Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

* -=[ 4x FSO Blueberry ]=- *

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    8 februari



    plantjes zijn nu 16 weken

    5 weken groei
    3 weken voor bloei
    8 weken echte bloei

    plantjes doen het super heb veder weinig te melden ze doen hun ding en voor dat ik ga slapen verzorg ik ze nog even veder zie ik ze niet veel

    Ik merk wel dat ik echt aan het af tellen ben


    Ik heb een plekje ontdekt moet ik me zorgen maken kan iemand mij vertellen wat het is

    20210208_203355.jpg

    Dat was het voor deze keer

    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ik denk dat ik gewoon door ga met voeding zit alleen wel te twijfelen of dat verstandig is ik kijk deze week nog even aan als het erger word dan stop ik met voeding hoop dat ze nog een week of 5 kunnen staan

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Hoelang bloeien die wel?

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      8 en halfe week nog 1 half te gaan dan spoelen en dan max nog 3 weken

    11 februari


    de laaste lootjes zijn het zwaarst ze beginnen al behoorlijk te vergelen

    ik geef nog steeds voeding
    soil booster 0.5 ml
    bloom stimolater 0.5 ml
    Blossom builder 0.5 ml
    1 component voeding 4 ml

    verhouding is op 1 liter water

    nog wat foto's
    20210210_203248.jpg 20210210_203258.jpg 20210210_203303.jpg 20210210_203309.jpg 20210210_203315.jpg


    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Oke Dankje dan ga ik van af nu spoelen

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Te zien waar jij voor gaat en dat was stoned, kun je mss nog tot het eind vd week voeden, dan hebben ze 9 weken bloei.
      Je praat van nog een week extra voeden en dan 2 weken spoelen komt op 12 weken bloei wel wat lang voor Indica, niet? Dan praat je van nog es 3 weken extra of zo?

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ik heb het zo uitgerekend 3 weken voor bloei tel ik niet mee als bloei en dan zou ze volgens de zaad boer 10 weken moeten bloeien daar tel ik er nog is 3 bij op

    Dodag 10 december eerste bloei, dan bloeien ze vandaag precies 9 weken.

    Stoppen met voeding en overgaan naar alleen water geven, voor zolang het kan.
    Mogelijk na het weekend al oogsten (?) ze zijn al best ver ja.

    Ik weet dat de spoelperiode dan eigenlijk te kort is, maar als je naar de planten kijkt zie je dat ze al aardig aan het vergelen zijn.
    Er is dus niet zoveel voeding (N) meer aanwezig in de grond, en dan kun je wel wat korter spoelen.

    Hoe is het met dat bruine vlekje op de stam ?
    Dat is het begin van stamrot, dus dat zal wel uitbreiden.
    In dat geval kun je overwegen om onder die plek af te knippen en dat deel dus iets eerder te oogsten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Oke ik ga spoelen thx voor de hulp

      Dat spoelen is niet anders het ergste zal er wel uit gaan

      Die bruine plek is dof geworden maar wel iets groter na mijn idee
      Die knip ik er af vanavond

    Jee volgende week oosten kijk er nu al naar uit om haar te roken gelukkig heb ik hulp om me heen een maatje had me ook al gewaarschuwd dat ze bijna klaar waren maar ik was eigenwijs en dacht dat mijn berekeningen klopte mooi niet dus weer wat geleerd

    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Gelukkig heb ik jullie anders had ik het zo weg kunnen gooien

      Dat zou wel super zijn. met 300 gram ben ik ook al blij

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Het idd soms moeilijk als beginnende kweker om die bloeitijd in te schatten, heb je geen microscoop? Kun je effe trichomen checken? Lol daarvoor zijn we hier op het forum, om elkaar te helpen. Ik ben begonnen de bloei te tellen op 1 februari maar ik denk dat ik er ook wat naast zit

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Dat is het Indd
      Ja ik heb wel een microscoop dat is alleen lastig te zien ze zijn zeker nog niet amber

