Goeiedag iedereen, ik zit nu halverwege deze kweek en dusver heb ik alle technieken willen toepassen om zo veel mogelijk bij te leren in mijn eerste kweek sinds lange tijd. Na veel opzoeken heb ik low stress, toppen, fimmen, mainlining, e.d. Toegepast om zoveel mogelijk cola's te creëren . Deze hangen nu mooi in een scrog. Met al deze technieken is de groeiperiode wel 3 maand geworden en omdat het eerste kweek is heb ik niets kunnen voorgroeien . Alles uit zaad. De bedoeling is nog om in de bloei stekken te nemen om ze te re-veggen en zo monstercroppen te proberen , juist ? Nu heb ik veel te weinig foto' s genomen van alle technieken , jammer genoeg .
Door het toppen (hst) en fimmen heb ik korte planten verkregen.
ik heb ze te snel in grote potten gestoken ... overwateren en vertraagde groei?
de varenrouwmug komt ook lastig doen .
de lampen zijn king led 1200 w en helesin 1000 w met veg en bloom switch , autoflowers bloeien direct als beide switches aan liggen , maakt niet uit hoe groot.
De ny diesel is van vision seeds,orange bud (moederplant) is van dutch passion en de rest ( silver haze ,super cheese, northern light en big bud) zijn allemaal van freeseedsonline, dacht laten we dat even proberen...
Door het toppen (hst) en fimmen heb ik korte planten verkregen.
ik heb ze te snel in grote potten gestoken ... overwateren en vertraagde groei?
de varenrouwmug komt ook lastig doen .
de lampen zijn king led 1200 w en helesin 1000 w met veg en bloom switch , autoflowers bloeien direct als beide switches aan liggen , maakt niet uit hoe groot.
De ny diesel is van vision seeds,orange bud (moederplant) is van dutch passion en de rest ( silver haze ,super cheese, northern light en big bud) zijn allemaal van freeseedsonline, dacht laten we dat even proberen...

Comment