Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BCN Power Plant, BCN Critical XXL, Blackberry Gum onder 300W Mars Hydro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zoals verwacht weinig nieuws te melden. Ik heb niet de indruk dat het restant van de powerplant nog wat doet dus die haal ik zo volledig om. De critical is nog aardig bijgetrokken en de blackberry lijkt ook iets voller. Deze hebben beide nog wat witte bloeihaartjes dus ik laat ze nog ff staan. Het is ook nog geen 10 april
    2C132E2D-BFCA-4CAE-8FC4-606FEDFBA22E.jpeg 0E7706F4-A16E-423D-850E-945B1FFBFAD3.jpeg 9E6E214A-35BB-434D-AC22-A1A55D7160B2.jpeg A76C25D9-5576-4FC9-A224-1F2C55767FF2.jpeg
    Last edited by Voor het eerst; 5 April 2020, 09:04.
    Lopend Verslag

    Comment


      Nou helaas lijkt het erop dat ik Q voor de zoveelste keer gelijk moet geven. Er blijft niets over.... Ik heb de vorige week geoogste toppen in de potten gestopt en deze mogen nu even een paar maandjes lekker rijpen. Redelijk compacte topjes maar op geen manier vergelijkbaar met de purple haze die ik de vorige ronde had. Dat was dus of echt beginnersgeluk of uitzonderlijk goed zaad. Zometeen de critical en Blackberry omhalen. Ik begin met de Blackberry en als ik dan nog zin heb de critical. Deze zou ook nog best even kunnen staan denk ik maar ik geloof niet dat de toppen nog zo ver aanzwellen dat het de 300W rechtvaardigt. Daarnaast zijn ze beiden aardig oranje en ik. heb bij de powerplant al gemerkt dat het een aardig bankhangwietje is geworden en ik wilde juist een wat actiever soortje zetten.
      Nieuw zaad is nog steeds niet binnen en eerlijk gezegd heb ik de hoop op en goede afloop al een beetje opgegeven..
      Lopend Verslag

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ik hang het gewoon op zolder, ruik je niks van.

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Buiten mijn huis ruik je ook niks maar in de kweektuinen.... pfff gewoon te lekker

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Heb je foto's van een mooie top voor en na het drogen?

      Gisteravond de Powerpant gerookt. Kruimelt goed, brandt goed wellicht nog iets vochtig. Maar deze heeft echt al een heerlijke smaak. Mijn maatje omschreef het als mossig ik als aarde. Helemaal niet scherp, over het effect kan ik niets zeggen, daarvoor heb ik gisteren teveel gerookt om dat nog reeel te beoordelen.
      Lopend Verslag

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Fijn toch, aards = mossig, maar anders

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Ach ze bedoelen hetzelfde
        Missie geslaagd! Geniet van je rookwaar!

      Zo... ook de laatste topjes zitten inmiddels in de potten. Ruim 400 gram totaal, helaas geen 450 dus. Maar...... Mijn zaden zijn gisteren wel binnen gekomen, deze heb ik gelijk in filters gestopt en zojuist zag ik al mooie witte puntjes. Ik ga er 4 zetten, heb er zes ontkiemt. Die 2 die ik over houd zet ik bij wijze van proef ergens buiten. Kijken hoe lang hij blijft staan
      Lopend Verslag

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        400 gram lijkt mij een prachtig resultaat! Die 450 gram ga je nog wel een keer halen denk ik zo!

      Gefeliciteerd met de oogst!!



      Mooi resultaat man, ik heb nog nooit 400 gram in bezit gehad. Kun me wat foto's plaatsen van de geknipte toppen? Ben erg benieuwd!

      Nieuw verslag?

