Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona-kweek CherryPirate | LSD auto, Jack Herer auto, Blueberry auto & Glue Gelato

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Corona-kweek CherryPirate | LSD auto, Jack Herer auto, Blueberry auto & Glue Gelato

    Korting op 420shop
    Daar zijn we weer!


    Sinds September heb ik niet meer kunnen kweken door omstandigheden, maar gelukkig zijn die omstandigheden allemaal lekker opgelost, en omdat m'n dealer het eventjes zo laat, aangezien de omstandigheden, heb ik besloten om terug te beginnen kweken. Wat heb ik dit toch gemist! Hoe ging zo'n kweekverslagje nu weer? Oh ja!

    Spullenlijst:

    - SpectraBox Pro 5 270 (actuele output van 173w)
    - Plagron Terra Lightmix
    - Plagron Terra Grow, Bloom, Green Sensations, Power Roots, Pure Zym

    - Inline Fan en koolstoffilter (merkloos)
    - Garden High Pro ProBox + (80cm x 80cm x 160 cm)
    - 4x 11.5L potten en 4x ?L potten

    En dan het leukste deel, de dames!

    Soortenlijst:

    - 3x LSD auto van Barney's Farm (70% Indica 30% Sativa)
    - 1x Glue Gelato auto van Barney's Farm (60% Indica 40% Sativa)
    - 3x Jack Herer auto van Wietzaadjes huismerk (80% Sativa 20% Indica)
    - 1x BlueBerry auto van Wietzaadjes huismerk (80%? Indica 20%? Sativa)

    Er valt nog niet veel te melden tot nu toe, 6 van de 8 zaadjes toonde al een worteltje na 24u ontkiemen in een koffiefilter, dus dat is al een lekkere start. Ze hebben allemaal 250 ml - 500 ml alleen water gekregen, en bij de volgende waterbeurt geef ik ze al gelijk Power Roots.

    Ik heb autoflowers gekozen om eens te testen wat voor mij het beste werkt, photoperiods of autos. Ondertussen nog eventjes een nieuwe pH meter bestellen want de oude heb ik verwaarloosd

    Dit was het dan voor nu, een nieuwe update komt zodra ze van zich laten horen!

    potten.jpg
    Attached Files
    Stay blessed, never stressed

    #2
    Voortaan even foto's nemen zonder dat bordeel licht!
    Is moeilijk te zien zo, niet teveel water gegeven?

    Succes!

    Comment


    • CherryPirate
      CherryPirate commented
      Editing a comment
      Het is al een tijd geleden sinds ik zo'n kweekverslag heb gemaakt en dat was ik dus als laatste vergeten lmao. Ik heb het wat aan de lichte kant gehouden met watergeven dus ik kan altijd bijgeven als het nodig is! Bedankt

    #3
    Argh! Je zou de probe van je ph meter voor een nachtje in gedemineraliseerd water kunnen laten staan, dan vul je dat dopje met water. Denk dat de probe vuil is (kalk?) Ik kocht daarvoor ook weer nieuwe maar had de oude meters nooit weggedaan. Uiteindelijk kwam ik dezelfde tip tegen en heb de dopjes vd oudere metertjes gevuld met water. De volgende dag opnieuw kalibreren met kalibratie poeder en voila! Werkte weer.

    Arghh! Arghh!!
    Ik ga er in ieder geval lekker voor zitten Cherry. Veel succes ya scallywagg!
    Argh!!
    Ad usum proprium!

    Comment


    • CherryPirate
      CherryPirate commented
      Editing a comment
      Arrrrrrrrrrrrrrgh Ganja, leuk dat je erbij bent! Ik ga gewoon een nieuwe meter bestellen want het was zo'n goedkoop dingetje van Bol, ook omdat tegen het einde van de vorige kweek hij al foute waardes begon te vertonen. Toch ga ik gedeminiraliseerd water aanschaffen want dat was ik de vorige keer compleet vergeten. Ik kijk er naar uit om je te kunnen updaten

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Die van mij ook hoor el cheapo spul van ali maar werkt uitstekend. De gele zijn vaak het meest goedkope maar werken beter als de duurdere alles in een testers -ook van de duurdere merken. En gewoon proberen als je toch dat water moet halen, zou alleen maar zonde wezen om het direct weg te gooien zonder dat geprobeerd te hebben.
      Ik kijk er ook naar uit!

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Nee geen demi water gebruiken, maar bewaar vloeistof.

