Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x killingfields feminized zadenkweek binnen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

    Hoi,

    2 compleet verschillende meningen zou ik niet direct zeggen. Ik schreef dat het KAN maar IK zou het (nog) niet doen. Je kan wel pushen maar het is niet mijn stijl om dat te doen dus vandaar mijn raad van voorzichtig te zijn. Als je ze wil volpompen dan mag dat natuurlijk. Ik ga bijvoorbeeld ook spoelen met puur afgezuurd water, dus zonder voeding in. Dat is dus ook weer anders dan Natures Finest, elk heeft duidelijk zijn visie wat niet verkeerd is. Evenveel kweekmethoden als er kwekers zijn zeg ik altijd . Als je hoge kwaliteit wil dan neem je minder risico's, ben ik voorstander van. Maar ik ga iemands anders methode niet afkeuren, hangt een beetje af van naar wat jij op zoek bent. Als je gaat opvoeren raad ik je heel sterk aan om regelmatig foto's te posten zodat ook wij kunnen meekijken als er gele bladpuntjes op de proppen komen (is een vrij makkelijke indicator om te zeggen dat je op de grens zit, ik ga dan meestal een tandje lager schakelen, anderen blijven dan weer hun voeding aanhouden). Elk zijn keuze, hoeft daarom niet verkeerd te zijn

    Greetzzz

    Comment


      #92
      Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

      Vele wegen die naar Rome leiden daarom ist zo leuk om ze te delen en te zien hoe mensen de juiste dingen uit verhalen oppakken en zo hun eigen kweekmethode ontwikkelen!
      Net wat Jona al zei..blijf gwoon fotos posten zodat andere mee kunnen kijken en evt advies kunnen geven indien nodig

      GreetZ
      sigpic

      Comment


        #93
        Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

        Als er nog voeding in de bodem zit, en je gaat dat opneembaar maken door er water door heen te spoelen, dan kan de plant altijd geheel nieuwe toppen aanmaken, en die zelfs zeer lang maken. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat de hoofdtop(pen) gaan rekkken, daar waar ruimte is kan toch ook weer top groeien, toch? Lijkt me dus niet zo'n probleem, tenzij het nieuwe scheuten zijn met ontwikkelde toppen.
        Beter is naar mijn mening, om te zorgen dat in de laaste 2 weken, voornamelijk de stikstof uit de grond is opgenomen. De plant gaat de laatst N dan uit de bladeren halen en zal zeker niet nog gaan rekken, of nieuwe toppen aanmaken.
        Ik heb het nu al diverse keren meegemaakt dat door het toevoegen van voeding in de laatste weken of de voeding die nog in de bodem zat opneembaar maken, dat de planten weer allemaal nieuwe acties ontwikkelen, meestal toppen en nieuwe bladeren onderaan, nu ook een plant me een beetje afwijkend genotype die gewoon een totaal nieuwe top in het midden produceert. Moet ik wel nadrukkelijk bij zeggen dat ik andere planten heb verwijderd en deze nu dus minder licht hoeft te delen.
        Het blijft interessant.

        Comment


          #94
          Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

          Hey hallo allemaal,

          Als eerste wil ik iedereen een heel gelukkig maar vooral een gezond 2011 toe wensen. (En natuurlijk voor de kwekers een succesvol kweek jaar).

          Speciaal voor Jona en Natures Finest weer wat foto,s voor op of aanmerkingen.

          Volgens mij doen ze het nog steeds goed. ec is op dit moment 1.7 (deze word volgens kweekschema niet hoger dan 1.8) en we zitten in week 6 van de bloei. Ik geef de dames op dit moment ongeveer 1 tot 1.5 liter water per dag met 1 ml./per liter TH3 (topharder) per dag.

          De toppen beginnen nu al wat uit te dijen.


          Hieronder de twee met mooie gekleurde inslag

          DSC00044.jpgDSC00046.jpgDSC00042.jpgDSC00051.jpgDSC00049.jpgDSC00041.jpgDSC00047.jpgDSC00048.jpgDSC00043.jpgDSC00050.jpgDSC00052.jpg

          En hieronder de blanke dame, alhoewel de toppen hiervan ook wat donkerder beginnen te lijken.

