Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400W scrog white widow (eerste kweek)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zondag / maandag

    Comment


      Bij mij die vast met een stukje buis van 125 d ong 20cm lang en buigt recht naar boven uit de tent. Ze lijkt wel prima te werken...
      Last edited by QnQ; 15 May 2020, 22:46. Reden: Mega citaat verwijderd

      Eerste keer FEMS onder LED
      Indica Medisch rondje van Barneys

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Waterval, als je ergens iets post, wil je dan niet de knop "citaat" steeds gebruiken aub ?
        Je kunt als je iets verder naar beneden scrollt gewoon een schoon nieuw bericht posten zonder alles steeds te citeren.

        En als je (zoals in dit geval) reageert op een post op pagina 1 pak dan alleen het stukje tekst waar het om gaat en citeer niet het complete bericht inclusief foto's en de hele rataplan.

        Je kunt ook een comment op oudere posts doen, die knop zit naast de citaat knop, en dan komt je comment rechtstreeks onder de vorige post te staan.

      • Mitham
        Mitham commented
        Editing a comment
        Hey waterfall, 1 bocht gaat natuurlijk de boel niet doen stoppen met werken. Ik weet de exacte hoeveelheid niet maar elke bocht verminderd het debiet met 5-10% ofzo.

      Mooie dikke toppen man
      gaat lekker zo

      Comment


        Hey Growers,

        23 mei dag 175 (82 dagen bloei)

        Voeding 1,5 L water

        Weer een dikke week verder en de trichomen verkleuren maar niet.
        Als ik goed zoek zie ik hier en daar een amber trichoom maar meer ook niet.
        De bladeren zijn ondertussen allemaal vergeeld en veel ook verdroogd.
        12 weken bloei ondertussen.., heeft het nog zin om te wachten?
        Misschien ben ik te snel begonnen met spoelen en heeft ze nu niet meer genoeg energie om amber trichomen te maken?

        Advies en hypotheses zijn welkom. Ik overweeg om het licht uit te doen voor 3 dagen en ze omver te kappen voor er iets gebeurt en ik alle oogst kwijt ben.
        Foto is nog niet gelukt,ik probeer hem morgen nog toe te voegen.
        Basicly de vorige foto zonder een groen blad(enkel toppen zijn nog groen met bruin gele stukken)

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Die kunnen om hoor! Dat zeg ik ook meteen omdat de bladen/calyxen die verdorren niet te lang in de toppen moeten blijven zitten.
          Geruststelling. Ik zag al amber zitten op de foto van post #98

        amber.jpg
        Ad usum proprium!

        Comment












          "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
          "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
          "Ajeto" - Buurman en Buurman

          Comment


            ik zie er een kale man in, met een mega joint in zijn mond. Happy weed

            Comment


              Wat een goed nieuws! Oogst tijd!
              Zouden jullie nog wat dagen in de donker laten staan of geen zin?

              Comment


              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Toch vreemd, al die scharen en dat lange haar. Ik zou geregeld per ongeluk wat afknippen denk ik.
                Volgende week maar eens een kapper gaan zoeken.

              • Oortje23
                Oortje23 commented
                Editing a comment
                Net jou hele verslag gelezen, voor een eerste keer keer erg mooi. Hopen op een goede (en lekkere) opbrengst!

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                @Takketoelli
                Hij heeft het wel zelf geprobeerd volgens mij, alk die littekens zijn daar het bewijs van

              Knap gedaan! Mooie buds! Ik ben ook van plan om gecoat kippegaas te gebruiken. Maar moet nog een manier vinden om het gaas mooi strak op kader 120x120 te houden. Ik zie dat je Pvc buizen hebt gebruikt. Op internet vind je taloze voorbeelden om er eentje te maken.


              Grtz Waterval

              Eerste keer FEMS onder LED
              Indica Medisch rondje van Barneys

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Kippengaas is te klein, je moet dat groene hekwerkgaas hebben, 5 bij 10 dacht ik.