      De jongens gaan je vast wel helpen als het echt nodig is

    12 februari


    dag 1 van het spoelen 1 Damme vroeg om water
    heb het niet eens aangezuurt wil wel is weten of het dan anders smaakt

    vandaag komt er een maatje langs om te kijken bij 1 plant die heeft wat bruine haarzakjes dus die gaat vandaag meschien al om zit nog wel vol met voeding nou ja dat is dan niet anders

    de rest doet het nog goed. Het zou mooi zijn als ik die na 7 dagen spoelen Om kan hakken dat word geadviseerd door fabriek om minimaal te doen

    Comment


      Ik heb vandaag ontdekt dat dikke toppen mooi zijn alleen gevoelig voor toprot werd er al voor gewaarschuwd door Voor het eerst ik heb haar zo weg kunnen gooien op de achterkant zat een blaadje met het teken nou ja jammer maar is niet anders top was wel super compact

      veder had ik een plant met bruine haarzakjes daar heb ik de hoofd toppen uit gehaald de rest weer terug gezet toppen hangen nu te drogen
      20210212_131835.jpg

      Comment


        Nog wat foto's van hoe de planten er bij staan

        20210212_203158.jpg 20210212_203204.jpg 20210212_203210.jpg 20210212_203520.jpg 20210212_203215.jpg 20210212_203534.jpg 20210212_203220.jpg 20210212_203527.jpg
        De paarse plant heeft geen topprestatie geleverd maar ze blijft prachtig

        op de toppen die aan het drogen zijn heb ik wat amber tichtrome gevonden dat deet me wel goed Dat was het voor vandaag
        Last edited by Bas Haze; 12 February 2021, 20:47.

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Ik heb de top niet gewogen vergeten maar het was wel de grootste top die ik had heb er 2 kleine topjes van kunnen redden

          Ik heb Indd veel vossen staartjes nou ja ik kan er ook niks aan doen als het maar smaakt als ik jou was zou ik je lamp wel wat hoger hangen anders heb je grote kans dat jij het ook krijgt Waterfall420

        • Waterfall420
          Waterfall420 commented
          Editing a comment
          Jaja, vanaf overmorgen gaat de temperatuur weer stijgen dan ga ik naar de respectievelijke afstand. Ik denk dat je die pas laat in de bloei ontwikkel?

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Dat klopt er moeten wel eerst toppen zijn om te kunnen ontwikkelen en volgens mij moet het ook nog een volgroeide top zijn

        Remco dit zijn ze de bruine is al dood jammer genoeg
        IMG-20200401-WA0004.jpg IMG-20200330-WA0001.jpeg

        Comment


        • Ritagrasaf
          Ritagrasaf commented
          Editing a comment
          De chromatus ziet er inderdaad vrouwelijk uit
          Staat altijd bij om welke grote het gaat en of het geslacht al gekend is. Maar ja beurs is wel gezelliger!

          Toch nog 2weken. Alvast veel succes ik kijk mee hoe het verder verloopt !

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          spint die ook een net ??

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Ze bedekken hun hol met webben als ik het goed heb

          deze heeft een keer een bed gemaakt van web waar op ze ging vervellen

        15 februari Rietslang en QnQ
        Zo als QnQ aangaf moeten ze volgende week om
        ik maak deze fout niet weer iniedergeval te lang door voeden

        iedereen alvast bedankt voor de comment die zijn gegeven zonder jullie was dit me nooit gelukt

        dat was het voor deze keer

        Comment


        • Waterfall420
          Waterfall420 commented
          Editing a comment
          Hey maat! Heb je al kunnen oogsten?