          DSC00057.jpgDSC00054.jpgDSC00055.jpgDSC00053.jpg

          Word vervolgd........
          Alles begint bij jezelf...........

          Comment


            #95
            Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

            Ook jij een fijn en bloeiend nieuwjaar toegewenst!

            Planten staan er netjes bij..mooie groene kleur geen rare dingen aan of op de bladeren te zien, kzou zeggen gaat goed!!

            GreetZ
            NF
            sigpic

            Comment


              #96
              Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

              Yep yep yep yep yep! Ook jij een gelukkig nieuwjaar toegewenst en uiteraard een grote en vooral lekkere oogst!
              Planten gaan goed (bedankt voor de foto's want ik vind de paarse toppen echt de bom ).

              Greetzzz

              Comment


                #97
                Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                die blanke begint al mooi dicht te groeien topgewijs
                nu nog die paarse pheno's en
                wat ga jij dan lekkere cola's hebben
                nog minstens drie weken te gaan, ik ga met volle verwachting uitkijken hoe groot die toppen van je nog gaan worden

                (onder controle krijgen is je goed gelukt <thumbs up> )

                doe ze voort

                ah ja , en nog ene gelukkig growjaar verder

                Comment


                  #98
                  Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                  Hoi allemaal,

                  We gaan vandaag week 7 van de bloei in. De dames krijgen nog steeds 1,5 liter water per dag en de ec is voor het laatst omhoog gegaan naar 1.8.
                  Ph waarde water ligt rond de 6.

                  Speciaal voor Jona en andere liefhebbers nog wat foto,s. (zie btw ook de eerste bruine haartjes)

                  Een paar hoofdbuds,

                  DSC00002.jpgDSC00003.jpgDSC00001.jpg

                  Een paar over de lengte genomen

                  DSC00005.jpgDSC00006.jpgDSC00004.jpg

                  Jonge topjes van onder af bekeken

                  DSC00008.jpgDSC00007.jpg

                  En een totaal plaatje met de lamp net aan,

                  DSC00009.jpg
                  Last edited by voor eigen gebruik; 7 January 2011, 15:57.
                  Alles begint bij jezelf...........

                  Comment


                    #99
                    Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                    Beste Stoner,

                    Heb nu je gehele kweekverslag gelezen. Ik moet zeggen respect!. Ik ga morgen mijn eerste eigen kweek beginnen en kan alleen maar dromen dat ze er zo uit komen te zien. Ik blijf je nu in ieder geval volgen.

                    Gr Quattro

                    Comment


                      Comment


                        Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                        Oorspronkelijk geplaatst door lsdaffy View Post
                        Mmmmmm,die lekkere killing fields.Heb daar ook een ronde van gedraaid,Heb wel gekozen voor regulier zaad en heb stekken genomen van de vrouwtjes.
                        [ATTACH=CONFIG]55233[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]55234[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]55235[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]55236[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]55239[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]55238[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]55237[/ATTACH]
                        mooie toppen man

                        Comment


                          Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                          netjes hoor vooral die laatste foto ga zo door
                          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                          Comment


                            Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                            Ferm planten. Mijn killing fields zaadjes gaan 1 van dees dagen tussen nat papier. Denk ze wel vrij snel op 12/12 te zetten.

                            Comment


                              Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                              Ferm planten. Mijn killing fields zaadjes gaan 1 van dees dagen tussen nat papier. Denk ze wel vrij snel op 12/12 te zetten.
                              Zou ze zeker vrij snel op 12/12 zetten Beowulf, helemaal als je niet gaat toppen. Deze dames groeien best snel.

                              Hoop voor je dat je ook die mooie paarse kleur in je dames krijgt. (hou je ons/mij hiervan op de hoogte over de voortgang van je kweek ?)
                              Heel veel succes in ieder geval.
                              Alles begint bij jezelf...........

                              Comment


                                Re: 5x killingfields feminized zadenkweek binnen

                                Schommel hier niet mee, heb hier een groot vat staan met een pomp en verwarmingselement erin welke op 23 graden staat.(lekker voor de dames)
                                Was toen ik dit schreef en te beroerd om te gaan meten. Maar om op jouw vraag terug te komen; Ik heb altijd afgezuurd water met een ph van 6.1.

                                Greetz
                                Alles begint bij jezelf...........

                                Comment

                                Bezig...
                                X