Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

Korting op 420shop
    Hallo people,

Na enige strubbelingen heb ik toch de weg gevonden voor het starten van een topic.

Namelijk het historisch vastleggen van mijn eerste kweek, het heeft inmiddels lang genoeg in mijn hersenkronkels geleefd!!! Tijd om het te realiseren!

Natuurlijk zal alles met vallen en opstaan gebeuren, maar wat me wel is opgevallen: Héél veel beginnende kweker halen zeer goede resultaten, ze mogen zonder twijfel ongelofelijk fier zijn op hun home made pleasure !!! Ik kan me er zó in opvrolijken, voel me precies terug naar mijn kinderjaren gaan... Ik ben er wel van overtuigd dat de raad die wij krijgen van de "anciens" zeker tot de goede resultaten bijdraagt.

Welnu enige info omtrent het materiaal dat ik ga gebruiken:

kweektent 150X150X200cm
    400W Philips bulb
    potten van +- 20 liter denk ik... (had ik hier nog liggen)
    medium is dus aarde, voedingset van actus (gekregen bij set, bedankt desjop.nl)
    en voor de rest natuurlijk al het gebruikelijke...

Wat de zaden betreft heb ik white widow, ice, blue mistic en special kush gekozen.
    Gisteren avond rond zeven in water gelegd, en de badkamer in een temp. van +- 22
    graden, perfect! Met als resultaat: het blue mistic zaadje is al open !!! net één dag !!
    Ik had mezelf toch nog een extra dag gegeven, niet dus...!
    Ik ga vandaag en vooral morgen bezig zijn met het kuisen van de ruimte én de opbouw van het systeem!! Foto's worden zeker gepost, tips mogen dan altijd komen hoor, ik heb niet liever..!!!

groeten
    Last edited by lange1908; 13 March 2011, 23:38.

Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

mooie intro tot je kweek.... en erg nice soortjes uitgekozen....en je zal niet teleurgesteld worden....
    succes!
    P'z

Comment

Veel succes met je kweek.

Grtz

Comment

veel scu66 met u kweek
        gr pokon

Comment

Toffe soortjes! Van welk label zijn ze?

Comment

super geen woorden maar daden,succes kerel.

grtz alien

Comment

gefeliciteerd met je opstart. 'k zal je zeker opvolgen.
              binnen enkele weken ga ik voor de eerste maal beginnen, ik vraag me wel af of je elke soort bij elkaar kan zetten?

Comment

we gaan je volgen veel succes!

Comment

het zijn zaadjes van royal queen seeds feminised natuurlijk. De blue mistic heeft als eerste, na minder dan een volledige dag, zijn deur geopend !!! Dus de zaden zij van zeer goede kwaliteit.
                  Ik hoop dat de rest ook zó gaat volgen!

yow!!

Comment

volgens mij kijk je, gemakkelijkshalve, dat je soorten neemt die ongeveer even lang bloeien, even groot worden, enz... maar waarom ook niet mixen??? Algemene vrijheid man !!!

Comment

tentje is veels te groot voor 400 watt kom op knal er minimaal een 600 wattert inwelkom

Comment

Ben benieuwd, klinkt goed.
                        Succes.

Je houdt wel wat ruimte over zo, of gewoon vol zetten.

Comment

Yo, proficiat met je start! Ik volg je

Zou ook een 600w erop pleuren, zeker mits je met zo'n grote potten zit. Zoniet dan toch 4 weken groei geven (minimaal, liefst meer).

Ik vermoed dat je soortjes wel bij elkaar passen hoor. Zal hoogstens 2 weken schelen qua oogsttijd schat ik. Komt dus dik in orde!

Je mag gerust foto's posten vanaf ze hun kopje tonen hé

Greetzzz

Comment

update over de lang gedroomde start... als het tenminste geplaatst kan worden?!?

Vandaag zeer drukke dag, kamer goed gereinigd, ontsmet, plank gemaakt voor keldergat af te sluiten, enz...
                            Dan kwam ik daarnet tot de eigenlijke bouw van mijn dr150....merk ik toch geen zware fout op, door mij gemaakt... kelder is 2m en 5 ongeveer, tent is 2m... afzuiggat van de tent bovenaan....snappie... DISASTER!!!
                            Voor de duidelijkheid, ik heb maar enkele cm's over, hier kan nooit een flexibel door voor mijn afzuiging... wat nu gedaan?!? Had beter een tent van 1.80m genomen hé...!
                            Ik dacht dat de afzuiging zich aan de zijkant zou bevinden... Zou ik een gat durven maken aan de zijkant? Heeft iemand hier ook al ervaringen mee gehad? De bouw is nu op dit moment stil gevallen totdat ik meer duidelijkheid heb, wil er zomaar niet in gaan knippen natuurlijk !!!! Ik ben nog niet tegoei begonnen, en schreeuw al om help !!!!!

dus..... HHHHHHEEEEEEEELLLLLLLLLPPPPPPP!!!!! help

maar heb toch nog een beetje goed nieuws... alle zaden zijn ontkiemt. Zo vlug ik mijn dig. camera heb, stuur ik foto's door!
                            Last edited by lange1908; 21 December 2010, 18:37. Reden: bijlomende info

Comment

de plek waar je het gat wil hebben in de zijkant aftekenen,stuk stevigestof kopen ,en een mooi vierkantje tegen je tent aannaaien.nu heb je 2 lagen inplaats van 1.kan je makkelijk een rondgat uitknippen zonder dat het gaat schuren.

Comment

Bezig...
                              X