Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

* -=[ 4x FSO Blueberry ]=- *

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    less is more met wiet kweken

    Comment


      #32
      17 november

      ik vind het erg goed gaan tot nu toe de bladeren worden mooi groot zitten wel wat vocht plekken dus heb de plant een beetje uitelkaar getrokken
      20201117_140816.jpg

      Comment


        #33
        24 november

        Ik heb gisteren de plantjes op 12 gezet maar op 1 of andere manier is de tijdklok versprongen snap er niks van ben blij dat Ik vanochtend toch even ben gaan kijken veder doen ze het wel goed
        ze hebben gisteren voeding gehad ec 1.2 0.2 calmag 0.1 soil boost 2 ml voeding

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Soms, als je een haakse stekker hebt en een analoge tijdschakelaar, blijft deze hangen. Controleer als dit het geval is of de schijf nog wel vrij kan draaien.

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Oke dat verklaart een hoop

        #34
        Het gaat weer goed heb de fan maar is op plantjes gericht en dat vinden ze toch een stuk aangenamer veder geef Ik iedere morgen water een liter en elke maandag voeding
        20201125_205139.jpg Dat was het voor nu

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Hoe weet je of ze dat aangenaam vinden constant die wind op hen gericht? Zal dat niet voor stress zorgen op de lange duur?
          Chille kat

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Eerst hingengen de bladeren en toen Ik de fan er op had gezet stonden ze een stuk beter bij en in de natuur hebben ze ook wind

          Ben ook erg blij met die kat
          Last edited by Bas Haze; 26 November 2020, 07:46.

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Elke maandag voeden is te weinig ze beginnen al weer lighter van kleur te worden morgen maar weer een slokje voeding geven

        #35
        De dames beginnen toch al wat Lichte bladeren te krijgen morgen maar weer voeden lv is 65% in de nacht dat zal straks wel problemen gaan leveren straks
        20201126_204010.jpg 20201126_203847.jpg

        Comment


          #36
          29 november


          Ik heb 4 de zelfde plantjes maar ze groeien allemaal anders 1 die krijgt elke dag water en 3 hebben al 2 dagen geen water gehad 1 daar van is nog wel heel erg nat
          20201128_204834.jpg 20201128_204842.jpg 20201128_204846.jpg

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Moet de thermometer niet ter hoogte vd toppen, daar waar het afdakje hangt?

          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Dat afdakje is een thermometer de zelfde als remco

          #37
          20201129_203918.jpg 20201129_203927.jpg 20201129_203932.jpg Dat was het voor vandaag nog 10-13 weken dan kan Ik zo een beetje oosten hoop dat de tijd voor bij vliegt

          Comment


          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Het gaat dik naar me zin hoop dat het zo blijft

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment

          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Ik maak de foto's voor dat het licht aan gaat 5 min vantevoren kijken elke dag kan geen kwaat je hebt wel gelijk je moet ze niet storen tijdens de nacht als ze eenmaal donker hebben ge staan niet meer kijken
            Last edited by Bas Haze; 2 December 2020, 16:17.

          #38
          30 november


          vandaag heb Ik alle plantjes water gegeven 3 plantjes een liter 1 plantje 1 en half liter. per liter toegevoegd 3 ml voeding 0.2 ml soil boost 0.3 ml calmag 1ml ezymen

          Comment


            #39
            2 December


            gisteren hebben alle plantjes voeding gehad
            vandaag weer 3 ml voeding 0.2 ml soil boost
            ze beginnen weer mooi groen te worden.
            het begint echt kouder te worden nacht temp 15 dag temp 21 hou de wortels wel lekker warm natuurlijk ze doen het nog steers prima na een week op 12/12 te hebben ge staan beginnen de topjes al optezwellen Oja en Ik heb tabak virus in me plant jammer maar Ik rook dus wijnig tegen te doen Ja handschoenen aan doen maar Ik rook graag een jointje tijdens het verzorgen dus dat helpt niet Ik neem het maar voor lief het scheelt 5% opbrenst als de born die Ik heb juist is

            dat was het voor vandaag

            Comment


              #40
              Hallo Ik heb een vraag Ik heb hem al eerder gesteld en ook antwoord gekregen maar daar kan Ik niet veel mee vandaar dat Ik het zo nog een keer probeer
              Screenshot_20201204-131741_Sensor Blue.jpg
              Zo als jullie kunnen zien is mijn lv best hoog heb net kachel aan gedaan
              mijn vraag is wat is max aangegeven waarde van dauwpunt voor bloei bij mij zit het rond de 10 is dat goed

              Comment


              #41
              Bas Haze mooi zo
              Hoeveel graden win je met je verwarmingskabel ? Leg je die volcontinu aan of enkel tijdens de "nacht". Mag je deze kabel onder plastic potten zetten. En waar haal je die ?
              Grtz

              Eerste keer FEMS onder LED
              Indica Medisch rondje van Barneys

              Comment


              • Bas Haze
                Bas Haze commented
                Editing a comment
                Met warmte kabel win je niet echt warmte je zorgt er voor dat de wortels warm blijfen waar door ze door groeien ondanks dat het 15 graden is op Google kan je warmte kabbel invoeren zou wel 1 met termostaat nemen en het kan met plastic bakken het beste is om ze om de bak tewikkelen of een bak maken voor je potten zo dat de warmte niet kan ontsnapen
                Ik heb het 24 uur aan staan

