm.jpeg
        Ad usum proprium!

        Comment

        • kroket
          Moderator
          420 MemberLucky MemberModerator
          • Apr 2010
          • 1915

          #132
          Je loopt wel een beetje op te scheppen hoor Flip..


          ...


          En je hebt groot gelijk, wat een resultaat zeg! Wederom m'n complimenten
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment

          • Waldpiek
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Jul 2019
            • 337

            #133
            Je bent er bijna, je bent er bijna, maar nog niet helemaal. Eind van de week komt het mooiste...... de eerste hijs.......

            De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

            Comment

            • CrDolan
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2019
              • 153

              #134
              Holy shit, wat een toppen!

              Comment

              • Flip Hasjkip
                Wicked Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 3595

                #135
                Even een kleine sneak preview. Op zolder is het zo’n beetje continu rond de 17 graden, RH is 53 %. Komt helemaal goed zo met drogen. Je ziet de toppen al een beetje slinken.

                Ben tevens voorbereidingen aan het treffen voor de nieuwe ronde, vanavond wordt het hok gepoetst en gaan we beginnen met kiemen.


                632AA302-690C-455D-83B3-DE5912D138F0.jpeg
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                • kweek0r
                  kweek0r commented
                  Editing a comment
                  Lekker hoor! En weer door!


                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  Mooi ---> En welke soortjes worden het nu ?

                • mackowacko
                  mackowacko commented
                  Editing a comment
                  mooi man, en gewoon blijven gaan!
              Bezig...