Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hier zijn nog enkele foto's, daarnet getrokken toen het licht net uit ging.... De coffeeshop-WW heb ik wat meer naar het midden verplaatst, vond dat ze zo troostig in het hoekje stond...
Eveneens moet ik mezelf op de vingers tikken, gemakkelijkshalve geef ik deze WW dezelfde voeding als de dwarfjes... totaal niet overeenstemmend... vanaf morgen ga ik dit veranderen.
Mijn rol ijzerdraad is ook weer wat lichter geworden omdat weer een deel zijtakken moesten ondersteund worden... De grote fan werkt dit wel wat in de hand maar ik vind de voordelen van de grote fan véél belangrijker... de themp. is nooit boven de 28 gekomen, geen verbrande koppen en geen kans op toprot... denk ik... Genoeg gezeverd, hier komen de picca's!!!
En dan de dwarfjes en de WW... toch wel wat verschillen tussen de dwarfjes hoor, eentje heeft meer donkere koppen, een ander is veel groter, maar pheno of niet... ik vind hun geur maar niks...
Maar dit zal nog wel evolueren, hoop ik tenminste!!
mooie droom hé al dat groen, en strax wordt je wakker en poef alles weg, net een echte droom
Maar nee het is gwn het was geen droom het is gwn realiteit, damn was ik maar in die droom
De kushe'en hebben hun "opmars van het amber" ingezet! Gisteren hebben de kushe'en hun laatste water gehad... of zien jullie het anders? Daarom hoop ik op reacties omtrent de rijpheid...
De blue mistic moet zéker nog een dikke week, tot twee langer staan (als ik breeder moet volgen, ma denk het ook), als ze tenminste nog toekomen met hun bladeren... de fan doet ze makkelijk lossen
zo, dat was het alweer... dus, de grote vraag... "En neen, ik heb geen oogstkoorts!" máár... doe ik er goed aan om vanaf nu GEEN water meer te geven? dus nu nog vier dagen tot knip, of toch nog in drie fasen? Omdat ik drie kush'en heb... Alé, zie men eigen toch geen twee plantjes kuisen op één avond ze! Mij kennende... En m'n tent was natuurlijk nie in stock. ma in de week heb ik ze... Chill
Dit is voor één van de dames de laatste foto-avond... heel waarschijnlijk gaat het die links achteraan zijn die geknipt gaat worden, zij staat het verst in haar amber-mars...
zo... het was in ieder geval één groot genot om deze wondermooie kush groot te brengen en weldra van zó'n mooie mag gaan genieten... maar foto's van de vrouwen in daglicht mogen jullie zeker verwachten!
Looking yummie lange!! veel plezier met de oogst kerel, foto 14 vind ik heel erg mooi lekker opgezwollen
Verder zien de rest er ook mooi opgezwollen uit maar foto 14 vind ik beeest!!
Comment