              • Rietslang
                Rietslang commented
                Editing a comment
                Interessant dit, dan veronderstel ik dat er niet meer hoeft bijverwarmd te worden? als de temp niet dramatisch scheelt wss. sinds de temp vh medium crucialer was

              • Bas Haze
                Bas Haze commented
                Editing a comment
                Beetje laat met reactie Rietslang het ging goed hoewel het rond 16 graden was alleen toprot komt wel sneller om de hoek kijken denk Ik

              #42
              Bas Haze
              Ik heb zon kabel van 6 m gekocht. Ik meet nu even de bodem en heb de indruk dat ik toch snel een graad en een half win in temperatuur... nu is het 17 graden zonder lamp. Anders zat ik aan 15.5
              Grtz

              Eerste keer FEMS onder LED
              Indica Medisch rondje van Barneys

              Comment


                #43
                Rietslang
                Die warmtekabel moeten om je potten heen, zo blijft de wortelzone goed beschermd. Ik win 1.5 graden maar denk niet dat het voldoende is als je hokje in een koudere ruimte staat. Vannacht zal het min -1 zijn. Ik laat het even een volledige nacht aanliggen zonder lamp en met minimum aan centrale verwarming. Zondagnacht met maximum aan centrale verwarming. Zo zal ik meten en hopelijk weten.
                Mijn camera staat gericht op twee thermometers gericht in de tent, ik kan terugkijken Dus morgen laat ik je weten hoe warm het wel bleef.
                Grtz
                tuya_camera.png

                Eerste keer FEMS onder LED
                Indica Medisch rondje van Barneys

                Comment


                • Rietslang
                  Rietslang commented
                  Editing a comment
                  Dan zou ik voor een mat met thermostaat gaan, kan de warmte meer verdeeld worden volgens mij wat dan minder kost aan stroom? Maar die men aandacht trzkn zen wel prijzig Die kabel verdeel je op de grond, zeil erop en planten vanboven, of hoe moet ik dat zien?
                  Ey chill live beelden en hoe meet je de temp vh medium?

                • Waterfall420
                  Waterfall420 commented
                  Editing a comment
                  Ik heb zo een tmeter om in de aarde te steken, ja gewoon een standaard IP cam met App , is wel handig als je eens niet thuis bent om alles te checken. Zo een verwarmingsmat is idd zeer duur in aanschaf maar betaald zichzelf uiteindelijk wel terug.
                  Die verwarmingslang geeft een constante hitte. Ik heb 6meter, die zal ik verdelen over mijn voor plastic potten van 14 L. Rond elke pot een aantal toeren maken. Je kan ook zoals Bas een soort vloerverwarming maken met die te verdelen over je gehele oppervlak.

                • Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Een camera is een goed idee naar je je t tegenwoordig ook al hygrometers via bluetooth of wifi voor paar tientjes. Maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden

                #44
                6 December


                plantjes heben vanochtend gewoon water gehad met een pH van 6.2 morgen krijgen ze weer de hele mikmak calmag 0.3 ml voeding 3 ml enzyme 1 ml soil boost 0.3 ml per liter water de rest vande week krijgen ze voeding met soil boost
                ze groeien echt goed hoop dat ze binnen de perken blijft de pruikjes zijn ook al mooi in ontwikkeling
                20201206_204817.jpg 20201206_204754.jpg 20201206_204744.jpg 20201206_204735.jpg 20201206_204727.jpg
                dat was het dat voor deze keer

                Comment


                • Bas Haze
                  Bas Haze commented
                  Editing a comment
                  Dankje. Ben er ook erg trots op

                • Voor het eerst
                  Voor het eerst commented
                  Editing a comment
                  Die tweede foto Geweldig die kleur, beetje hoe ik mijn planten zie als ik stoned ben geloof ik

                • Bas Haze
                  Bas Haze commented
                  Editing a comment
                  Ze zijn niet echt scherp zal straks even betere foto's maken maar wel grappig dat je ze zo ziet als je stond bent

                #45
                Mooi bas! Mooi groen. Zeg Bas Haze
                Hoe denk jij hierover?
                20201207_173844.jpg
                Mijn 6 meter verwarming splitsen in de potten door gaatjes te boren (in en uitgang van de potten) dan vullen met aarde zo kunnen de wortels het in principe nooit koud krijgen? Tjx!

                Eerste keer FEMS onder LED
                Indica Medisch rondje van Barneys

                Comment


                • Bas Haze
                  Bas Haze commented
                  Editing a comment
                  Toen Ik nog geen kachel gebruikte 22 +/- nu met kachel 25 nacht zonder 15 met 18 voorde zekerheid kabel ook aan

                • Waterfall420
                  Waterfall420 commented
                  Editing a comment
                  Welke kachel gebruik je dan, eentje in de tent? Denk je dat het nodig zal zijn mijn min temp is 16... Gebruik je al je HPS, ja veronderstel ik. En heb je een dimmer op je afzuiging?

                • Bas Haze
                  Bas Haze commented
                  Editing a comment
                  Nee gewoon een 900 wat kachel met gloei Spiralen en die staat buiten de tent en er hangt cv verwarming maar dat is niet genoeg Waterfall420
              Bezig...
              X