              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Inderdaad Rreppellsteeltjam
                Of 5x5. Bij deze rekken hoef je ook geen kader te maken, zijn stevig genoeg. Ik hang ze op aan kettinkjes aan de hoeken. Ook makkelijk in hoogte te verstellen

              Takketoelli
              Thx, ik heb zo een stuk bekaert draad van met gaten van 5 op 10. Het is groene gecoat en zeer stevig van structuur.
              De vraag is natuurlijk ik zit met 8 planten, hoe geraak je eraan om water te geven, ik dacht aan een grote tuintrechter, de sproeikop eraf halen en een stukje slang te monteren aan de teut
              Waterval
              Last edited by Waterfall420; 24 May 2020, 10:37.

              Eerste keer FEMS onder LED
              Indica Medisch rondje van Barneys

              Comment


              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Precies dat heb ik mij ook gemaakt, trechter en slang. Het is dan ook wel makkelijk om een grachtje te graven rond de stam, op de helft tussen stam en potrand. Dan rustig gieten, grachtje vol, geduld, grachtje leeg en de rest van het water erbij.
                Vind ik het gemakkelijkst.

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Pvc buis in de grond en boven het net uitsteken, en daar het water in mbv een trechter.

              • Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Ik steek een stuk pvc buis op mijn gieter ,diameter 32 past goed.

              Mitham
              Echt mooie scrog voor de eerste keer! Heb je ook gebruik gemaakt van tie raps im bepaalde takken in positie te houden. Of is het een kwest van iedere dag je bladeren/takken er weer onder te "weven"


              Grtz Waterval ,)

              Eerste keer FEMS onder LED
              Indica Medisch rondje van Barneys

              Comment


              • Mitham
                Mitham commented
                Editing a comment
                Weven was soms lastig, dan heb ik tie wraps / zip ties gebruikt. In totaal zullen er wel een stuk of 30-50 door gegaan zijn.
                Net alles geknipt en de zipties maken het losmaken van de buds iets gemakkelijker (maar soms zie je ze ook niet zitten tussen de oogst ..)

              Na het weven kan je deze gebruiken en geen tie raps. Bij de welkoop.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                20200524_172214.jpg Hey growers,

                Dit zal waarschijnlijk de voorlaatste post worden(tot ik men 2de kweek start maar dat zal ten vroegste in de winter zijn).
                Laatste post zal zijn als het gedroogd is voor smaak/effect/hoeveelheid oogst.

                3 uur knipwerk en alles hangt te drogen, ben benieuwd hoeveel gram er juist uit zal komen maar zoiezo is de oogst groter als gehoopt.
                Bij sommige takken bleven de buds maar komen. ​​​​​

                Hier nog een foto van vlak voor de knipbeurt en uiteraard erna. 20200524_172200.jpg 20200524_131650.jpg

                Comment


                • ganjagast
                  ganjagast commented
                  Editing a comment
                  Zien er goed gerijpt uit, dat gaat vast en zeker een goed couchlock rokertje worden
                  Widow vs Mitham 0-1

                • Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Netjes Mitham!!
                  Ben wel jaloers hoor; dat kan alleen maar een heerlijk wietje zijn, mooi compact, heel goed 'leeggetrokken'... tegek!

                  Ik heb wel eens gefantaseerd om de stam door te knippen en gewoon het rek om te draaien... klaar! Zou mooi zijn he

                • Mitham
                  Mitham commented
                  Editing a comment
                  Ik heb net hetzelfde liggen denken Takketoelli
                  Enige nadeel is de bladeren die allemaal gaan opkrullen als je ze er niet vers vanaf knipt

                Mitham

                Eerste keer FEMS onder LED
                Indica Medisch rondje van Barneys

                Comment


                • Mitham
                  Mitham commented
                  Editing a comment
                  Hey Waterval, 80 dagen heeft ze in groei gezeten.
                  Tegen die tijd was ik al lang aan het vlechten, heb vooral zo lang gewacht omdat ik maar 1 plant had die heel het net moest inpalmen(wat uiteindelijk niet volledig gelukt is).
                  Op deze post zie je hoe ze eruit zag toen het licht op 12/12 gegaan is : https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...17#post1476317

                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Ik ga op 12/12 als het net halfvol is en toelli deed dat bij driekwart.
                  Ligt ook aan de soort.

                Mooi resultaat man

                Comment

                Bezig...
                X