We gaan alvast even de toekomst in. Planten gaan binnenkort ondersteboven aan een touw. Het hele droogproces is me wel duidelijk, maar hierna komt dus het curen. Daar zijn me wat dingen onduidelijk die ik ook hier op het forum en elders op het www niet kan vinden. Zie vooral voorbij komen dat mensen curen in weckpotten. Gouden tip die ik ooit eens voorbij zag komen was om niet alles in één pot te drukken voor het geval je toprot krijgt en je pot voor max zo'n 3/4 te vullen. Nu is mijn vraag eigenlijk hoeveel weckpotten ik ongeveer nodig zou zijn voor bovenstaande dames en welke inhoud of hoe groot die potten moeten zijn? Ik kan zelf totaal geen schatting maken hoeveel gram droog de beide dames zullen produceren en ik gok dat er hier wel wat kwekers zitten die met een schatting aardig dicht in de buurt gaan komen.
Nou goed, aangezien ik waarschijnlijk een hele lange tijd met die wiet ga doen zit ik aan Cvaults te denken. Nog meer vragen... Kun je zonder gevolgen een Cvault wel stampvol proppen, Boveda pack erbij en klaar? En wederom de vraag: welke inhoud/grote?
Een pot van een halve liter bijvoorbeeld, Weck of CV, hoeveel gram gaat daar ongeveer in?
Op korte termijn moet ik namelijk één of ander alvast gaan aanschaffen, vandaar de vraag.
Dziękuję!
Nou goed, aangezien ik waarschijnlijk een hele lange tijd met die wiet ga doen zit ik aan Cvaults te denken. Nog meer vragen... Kun je zonder gevolgen een Cvault wel stampvol proppen, Boveda pack erbij en klaar? En wederom de vraag: welke inhoud/grote?
Een pot van een halve liter bijvoorbeeld, Weck of CV, hoeveel gram gaat daar ongeveer in?
Op korte termijn moet ik namelijk één of ander alvast gaan aanschaffen, vandaar de vraag.
Dziękuję!

Comment