Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weske's Indoor Garden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Gemist..
    Geabonneerd..
    Succes deze nieuwe ronde, op naar een beter resultaat
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Dankjewel kroket

    #17
    En we zijn van de grond af.....

    2 gelato boven de grond (3e gaat het niet redden denk ik)
    maar de 2 die goed gaan doen het super
    4 amnesia lemon boven de grond,ook die doen het super.

    Na al het gezeik met zamnesia heb ik opnieuw hawaiian snow besteld(dit x bij wietzaadjes).
    van de 4 zijn er 3 ontkiemd en die zitten sinds gisteren in de voorgroeipot.

    Hopen dat die snel boven komen dan scheelt het maar een paar dagen met de andere planten.

    En zoals het er nu uitziet word het
    4x amnesia lemon
    3x Hawaiian snow
    2x gelato

    begin vanaf vandaag met de weken te tellen voor de 6(7) die al boven de grond zijn

    20200315_184344.jpg

    Greetzzz weske
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #18
      Succes Wes!
      Ad usum proprium!

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Danku

      #19
      Ale vooruit hop naar die dikke toppen.
      Zie het allemal goedkomen deze keer.
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Ja man in ook wel nu de 3 hawaiian zijn ook boven ofjaa 2 zijn er boven bij de 3e zag ik vanacht het kopje al boven komen

      #20
      Succes , ook aan het volgen !
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Dankjewel naamgenoot haha

      #21
      Update 17-03-2020
      2 dagen oud nieuw luchtsysteem


      Tent:120x120x200
      lamp:4x 6400k ledbalken(55w per balk)
      hoogte lamp:40cm
      Ontkiemen: 2a3 dagen
      Groei:dag 5
      Temp:24 a 28 graden
      lv:32a35%
      Soorten:
      4x Amnesia lemon
      3x Hawaiian snow
      2x Gelato

      Ollaaa peepzzz
      Ik ben afgelopen week super druk geweest
      dus heb weinig tot geen tijd gehad om bij de verslagen te reageren.
      #transportgaatgewoondoor!!!!
      Aangezien er zware tekorten zijn is het zwaar overwerken en extra uren maken om alles toch in een goede baan proberen te houden.
      ik ben gisteren soort van inelkaargezakt haha kon gewoon niet meer ik was op heb al 3 weken lang meer als 90 uur gemaakt plus dat vrouwtje pas is geopereerd dus alles komt op mij aan ff nu dus 2 dagen verplicht thuis.....

      Mooi even tijd om aan de plantjes te denken,
      Gisteren is de laatste Hawaiian boven de grond gekomen ik was te laat met het plastic eraf halen ze zat er al zwaar tegenaan....
      gelukkig geen schade en ze staat er mooi bij nu.

      De Gelato en de Amnesia lemon hebben vandaag voor het eerst power roots meegekregen 1ml/l
      ze hebben vandaag 40mm water gekregen via onder en de bovenkant is natgemaakt met een plantenspuitje.

      Ook ben ik aan het knutselen geweest en heb ik de luchtslang vervangen voor een frame.

      Dit omdat ik de actieve inlaat weer aan laat staan normaal kwam er maar van 1 kant verse lucht de tent in dus wie zegt dat de planten aan de andere kant van de tent er ook optimaal van profiteren.

      Nu heb ik pvc buizen van 32mm gepakt en vierkant in de tent gelijmd met een pijp die de tent uit gaat.
      De inlaat is 125mm die moest naar 32mm hhhhmmmmzzzzz.......geen probleem heb ik opgelost.

      er zit een verloopstuk van 125mm naar 11mm in de slang,
      ik heb een trechter voor bezine/diesel gepakt die loopt mooi taps af de achterkant is afgesneden zodat het verloopstuk van 110mm precies in het grote gat past.
      aan de andere kant is het tuutje aan het einde afgesneden en daar past precies de pijp van 32mm op.

      overal zitten slangklemmen op en is het afgeplakt met ducktape er is nergens geen lek.
      Na het beetje nadenken heb ik de gaten van klein naar groot geboord dus waar de lucht de pijp ingaat zitten gaten van 4mm rond en aan het einde waar dus geen lucht binnenkomt zitten gaten van 6mm rond,overal voelt de luchtstroom nu even sterk.
      20200317_215020.jpg 20200317_215036.jpg 20200317_215053.jpg


      Greetzzz weske
      Last edited by Weske; 21 March 2020, 23:59.
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #22
        Pfff gast, wat een uren! En dan ook nog aandacht voor de vrouw, de planten, geknutsel.. Niks meer dan respect!

        Nou is er vanavond schijnbaar geklapt voor het zorgpersoneel.. Maar laten we deze belangrijke beroepen niet vergeten!

        Applausje van mij Weske!!
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Haha jaa man zelf geen nieuwe ronde dan btw?

