Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

    POW CHICKA WAUWAU:d

    Die zien er om op te vreten uit

    Comment


      Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

      GoGOGO Lange laat ze goed rijpen
      God was never on your side..

      Comment


        Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

        wow

        die toppen van jou zijn echt lekker dik geworden!
        wou dat de mijne zo dik waren.....

        veel smoke plezier alvast

        lator terrorjointje
        sigpic

        Comment


          Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

          Wouw ik kan niet anders zeggen, k heb ff 2 dagen over gedaan om je hele verslag te lezen maar dat is het ook waard!
          wat een mooie toppen!!!!! Super
          wanneer ga je oogsten?

          grzz Ditech

          Comment


            Last edited by lange1908; 23 March 2011, 00:53. Reden: spelling

            Comment


              Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

              Ik zie een 2de markster in jou en geloof me das een dik compliment ..
              Ik blijf je volgen lange

              P.s Ga aub niet te snel knippen want juist de laatste dagen zijn belangrijk en zal je zien dat je toppen nog meer zullen zwellen
              en veel compacter gaan worden als je toppen een gouden gloed gaan geven dan heb je Goud TOP wiet
              God was never on your side..

              Comment


                Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                aaalleeeejopaaah

                Comment


                  Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                  De Kush niet te lang laten rijpen, anders orden ze erg "stoned"

                  Grtz, HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                    Yow peepz,

                    stond daarjuist weer om vijf voor tien aan m'n tent om lekkere budshots te nemen... wat denken jullie ervan? hoeveel dagen ongeveer? (min 10-12 dagen)
                    enjoy...

                    IMG_1627.jpgIMG_1631.jpgIMG_1629.jpgIMG_1630.jpgIMG_1625.jpgIMG_1633.jpgIMG_1628.jpgIMG_1634.jpg

                    Gemakkelijkshalve geef je me maar de nr van de foto door, zodat ik kan zien welke het is... want vind het zelf wat onoverzichtelijk...


                    greetz

                    de lange
                    Attached Files

                    Comment


                      Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                      Ben verlief geworden op foto nummer 3
                      Lange we zullen als weer goed warm word wel is keer samen gaan zitten dampen van zomer

                      Groetjes
                      God was never on your side..

                      Comment


                        Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                        Verry verry nice lange. Je mag echt wel trots op je zelf zijn, wat een lekkere volle en zo te zien harde toppen heb je daar staan. Ze zijn sterk vergeeld maar denk dat ze met gemak zo de oogst halen, niet van wakker liggen. beter trekt ze nu alle benodigde stoffen uit je blad dan dat je medium nog vol voeding zou zitten. Op naar de laatste loodjes.

                        Comment


                          Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                          Netjes Lange zeer netjes! Dat hebbie nie slecht gdaan!

                          Ben benieuwd naar je score
                          enne nie zeikerig bdoeld ofsow..maar het gele blad had niet echt ghoeven..mss puntje voor de volgende ronde.

                          GreetZ
                          sigpic

                          Comment


                            Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                            Hey nature,

                            Wel eigenlijk heb ik deze methode afgekeken van andere growers... Zoals monty hierboven zegt: het is beter (gezonder) dat de plant de laatste voeding uit z'n bladeren trekt, in plaats dat er nog genoeg voeding in de aarde en plant zitten... welk je tenslotte toch oprookt... Ik vind het eigenlijk wel iets hebben... Jij spoelt dan nooit nature of versta ik dat verkeerd? prikkie prikkie in de keel...?

                            Greetz

                            de lange

                            Comment


                              Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                              Kheb zeker geen prikkie in de keel lange..en ik ben het er zeer zeker mee eens dat je je voeding eruit moet spoelen..alleen doe ik dat zelf nooit met schoon water met met water die een lichte EC bevat 1,3/1,4 op deze manier spoel ik ook veel voeding eruit en mn Zyme+ lost ook een hoop op.

                              Zelf wil ik de planten tot het einde groen houden..ook in de natuur is de plant onder de juiste omstandigheden nog groen als de bloem rijp is...plant sterf pas nadat hij klaar is met de aanmaak van zaad enz...dus als wij gaan oogsten is een plant normaliter eigenlijk nog niet klaar.... Maar goed das puur de insteek die ik erop na houd..moet zeggen dat mn vorige verslag ik helemaal niet heb gespoeld omdat ik dacht dat de ronde langer zou duren...ondanks dat was de smaak van de wiet perfect in mijn optiek..zeer zacht op de keel iig en lekkere zoete smaak...dit is denk ik te danken aan de Bio producten van Aptus!

                              En of het gele blad alleen door het eruit halen van je EC komt weet ik nie..denk toch dat de PH waarde in de aarde mss ook veranderd is op een ongunstige manier..

                              Maar nogmaals Lange..je hebt een zeer nette ronde zo te zien valt nix over te klagen!

                              GreetZ
                              sigpic

                              Comment


                                Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                                Thanks nature,

                                ik spoel met gewoon leidingwater, hier zit de EC rond 0,7-0,8. Ik denk wel dat je gelijk hebt, er gaat ergens een ph-probleempje zitten. Alleen vraag ik me af wanneer de kush'en gaan stoppen met het aanmaken van nieuwe pistels... er blijven maar nieuwe "torentjes" bijkomen, ze zwellen en zwellen... Ik merk dat de stam moeite heeft... kreunt en steund... Heb al veel ijzerdraad in de kush'en steken!
                                De zijtakken kunnen gewoonweg het gewicht niet dragen... Het feit dat er een redelijk grote fan in de bovenhoek blaast, zal er ook wel mee te maken hebben, ma liever dat, dan rot of verbrande toppen!

                                Bedankt voor de positieve feedback nature! Ik ben je creams nog altijd niet vergeten....

                                greetz

                                de lange

                                Comment

                                Bezig...
                                X