      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


        Prima resultaat! Veel plezier met het consumeren

        De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          topwark man enjoy

        Ik zal vanmiddag wat foto's maken van de toppen als ik ze ga luchten. Ben ook goed tevreden overigens. Alleen het effect van de Blackberry is me nog niet helemaal duidelijk, in ieder geval zeker geen couchlock wiet. Smaak... echt heel bijzonder zoet. Uren na je joint proef je nog de kenmerkende smaak. Nieuw verslag staat hier...
        Last edited by Voor het eerst; 16 April 2020, 09:08.
        Lopend Verslag

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Sorry voor de ontbrekende foto's... hier even wat gezeik met kpn en een haperende camera op de telefoon.

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Nieuwe aanschaffen kerel !!

        • Mitham
          Mitham commented
          Editing a comment
          Ik ben er ook benieuwd naar maar we wachten geduldig!
          (geduld leer je wel als je kweekt )







        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


          Ik neem aan dat de foto's hem nie meer worden?
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            Volgens de geruchten hapert de camera nog steeds..
            Ad usum proprium!

            Comment


              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Dat kan natuurlijk ook nog

              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Hij heeft het vaker gedaan, tis niet voor het eerst voor Voor het eerst

              • Mitham
                Mitham commented
                Editing a comment
                als we binnenkort een foto krijgen van 20 gram geknipte toppen weten we wat waar hij zich mee bezig gehouden heeft de laatste tijd

              Zo even terug van weggeweest... Die camera is dus nog steeds niet gefixed. Maar heb zo goed en kwaad als het kon toch 3 fotootjes gemaakt. De reden dat ik niet eerder postte had te maken met dat mijn nieuwe ronde niet echt aan wil slaan (eerste zaadjes ontkiemden maar gingen toch kapot) en nu trof ik vanmorgen een naaktslak aan op mijn plantje. Geen idee waar die vandaan kwam.

              Maar bij deze de foto's van de inmiddels al wel weer een ruim 3 weken oude toppen.

              Blackberry Gum: blackberry.jpg

              Critical XXL: critical.jpg

              Powerplant: pp.jpg

              Rooktest...
              Blackberry Gum: Extreem lekker zoet rokertje maar het effect is totaal niet wat ik gewend ben. Beetje een soort van actieve high ofzo. Heerlijk rokertje overdag. De geur (onverbrand) doet nog het meeste aan Skittles (de snoepjes) denken en brandend ruik je wel dat je wiet rookt maar echt heel anders...

              Critical XXL: WOW... slaat in als een bom, zacht van smaak, penetrante wietlucht, lekker compact. Jammer dat ik hier zo weinig van heb.

              Powerplant: Ik begin me serieus af te vragen wat ik in de shop krijg als ik powerplant bestel.. Wat een lekker weetje is dit. Effect is ietwat heftig voor overdag, na een half uurtje begin ik toch al wel wat hangerig te worden.. Heerlijk voor 's avonds op de bank als je echt nergens zin meer in hebt. Niet geschikt om een avondje mee te netflixen want halverwege de eerste aflevering slaap ik al.
              Last edited by Voor het eerst; 3 May 2020, 12:16.
              Lopend Verslag

              Comment


              • Nederhigh
                Nederhigh commented
                Editing a comment
                Zo door de haperende camera foto heen ziet het er mooi glimmend uit! Vol kristallen!

                kroket ik heb altijd het idee dat shopwiet 2/3 weken te vroeg geoogst wordt. Cashcrops, kweken op kwantiteit ipv kwaliteit. Juist in die paar laatste weken komt de smaak goed naar boven en krijgen te toppen een mooie structuur. Dat zou het wellicht kunnen verklaren?

              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Erg mooi resultaat Voor het eerst!
                Mooie topjes, bedankt voor het eindverslag.

              • Jamzieman
                Jamzieman commented
                Editing a comment
                Heeft dan echt zen naam niet gestolen die POWER plant knocks you out .

              Mooi verslag, heb er veel van opgestoken

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Voor het eerst View Post
                Ja ben ook best tevreden. Eerste keer scroggen...check. Eerste (en laatste keer) voedingstabs...
                Goed verslag! Flink doorgelezen en ook veel opgestoken!
                Hoeveel voedingstab heb je per pot gebruikt?

                ...

                Comment

                Bezig...
                X