Ik ga hier mijn kweekje plaatsen als alles goed gaat natuurlijk. Wat wil ik dan bereiken met dit.
Nou wilde ik graag een Eco kweek maken waar niet te veel poespas aan zit. Iedereen kom met al die dure spulletjes. Lampen, tenten, voedingen enz enz . Voor iemand die het allemaal nog niet zo snapt en niet te veel geld heeft om erin te stoppen kan dit allemaal erg duur en moeilijk zijn. Dus ik ga het helemaal eco vriendelijk door
zo goedkoop mogelijk een plantje groot te brengen.
Het is maar een plantje want ik wil niet te veel opofferen aan dit experiment. Het is voor me zelf iets ik wil er dan ook niks mee bewijzen of zeggen wat beter is.
Het is gewoon een uitdaging voor mezelf.
Tips en tricks zijn welkom zolang het maar geen geld kost.
budget is 50 euro. hier heb ik 35 euro al van gebruikt . zaadje, wat voeding en een lampje van een of andere boogie woogie site. ( dit lampje heeft een levertijd van 4 weken op de website stond 6 dagen lol)
Ik heb daarom een cheap lampje gebruikt om kleur licht te geven en te kijken of dat werkt zolang de led nog niet binnen is en of het überhaupt wat is is ook nog maar de vraag. Spannend dus!!!
Ik zal morgen wat foto's plaatsen. Ik ben nu 1 week in de kweek van zaadje tot klein plantje.
Heb een klein zakje kokos aarde gehaald en daar staat die nu in.
Nou wilde ik graag een Eco kweek maken waar niet te veel poespas aan zit. Iedereen kom met al die dure spulletjes. Lampen, tenten, voedingen enz enz . Voor iemand die het allemaal nog niet zo snapt en niet te veel geld heeft om erin te stoppen kan dit allemaal erg duur en moeilijk zijn. Dus ik ga het helemaal eco vriendelijk door
Het is maar een plantje want ik wil niet te veel opofferen aan dit experiment. Het is voor me zelf iets ik wil er dan ook niks mee bewijzen of zeggen wat beter is.
Het is gewoon een uitdaging voor mezelf.
Tips en tricks zijn welkom zolang het maar geen geld kost.
budget is 50 euro. hier heb ik 35 euro al van gebruikt . zaadje, wat voeding en een lampje van een of andere boogie woogie site. ( dit lampje heeft een levertijd van 4 weken op de website stond 6 dagen lol)
Ik heb daarom een cheap lampje gebruikt om kleur licht te geven en te kijken of dat werkt zolang de led nog niet binnen is en of het überhaupt wat is is ook nog maar de vraag. Spannend dus!!!
Ik zal morgen wat foto's plaatsen. Ik ben nu 1 week in de kweek van zaadje tot klein plantje.
Heb een klein zakje kokos aarde gehaald en daar staat die nu in.

roken. Ben ook totaal met roken gestopt. Dit ook omdat doorsommige medicatie samen met weed niet echt goed bij me deden. Nu ben ik voor een groot deel gestopt met meeste medicatie. En omdat ik langzaam totaal knetter begin te worden zei me vrouw dat het misschien eens goed was om weer plantje te kweeken. En vandaar ik er een uitdaging van heb gemaakt. Daarna ga ik me kweekruimte opzetten met hydro systeem denk ik, en kweek ik wat leuke plantjes. Heb de zaadjes al.

!
!!
Ze verwend me met lekker geurtjes ben er best blij mee tot nu toe.

Comment