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ja tijd voor een update

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Maandag zal ik een de laaste dingen even vermelden

        22 februari


        Hallo mede grow weed lover's

        het einde is genaderd 2 van de 4 plantjes hangen al ondersteboven de toppen die ik eerder al af had geknipt waren redelijk droog daar ben ik dus al van aan het roken ze smaakt nu al woow stond word je er ook van ze gaat lekker in je Hoofd zitten dit is een zeer geslaagte missi

        Ik had ook wat tijdens het knippen kreeg ik een brief van het openbaar ministerie van justitie aangetekend die moet het hebben geroken dat is nu 2 dagen geleden gelukkig nog niks op de stoep gehad voor een bakje koffie.
        kan beter in de avond knippen maakt het in mij geval niet uit ik heb de discipline niet om alles in 1 keer te knippen wat een rot werk ze hangen gewoon in de kast.
        het is een groot risico die ik neem maar goed zo ben ik nou eenmaal

        ik heb wel besloten dat ik het voorlopig bij deze kweek ga houden

        al smaakt dit zeker Naar meer


        ​ knip afval daar wil ik cake van maken daar heb ik nog een vraag over eerst zet je oven op 250 dan doe je wiet er in op bakpapier tot het geel word dan door de boter mengen nou mijn vraag hoeveel knip afval gebruik je dan voor 1 botter blok mag wel sterk zijn
        alvast bedankt dat was het voor nu eind gewicht komt nog

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Van AM ga je spaece, zou dan eerder voor een ww gaan ook stone maar niet dat je gaat flippen in Je hoofd. En stoppen is altijd beter voor je zelf maar dat moet je helemaal zelf doen en achter staan. Is heel. Moeilijk als al een tijd rookt

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Kunichika ik zou ook beter kunnen stoppen maar dat wil niet als je verslaafd bent

          Ik zit gewoon in een moeilijke periode wiet is niet bevorderlijk dat geef ik toe komen wel weer betere tijden dan schrijf ik ook minder rare dingen op

          Verse wiet ruikt volgens mij wel anders dan wanneer je wiet rookt maar het maakt niet uit

          Ik moet van me zelf naar afkickkliniek niemand die me dat verplicht ja me ma om dat ik me rijbewijs kwijt ben en haar altijd rond bracht en de boodschappen deet
          Maar ik moet haar teleurstellen ik ga niet 3 jaar stoppen om me rijbewijs terug te krijgen en behouden

        Comment


        • Waterfall420
          Waterfall420 commented
          Editing a comment
          Hoeveel heb je nu droog?

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          35 gram en nog een top van minstens 6 gram weg kunnen gooien dat was de hele grote top takjes waren nog wel wat vochtig

          De plant die als eerste in de kast ging voelt ook al aardig droog aan de toppen takjes zijn nog wel vochtig

        Niet om overdreven bemoeizuchtig te willen zijn maar je geeft aan momenteel geen geld voor een filter te hebben. Maar voor een kleine €100,00 heb je al een prima basisfilter met afzuiger. Dat is amper 10 gram wiet in de shop. En je knipt er een stuk relaxter door. Buiten dat... ik heb met amnees soms last van hartkloppingen of een rusteloos gevoel (zeg maar continu het gevoel te hebben om me uit te moeten rekken). Zet eens een ronde Cookies en Cream van seedstockers... weet zeker dat je er blij van wordt en is redelijk vlot klaar
        Lopend Verslag

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Wat goed bas dat je gaat beginnen bij iets waar je kracht uit kunt putten. Dat kun je inderdaad niet roken, dat is een goed begin toch?

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Dat gaat me Indd een Positieve Boost geven ik pluk er nu al weer vruchten van af

          Indd Dat is al een hele hoop minder daar ben ik ook erg blij mee

        • Waterfall420
          Waterfall420 commented
          Editing a comment
          Ja Bas , je hebt verzet nodig man, doelloos ronddwalen raak je nooit uit die cyclus... ik ben ook verslaafd maar rook altijd aan het eind van de dag 1 a 2 joints voor het slapen in bed of op de bank

        23 februari

        ik heb voor het eerst een spacecake gebakken vond het altijd maar een dure bedoeling ik rook het liever op vanwege de smaak
        nu ik toch afval heb waar ik nog wat mee kan vind ik het toch zonde om het weg te gooien in de toekomst zou ik er hasj van willen maken maar dat is een dilemma puntje bij mij ga ik door of stop ik met kweken ik vind het wel ze charmes hebben


        20210223_100740.jpg
        dit was een pakje boter van 250 gram
        Na het berijden was er een krappe 180 gr over
        20210223_191005.jpg 20210223_190934.jpg 20210223_200818.jpg
        zo als sommige van jullie wel weten lees ik soms niet goed dat was vandaag ook het geval ik dacht 1 cake te maken dat zijn er 2 geworden gelukkig had ik nog een extra pakje boter gehaald

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Smakelijk!

