Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

    hi peepz,

    Gisteren heb ik nog enkele foto's gemaakt toen juist het licht uitging, ze zien er steeds lekkerder en lekkerder uit!!! Ik merk wel dat enkele, ik dacht Mg tekort hebben, de randen van de bladeren krullen omhoog, dacht dit ergens te hebben gelezen...
    enjoy:

    IMG_1503.jpgIMG_1506.jpgIMG_1499.jpgIMG_1500.jpgIMG_1502.jpgIMG_1501.jpgIMG_1505.jpgIMG_1504.jpg

    greetz!!

    Comment


      Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

      Hey Lange

      dat gaat lekker bij jouw daaro!!

      Ziet er idd lekker uit daar in jouw tentje, mooi toppen, mooi blad, mooie gezonde planten om te zien!!

      Ik las net dat ze week 6 in gaan??? Hoe je wel rekening met spoelen van 2 weken met alleen gemeente bier??? Anders zit je straks voeding te roken en dat zou er zonde zijn van je meisjes.

      Veel succes verder!!!

      Grtz

      Comment


        Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

        geele puntjes aan het einde van je blad,en naar binnengekruldblad ,zijn tekenen van overvoeding.voor de rest zien ze er super uit

        Comment


          Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

          Staan er mooi bij

          Comment


            Last edited by lange1908; 12 March 2011, 17:06. Reden: serieuze spellingsfouten fouten!!! wai wai

            Comment


              Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

              Hey Lange Gaat lekker met je kweekje he en da voor de eerste keer knap hoor
              God was never on your side..

              Comment


                Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                hier zijn alvast enkele foto's van het bladprobleem. Het akkefietje met het bijvoegen van foto's aan m'n laatste bericht krijg ik ook nog altijd niet rond....
                moet altijd een nieuw bericht starten om foto's van m'n pc te kunnen uploaden, als ik foto's in een bestaand bericht wil plaatsen, dan vraagt hij de url van de foto...raar...

                maar hier zijn ze dus, ik weet het, het licht geeft niet het ideaal beeld maar ik moet
                zodadelijk weg...

                IMG_1513.jpgIMG_1512.jpgIMG_1511.jpgIMG_1509.jpgIMG_1510.jpgIMG_1507.jpgIMG_1518.jpgIMG_1508.jpg

                zoals je hoop ik kan zien, krullen de randen van de vingers naar boven, sommige wijzen dan ook nog eens meer naar onder of boven dan de rest van de vingers op dat blad. Ook beginnen sommige fanbladen vanaf de bladpunt stilaan te vergelen...
                Wat zou het probleem zijn+? Ik weet dat bij het naderen van het einde, de bodem ook aan het einde van zijn voedingsafgifte zit, of ophopen van zouten... ik zal goed letten of het niet zienderogen vermeerderd, we zitten toch in de laatste fase van de bloei...

                tips, opmerkingen, shoot!!!

                greetz

                de lange

                Comment


                  Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                  meet je af dus nog 14wkn te gaan spoelen

                  Comment


                    Last edited by lange1908; 13 March 2011, 13:02.

                    Comment


                      Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                      Hey Lange

                      Het is normaal dat een planten geel wordt aan het eind van hun leven, dat gebeurd buiten ook als het herfts wordt, dan zijn de bomen op hun eind van hun cyclus en laten ze hun blad afsterven.

                      Dat is ook zo met wiet, ze laat zien dat ze aan het afrijpen is en daar hoef je je geen zorgen over te maken, ik zou me meer zorgen gaan maken als je blad nog knetter groen zou zijn want dan staat je plant stijf van de voeding en zit je straks voeding te roken en is niet lekker.

                      Gewoon zo laten gaan, ze hoeft nog een week of 2 als ik het goed heb gelezen?? dus dat is normaal. tegen de tijd dat je moet knippen heb je bijna alleen maar geel blad aan je plant. Ze stopt al haar energie nu in het aanmaken van de thc om maar stuifmeel op te vangen (wat er niets is) dus laat ze maar gewoon hun gang gaan het blad valt vanzelf af.

                      Ze zien er nog steeds goed uit en ze beginnen flink in omvang te vergroten.

                      Veel succes!!

                      Grtz

                      Comment


                        IMG_1554.jpg

                        special kush #1:
                        IMG_1556.jpgIMG_1560.jpgIMG_1558.jpg

                        blue mistic:
                        IMG_1559.jpg IMG_1557.jpg

                        ice:
                        IMG_1555.jpg

                        en tenslotte m'n dwarfjes en heel rechts in de hoek m'n coffeeshop white widow:
                        IMG_1561.jpg

                        Greetz

                        de lange

                        Comment


                          Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                          Gaat hartstikke mooi daar bij jou, keep up the good work

                          Comment


                            God was never on your side..

                            Comment


                              Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                              ik ben 5 dagen aant spoelen nu hehe nice maar zou mss nog w8ten voor knippen nog week hehe in mij geval he

                              Comment


                                Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                                Ziet er goed uit lange! Zien er echt netjes uit....mooie toppen!

                                Peace!
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X