      Sensor schoonmaken met biozeepsopje en fijne tandenborstel.

    #4
    Ik volg ook ,interessante soortjes en led , succes!
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • CherryPirate
      CherryPirate commented
      Editing a comment
      Bedankt Wesley!

    #5
    Veel succes, ga je kweekje ook volgen

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment


      #6
      Succes. Leuk altijd verschillende soortjes.

      Comment


        #7
        Update 1:
        92824342_253122505875028_1322174973057433600_n.jpg

        En we zijn vertrokken! 8 van de 8 dames zijn boven en hebben hun eerste portie power roots gekregen! Vanaf wanneer begin ik best met voeding bij te geven? Ik lees na 2 weken, maar is dat dan 2 weken van zaad of 2 weken van zaailing? Voor de rest valt er nog niet veel te melden, allemaal gelukkig. Deze week nog effe een ventilator en een nieuwe pH meter bestellen en ik ben er helemaal klaar voor.
        Stay blessed, never stressed

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          plagron lightmix bevat start voeding voor een week, om dan pas over twee weken te beginnen met voeden?
          Maar denk dat Plagron daar beter een antwoord op kan geven.

          Gefeliciteerd met de geboorte hoor off we go

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Denk dat ze de eerste week sowieso nauwelijks voeding gebruiken.

          Het verschil zal zitten in de soort voeding, mineraal of bio/organisch

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Jaa dat is waar Q.
          Maar moest even opzoeken nog of hij nou bio voeding gebruikt of mineraal. Als het bio was geweest was het handig om nu al het minimale mee te geven.
          Dat moet ik ondertussen wel weten

        #8
        Pas op met water geven.........

        Comment


          #9
          Een klein WTF moment
          Ik denk dat 1 van de 8 dames helemaal geen wietplant is, alhoewel ze als zaailing net hetzelfde als haar (veronderstelde) zussen uitzag. Iemand al ooit zoiets tegengekomen? Ik kan er echt niet aan uit
          Stay blessed, never stressed

          Comment


          • CherryPirate
            CherryPirate commented
            Editing a comment
            Ik ga ze gewoon laten uitgroeien en zien wat er van komt. Dan maar Wietzaadjes contacteren, het was wel een freebie maar toch wel kut.

          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment

          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            haha! Geweldig
            Ben benieuwd wat het wordt

          #10
          Hallo CherryPirate!



          Ik kijk weer mee!

          LSD is oke ole ole
          En daar bedoel ik dus de wietplant mee

          Ik heb de LSD en de Blueberry ook op dit moment staan, ze beginnen nu net te bloeien. Kun je vgl evt

          "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
          "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
          "Ajeto" - Buurman en Buurman

          Comment


          • CherryPirate
            CherryPirate commented
            Editing a comment
            Hey Takketoelli! Hahahahaha, echte LSD blijf ik maar af, na het 2x te doen had ik ego death dus hou ik het toch ook maar bij de wietsoort dit keer Ik ga zeker en vast volgen, kan zeker en vast nooit kwaad! Succes met je kweek!

          #11
          Update 3:

          1.jpg 3.jpg 2.jpg
          Last edited by CherryPirate; 25 April 2020, 21:28.
          Stay blessed, never stressed

          Comment


          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Jij ziet niet het verschil tussen een zonnebloenzaadje en een wietzaadje?? Ik begrijp de twijfel wel bij wietzaadjes....
            Ik heb er alleen goede ervaringen mee.

            Ik zie geen foto's??
            Met al die tekst ben ik wel benieuwd!
            Leuk om weer je wekelijkse updates te lezen te krijgen!

          • CherryPirate
            CherryPirate commented
            Editing a comment
            Volgens moeder CherryPirate wel, maar volgens mij is het iets helemaal anders, waarschijnlijk gewoon onkruid. Ik ben niet iemand die snel lastig doet, maar ik dacht het toch beter te melden. Wat er ook gebeurd is, het is bizar, misschien zit ik met een groen-gevingerde poltergeist Ik zal even de post ook updaten aangezien de foto's niet werken.

            Leuk dat je er weer bij bent Toelli! Dit keer komen er ook geen breaks tussen, dus heel het jaar onafgebroken wekelijkse updates
            Last edited by CherryPirate; 25 April 2020, 21:33.