          Ja geloof het meteen met die co2 taps man ik heb nu sillican booster van bac die mag de gehele ronde gebruikt worden ipv alleen in de groei kijken of de planten er iets aan hebben deze ronde.

          Heb net terug gekeken maar ben morgen pas 1 week sinds de planten boven de grond zijn ze gaan nu opzich wel mooi had me helemaal verekend met ontkiem datum haha

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Yo!
          Jawel, zit nu begin week 6 vd bloei man. Had hier enkele dagen terug wat oudere foto's gezet (fotos van een weekje of drie terug ongeveer)
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...76#post1483076

          Had na de foto sessie de dames te vaak en teveel water gegeven en heb daar een wat tragere bloei van gehad en wat bruine pistels. No biggi het is een hobby uiteindelijk..

          Ik hou het verder niet zo scherp bij nu, er gebeuren veel belangrijkere zaken op dit moment.. Ik kijk naar de planten en til de potjes lichtjes that's it. Ik noteer niks Gewoon om de beurt mee voeden, ik werk ook deze ronde weer met powder feeding.

          Ga binnenkort weer ontkiemen, reguliere zaden en dan wil ik er 1 dame van overhouden die ik ga stekken voor de na zomer en dan zal ik wellicht een bio ronde doen en natuurlijk weer netjes bijhouden.

          Ik gebruik die van ATAMI maar die verloopt ook begin April dan ga ik ook voor die van BAC. Kan ook ik gewoon de gehele ronde gebruiken idd beter. De rest van BAC heb ik ook al trouwens dat komt ook goed uit.

          Heb net terug gekeken maar ben morgen pas 1 week sinds de planten boven de grond zijn ze gaan nu opzich wel mooi had me helemaal verekend met ontkiem datum haha
          Ghehe Vinden de dames vast niet erg! Maar ze zijn vanaf vandaag dus een weekje oud

          Zal je topic een beetje vervuilen door een foto van mezelf te plaatsen zie volgende post Wes.

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Ja klopt ik wist je alles van bac hebt verder en jaa geloof ik meteen er zijn zeker belangerijkere dingen op het moment.

          Ben benieuwd regeliere ronde ook leuk een x

          Zal zo eens bij de foto's van je kijken zonde is dat teveel hebt gegeven maarja als ze nu mooi opgeknapt zijn is het belangerijkste toch

        #23
        Goedemorgen harde werker



        Ik kom ook weer mee koekeloeren.

        Erg leuk om te ontdekken wat die Weske nu weer als verbetering bedacht heeft!
        Wordt de inlaatfan niet overbelast nu? Omdat je van 125 naar 30 gaat? Niet warm?

        Fijne zondag!

        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Welkom takketoelli

          Nee tot nu toe niks van gemerkt desnoods boor ik extra luchtgaten in de buis maar de luchtstroom is niet hard ik denk zelfs dat ik er iets grotere inlaatfan moet pakken

          De inline fan is maar 100mm maar gaat van 100 naar 125 omdat ik toen een grotere inlaatfan had maar heb ik met iets veranderen kapot laten vallen.

          Ik moet nog steeds andere afzuiger in de tent hangen op de koolstoffilter dan gaat deze op de inlaat.
          Er zit al een hoop weerstand in de slang +- 8 meter van zolder naar de tent plus wat bochten zodoende ik denk ik een grotere fan nodig heb nog

        #24
        Met de inlaat moet ik volgende ronde ook eens spelen. Nu alle lucht van onder naar boven maar wellicht dat dat ook eens anders kan
        Lopend Verslag

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Yess zoals sweet al zegt beide kanten een panty heb ik ook hoor bij de inlaat op zolder een panty om de buis heen

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik heb er haarnetjes omheen gedaan. Erg handig, met elastiek. Misschien kan iemand die regelen van werk?

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Bij een panty zit er al stretch in hoef je verder niks omheen te doen nog en ik denk die stiekem iets meer tegen houd als een haarnet

        #25
        Update 22-03-2020
        1 week oud



        Tent:120x120x200
        lamp:4x 6400k ledbalken(55w per balk)
        hoogte lamp:40cm
        Ontkiemen: 2a3 dagen
        Groei:dag 7
        Temp:26 a 28 graden
        lv:25a30%
        Soorten:
        4x Amnesia lemon
        3x Hawaiian snow
        2x Gelato

        Goedeavond peepz
        De plantjes zijn nu 1 week oud(op de hawaiian na).
        Ze zijn nu met hun 3e set blaadjes bezig en beginnen langzaam aan groter te worden als het potje.
        Zoals het er nu uitziet word het volgende week overpotten en dan begin ik langzaam met voeding geven.

        mijn lv is behoorlijk aan de lage kant(23%)
        dus ze krijgen nu wat extra water
        ook ligt er een natte doek en staat de bevochtiger op zolder onder de slang van de inlaat nu 3%omhoog maar nog aan de lage kant.
        eergister 50ml via de onderkant
        vandaag 50ml via de bovenkant.

