Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Siver haze , big bud, super cheese, northern light en ny diesel allemaal samen .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nl nog geen 20 gram , heb wel hier en daar er al een van gerookt, maar dan nog... smaak wel lekker. Op naar betere reultaten . Dryer wiet na 1 dag curen heeft een hooi geur , terwijl de doos wiet ,weliswaar zonder curen beter ruikt. Normaal zeker ? Volgende is de super cheese. 10 stappen oogst hier...

    hopelijk kan ik er nog een beetje afblijven ook, voor de smaak...
    Attached Files
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Wel paar keer eentje bijgevoegd maar door die boveda pack die erbij zit , blijft het altijd rond de 60-65%, heb geen meer bijgestopt nu...

      Die wedryer zorgt ervoor dat het breekt in3-4 dagen , zeer snel eigenlijk..nuja het is testen he , wel tof die experimentjes

      De super cheese nu vroeger in pot gestopt en zal inderdaad beter zijn zo!
      Last edited by Wesley pipes; 27 May 2020, 16:31. Reden: Thx @ganjagast voor de tips !

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Met de boveda patches kan je het idd goed onder controle houden!
      Zelf nooit gebruikt trouwens behalve een tester. Ik ben el cheapo met dat betreft Als je ook cheapo wilt doen het kan ook uitstekend met keukenrol/water en als het droger moet de pot openen of een thee zakje gebruiken met rijstkorrels
      En met experimentjes bedoel je natuurlijk de leukste gedeelte van het post oogsten En beter dat je de cheese er wat eerder uit de droger heb gehaald, je zal merken dat die beter zal smaken, lekker vol van smaak etc.

    Dit is het resultaat van 60 dagen(ongeveer) groei in een 70x70cm tentje.

    2x la reina de africa aka kaboom, (kannabia)
    2x big bull,( kannabia)
    1x orange bud (dutch passion)

    eigen genomen stekken uit de vorige ronde:

    3x new york diesel , sterkste plant (vision seeds)
    2x northern lights (freeseedsonline)
    1x silver haze ( freeseedsonline)

    Heel lang getwijfeld om alle fso stekken weg te smijten , toch besloten om ze te houden..

    de orange bud ging ik niet laten bloeien om er stekjes van te nemen, maar ga ik ook niet meer doen , waardoor het er nu toch 11 in totaal zijn

    Voorgegroeid in 3,5liter rozenpotten, verpot naar 26 liter smart pot , 2 in air pot van 20 l ong.

    lst toegepast om de kleintjes ook een kans te geven. Hier en daar wat strek. Al bij al gezonde plantjes!

    Na deze ronde neem ik geen stekjes meer en zet ik maximum nog 6-8 plantjes per ronde , weet nog niet goed hoelang ik zal doen met de vorige ronde en deze.

    Maken jullie een nieuw verslag of kun je de titel aanpassen , een stuk afsluiten of nog iets andrs om een nieuw kweekje aan te kondigen ?

    Tijd voor een! Groetjes 20200527_150008.jpg
    Last edited by Wesley pipes; 27 May 2020, 15:51.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Rickysticky
      Rickysticky commented
      Editing a comment
      Je kunt de titel aanpassen! Maar een nieuw verslag is wel prettig, dan leest en zoekt het wat makkelijker.


      Ziet er lekker uit allemaal!

      Je kunt btw even je link van je nieuwe verslag hier posten dan hebben je subs gelijk je topic!!!

      Succes

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Zal het zo doen , silver haze zal wel nog paar weken doorbloeien , resultaten hier posten en terwijl een nieuw verslagje starten... thx!

    Dag 71 bloei

    Trichomen shots van de ny diesel.. heb hem gekliefd 3-4 dagen geleden .wel niet het idee dat hij rapper afbloeit , maar misschien beetje meer trichs . Je kan eigenlijk niet het verschil zien met maar 1 plant he , veel milky , weinig amber . 70 dagen volgens vision seeds..
    Attached Files
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      oefening baart kunst

    Dag 73 bloei

    De ny diesel is om , nu blijven de 2 silver hazen nog over. 360gr nat ,kon het ni laten om es te wegen.. stond al 3 dagen droog wel denk ik, 6-7 dagen gekliefd. ruikt echt lekker.

    De nl , big bud en super cheese maar 15-25gr per plantje . Deze zal beter zijn ! Echt een superplant, iemand al slechte ervaringen met vision? Deze staat op nr 1 bij mij voorlopig! toffe tijden !
    Attached Files
    Ganja always does the trick.

    Comment


      Is dit gewoon te nat ? In een paar uur na verplanten en water geven ...
      Attached Files
      Ganja always does the trick.

      Comment


        Dag 77 bloei

        De ny diesel weegt nu nog 100gram , denk een mooie 70 gr helemaal proper.

        De silver haze beginnen spoelen ? Staat toch stil qua topvorming ...

        Wat zou er nu de beste manier zijn van drogen en knippen qua smaak en geur ,zoveel opties .. al veel bijegelezen , ben er nog niet aan uit

        Attached Files
        Ganja always does the trick.

        Comment


          Hier een linkje naar de nieuwe ronde!

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ek#post1510631

          hopelijk de juiste link?
          Ganja always does the trick.

          Comment


            de laatste weekjes, morgen vliegen deze 2 bij de andere , die ik op 12/12 ga zetten. Ben al mijn 3 ronde aan het ontkiemen , waarvoor dit tentje weer dienst gaat doen. de eerste opbrengst is redelijk matig , en daar ik een nogal hevige roker ben, plus we delen het met twee , zal het voorraadje niet lang meegaan. Deze worden :

            2x bubblegum(zamnesia)
            2x k2 ( homegrown fantaseeds)
            4x special kush#1 (rqs)
            1x critical(rqs)
            1x critical k (kannabia)

            voorlopig komen de k2 heel raar uit, heb een derde ook ontkiemd in de hoop dat deze wel mooi is.

            ontkiemen met root riot cubes geeft 100. % ontkieming bij mij voorlopig , cubes mogen zeiknat zijn en er komt een sterk zaailinkje uit .
            Nat maken, uitknijpen , zaadje erin, hoekje eraf en op het gaatje, vochtig houden en presto !

            Had iets gelezen over met stekblokken werken of deze cubes, dat er zwakkere of sterkere wortels kunnen ontstaan? Weet niet meer juist wat het was...

            morgen paar trich fotos nemen van de 2 overgebleven silver hazen !
            Attached Files
            Ganja always does the trick.

            Comment


              Kga dit topic sluiten , de laatste weken gaan in voor de laatste 2 silver hazen , zal nog even eindfoto ervan posten in nieuw verslag, link staat hierboven !

              Ganja always does the trick.

              Comment

              Bezig...
              X