          #12
          Hoe lang heeft je (zwenk?) ventilator het vol gehouden? En ben ook wel benieuwd naar de foto's na het lezen
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment


          • CherryPirate
            CherryPirate commented
            Editing a comment
            De eerste de hele eerste kweek, de tweede die ik toen had aangeschaft heb ik eigenlijk maar de laatste 3 weken van de kweek gebruikt, en na 2 dagen in de nieuwe kweek te staan begaf ie het al, dus misschien 3 weken en 2 dagen in totaal, voor in de tijd toen 40 euro. Zou eigenlijk niet mogen maar ik veronderstel dat de garantie wel vervallen zal zijn.

          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Ook al zo kort dus, bij mij iets van twee maanden. Kabelbreuk ter plaatse waar de ventilator draait/zwenkt. Ik zou het ofwel een ontwerpfout, of een productiefout noemen. Maar gezien de ervaring van mensen met dit product, lijkt het meer op een ontwerpfout

          #13
          Zit toch wel een groot verschil in hoor.
          Nouja, misschien als je je leesbril niet op hebt dat je het niet ziet, maar de ene is toch groter en anders van vorm dan de andere.

          zonnewiet.png

          Dat plantje wat je in die pot hebt is trouwens geen zonnebloem, die heeft andere lobblaadjes
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Ahja plantapp heb ik ook das waar ook.
            Flora incognita zegt Basilicum ?
            Idunno...dat moet je wel kunnen ruiken

          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            Volgens mij kan hier iemand nog wel wat jaren voort van die mooie planten zetten.
            CherryPirate misschien nieuwe soort cannabis ontdekt.
            succes

          • CherryPirate
            CherryPirate commented
            Editing a comment
            Ja, wie weet is het een soort mutatie dat voor een super stealthy plantje zorgt hahahahaha. Bedankt Jamzie!

          #14
          Update 4:


          1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg

          AHOY YE LANDLUBBERS!
          Stay blessed, never stressed

          Comment


          • CherryPirate
            CherryPirate commented
            Editing a comment
            Nog steeds aan het groeien helaas. Ik zal er morgen nog een speciale update voor maken, speciaal op aanvraag

          • Gijsch
            Gijsch commented
            Editing a comment
            Yesssssss!!! De andere dames zien er prima uit hoor!

          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment

          #15
          Godverdegodver.... Ik lag net te slapen en opeens hoor ik "POF" in de tent, en ja, die kutventilator is weer fucking kapot. Ik dacht eerst dat het licht was gevallen, maar nee. Dit is nu echt al de 3e die ik heb gekocht, dit keer was het een ventilator van Secret Jardin. Kan er iemand mij een deftige aanraden? Het is echt wel elke kweek dat er bijna 100 euro aan ventilators doorgaat. Ik kantel ze niet te hard, en ze blijven ook niet tegen de tent vasthangen dus ik snap echt niet what the fuck er aan de hand is. Kut Secret Jardin Effe een jointje rollen na dit gebeuren want zo wil ik niet nog eens wakker worden
          Stay blessed, never stressed

          Comment


          • CherryPirate
            CherryPirate commented
            Editing a comment
            Da's inderdaad nog eens een goed idee! Kan je iets van fans aanraden? Ik heb ergens in de kelder nog mijn vorige PC liggen, met fans!

          • Gijsch
            Gijsch commented
            Editing a comment
            Nee joh, geen verstand van. Ik weet dat er hele dure en vast en zeker hele goede zijn, en hele goedkope.
            Ik heb ze uit China : https://nl.aliexpress.com/item/32956...27424c4d0hPTSL en ze doen het nog steeds. Ze draaien al 3 maanden 24/7 op 100%. Het lijkt me dat groter beter is, vandaar mijn keuze voor 12x12.
            Je hebt ze ook op 220V, die zijn wat duurder maar die blazen ook iets harder : https://nl.aliexpress.com/item/33040...27424c4d1vi0WP
            Die van 220Volt heb ik in mijn bierkoelkast gebouwd, lijkt prima spul.
            Last edited by Gijsch; 19 May 2020, 00:34.

          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            Das wel even schrikken ja. Gelukkig viel het mee!

            Misschien heb je hier wat aan Piraat
            https://www.youtube.com/embed/GMYVks1KFK4?autoplay=1
            Heb die van mij aangesloten dmv femal en male connector ipv lasklemmetjes.

            Ik denk dat, als de rlv laag genoeg blijft dit ook een ronde zal wezen zonder ventilator maar alleen de pc fan zal gaan gebruiken. Stuk stiller en zoals gijsch aangeeft er is voldoende luchtverplaatsing.
        Bezig...
        X