        Verder valt er weinig over te zeggen kan ook weinig doen nu nog maar afwachten tot de plantjes wat groter worden (al zie je verschil met de dag nu haha)

        20200322_224257.jpg 20200322_224307.jpg 20200322_224328.jpg


        Greetzzz weske
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Jamzieman ja gaan wel goed he ben wel tevreden nu ze zo hard gaan ziet er ook stuk beter uit als zon zaailing.... alleen de vooraan links moet nog weg dan heb ik 9 stuks

          SweetMango jawel vorige rondes had ik ook een lage lv in het begin altijd toen had ik meestal de bevochtiger in de tent bij staan.

          Maar ik heb nu alleen de 6400k balken aan en het frame hangt maar 40a 50 cm boven de plantjes.
          de bevochtiger blaast omhoog en dan komt dadelijk alle vocht in/tegen me ledbalken aan zodoende k hem gisteren heb aangezet onder de inlaatslang op zolder zodat die de lv een beetje mee aanzuigt ik zat vanacht ergens op 34% lv

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Puberdiscofeest, jongens links, meisje rechts.

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Neee gewoon alleen dames deze x

        #26
        Grote ruime voor nu nog kleine plantjes
        Succes met je nieuwe ronde

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Jaa nu nog wel he haha de kleine tent die ik nog heb is te klein voor mijn balken die passen er niet in.

          Het is nog maar een weekje dan gaan ze al in 18l potten

          Dankjewel kweekfreak

        #27
        Ok Wes terug gestart en het staat er weer mooi bij , houden zo !!!!
        🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

        👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Ja hoop het wel man mag wel weer een x he haha

        #28
        Vervolg van post #22.14
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...54#post1485454

        Begin week 6
        Ze mogen wat meer stikstof hebben de long flower feeding alleen is niet genoeg -_-
        Vorige keer had ik iets teveel meegegeven in combi met grow feeding, voor dat ze nat stonden. nog zichtbaar aan de bladen.
        064_copy.jpg063_copy.jpg
        Last edited by ganjagast; 23 March 2020, 16:58.
        Ad usum proprium!

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          kweil kweil

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Niet normaal, wat een mooi gezelschap

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment

        #29
        Update 29-03-2020
        2 weken oud



        Tent:120x120x200
        lamp:4x 6400k ledbalken(55w per balk)
        hoogte lamp:50cm
        Ontkiemen: 2a3 dagen
        Groei:dag 14
        Temp:23 a 26 graden
        lv:30a33%
        Soorten:
        4x Amnesia lemon
        3x Hawaiian snow
        2x Gelato
        voeding:
        terra grow:2,6ML/L
        Enzymen: 0,8ML/L
        power roots 1ML/L

        Goedeavond peepz
        De planten zijn alweer een week verder nu dus 2 weken oud,op de hawaiian snow na die zijn 1 week en 3 dagen oud ofzo.

        Ik heb de Gelato en de Amnesia lemon afgelopen woensdag overgepot in hun laatste pot(18L)
        en meteen een lichte voedingsbeurt gegeven.(voeding staat boven aangegeven)
        Tevens hebben ze meteen een liter water meegekregen met overpotten.
        20200326_221233.jpg 20200326_221217.jpg 20200326_221202.jpg

        Ik denk ze er weinig last van gehad hebben ze stonden met hun bladeren mooi recht/omhoog en dat is na het overpotten niet veranderd.

        De Hawaiian snow heb ik zelf wat te nat gezet waardoor het wat langer duurt voor ze groter zijn en over mogen in hun 18L pot.
        Al mag ik nog niet klagen want ze gaan nu goed en aankomende week worden ook die overgepot.

        De 6 stuks in de grote pot worden ook deze week nog gefimmed of tenminste een poging tot haha.... die groeien ook minstens een week langer als de Hawaiian want die ga ik ook fimmen dus dan maar iets langer.
        Gelukkig zijn de hawaiian sativa dominant dus ze zullen toch nog wel voorbij de rest gaan.
        20200329_220216.jpg 20200329_220304.jpg 20200329_220253.jpg


        Greetzzz Weske
        Attached Files
        Last edited by Weske; 30 March 2020, 21:40.
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          What he, he and he said!
          Lekker bezig

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Thnx ganja!!

        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Gaat mooi, gaat mooi

        #30
        Ik kijk weer even met je mee, Wes.
        Op een mooie kweek , succes!
        Mijn kweekverslagen:
        https://tinyurl.com/yxmrfs8w
        https://tinyurl.com/y69gjs6g

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Gezellig welkom tomaten
          Dankjewel ik hoop deze ronde goed verloopt
      Bezig...
      X