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Thanks ze is mier zoet maar veder goed gelukt en het voelde ook lekker alle spieren waren lekker ontspannen en dat met een thc percentage van max 19% wat werkelijke percentage van thc is weet niet ben ik eigelijk best wel nieuwsgierig naar maar zal er denk ik nooit achter komen

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          JD heeft een tester, pm hem effe of het nog kan.

        24 februari

        ik ga vanacht maar even de laaste 2 planten knippen dan kan de tent uit en het kacheltje heb wel nieuwe aarde besteld ik heb besloten om veder te gaan sorry ma ik kan je niet meer rond rijden en ga er ook niet meer me best voor doen heel soms rij ik nog wel stiekem maar dat is eigelijk super dom van me Maar ja voorzichtig rijden iedereen ruimte geven en geen politie tegen komen

        ik heb me eerste plant ook gewogen ik ben dik tevreden 106 gram er is dus nog plaats voor verbetering ga ik aan werken eerst het water is kijken of ik het water geven anders kan doen ik lees hier veel over onder af water geven aangezien mijn toplaag op een gegeven moment nog nat is en onder al droog leek mij dat wel een eerste goede stap en ik wil gaan scroggen al denk ik niet dat het in mijn geval meer gaat opleveren maar we gaan het mee maaken over een paar maanden

        dat was het voor het voor vandaag tot over een paar dagen dan is me volgende plant wel droog

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Daar heb ik wel over na gedacht en ergens is het ook wel lekker dat je niet druk hoeft te maken om water geven maar het Brenkt ook best wel wat kosten met zich mee
          In aanschaf en onderhoud en om het te laten draaien ik ben al bang dat ik bij moet betallen ook al heb ik het uitgerekend wat ik aan stroom verbruik voor me tent

          Ik weet het eigelijk wel zeker wand ik ben op een telefoon ingegaan van een energie verkoper de zelfde avond had ik die gene nog gemaild dat ik het wilde annuleren dat is ook me Reding geweest zo dat ik bij me oude leverancier zou blijfen maar hij heeft het niet geannuleerd toen ik over was heb ik nieuwe energieleverancier gebeld en gezecht dat het niet klopten het is dat ik zelf nog een mail had anders was ik nog veder van huis daar door heb ik wel een eind nota gekregen van me oude leverancier van paar maanden en ik moest nog aardig bij betalen dus ik ben liever even een beetje zuinig op me geld zit al ver genoeg in de shit

        • Waterfall420
          Waterfall420 commented
          Editing a comment
          Bas Haze laat je dan even weten hoeveel je hebt gehad in totaal droog? Goed curen ook he! Zooo belangrijk

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          @watervall ik was nog wel van plan om het er even bij te zeten.
          ik schat het gewit nu rond de 350 gr

        Ik heb nog een vraag, ik stel hem eigelijk wel wat te laat maar wat is dat gele haarzakje.
        ik al van die wiet gerookt gelukkig ben ik er niet ziek van geworden.

        20210226_120818.jpg
        Ik had bij iemand gelezen dat het toprot kan zijn, ik dacht dat het er anders uit zou moeten zien

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Thx voor je mee kijken KnetterMug. 2 weten toch meer dan 1

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Mooi dat het geen rot is laat het je smaken en suc6 in je nieuwe ronde

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Het smaakt me, eigelijk net wat te goed

          Ik neem wel een groot risico vanwege de warmte ik hoop dat het toch nog een geslaagde ronde gaat worden
      Bezig...
      X