Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

* -=[ 4x FSO Blueberry ]=- *

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76

    Bas Haze, ook een intressant geweten! Screenshot_20201225-233736_Samsung Internet.jpg

    Eerste keer FEMS onder LED
    Indica Medisch rondje van Barneys

    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Leuk om te weten Indd een wietplant heeft wel een stuk meer nodig dan al die plantjes

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Dit is wel ff nieuw voor me dus met minder voeding heb je meer opbrengst

    #77
    Screenshot_20201225-234514_Drive.jpg
    Als ik mijn waarden vergelijk met het algemene valt het er nog redelijk in vgl van kraan en regenwater

    Eerste keer FEMS onder LED
    Indica Medisch rondje van Barneys

    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ik ben niet zo goed met dat soort dingen hoop dat je antwoord heb gekregen

    #78
    26 December

    Goedemorgen grower's en blower's
    er is niet veel spannend's gebeurt heb 1 plant kennis latten makken met bloom stimolater
    Zou eigelijk tot maandag wachten tot ik er achter kwam dat ik het 3 week voor bloei al kon gebruiken weet ik dat voor volgende keer

    als ik de tent openmaakt ruikt het toch een partij lekker moet maar niet te lang kijken

    Het weer is 18-20 lamp uit 23-25 lamp aan Rv 50-60

    dit geef ik op moment 1 compenten voeding 3.5 ml soil boost 0.5 ml bloom stimolater 0.5 ml
    EC 1.6 pH 6.2 morgen de voeding een dagje overslaan aangezien ze nu ongeveer om de dag wat nodig hebben

    20201225_204625.jpg 20201225_204630.jpg 20201225_204636.jpg 20201225_204641.jpg
    dat was het voor vandaag nog een fijne 2 kerst dag

    Comment


      #79
      Ik heb gisteren nog wat van me zus gekregen de ander helft is al op werd er nog best stond van en smaakte goed
      20201226_132651.jpg 20201226_132711.jpg
      Dit bewaar ik mooi voor oudennieuw

      Comment


      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Moslim Oke dan zou ik maar oppassen he

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Ik wist niet dat Callebaut koosjere wietbonbons maakt?? Lekker kerstcadeautje, zeg tegen je zus dat ik bijna jarig ben

      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Zal ik doen komt met lucht post

      #80
      26 December


      gisteren hebben 2 dames aangezuurt water gehad 1.5 L vanavond heeft 1 zo ie zo water nodig die andere drinkt niet zo snel zal wel zien of die wat nodig heeft
      20201225_204649.jpg De toppen beginnen steets sterker te ruiken echt lekker toppen worden ook met de dag iets groter en dikker
      20201225_204618.jpg
      Dat was het weer

      Comment


      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Dankje
        ik sluit netjes achteraan in de rij

      • Botanicus
        Botanicus commented
        Editing a comment
        Ziet er wederom goed uit Bas, overal mooi groen...dat belooft!

      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Daar doe ik het voor voeding gaat wel hard volgende ronde maar ff kijken of dat anders kan

      #81
      28 December

      ze zijn nu 10 weken oud

      5 weken groei
      3 weken voor bloei
      2 weken echte bloei

      vanavond krijgen ze weer water met voeding en calmag soil booster bloom stimulator EC 1.6 pH 6.2

      het weer lamp uit 18-20 lamp aan 23-25
      Rv 50-60%

      20201106_195332.jpg 20201203_204802.jpg 20201211_204422.jpg 20201218_204050.jpg 20201223_204433.jpg 20201225_204610.jpg deze laaste foto is nog van 25 december morgen maak ik nieuwe foto's nog een fijne maandag

      Comment


        #82
        Nog een paar foto's van vandaag Ze gaan erg goed
        20201228_202830.jpg 20201228_202837.jpg 20201228_202846.jpg28 december

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar dat schijnt toch het beste te zijn alleen jammer dat hps zoveel ruimte neemt dan krijg je nooit een mooi licht verdeling

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Ik was er toevallig net over aan het brainstormen. Ik begrijp van Qnq dat hps anders het oppervlak belicht dus ben ik gedwongen de HPS op een wat hoger wattage te zetten om evenveel te belichten als de 400W LED. In dat geval moet deze 60cm boven het gewas hangen en ik weet eerlijk gezegd nog niet of dit past (ga ik vanavond opmeten). Als dit past komt de volgende ronde in de kast onder 1 Chinese led en 1 hps lamp te staan. Om mijn elektriciteitsnet niet al te zwaar te belasten (dan dus totaal 1000W) zal ik de huidige 12/12 ronde wel af moeten wachten. Maar anderzijds... 1000W op 1,25 M2 met CO2 kan wel eens een leuk resultaat opleveren. Er is ook nog zoveel te testen...

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Meten is weten ik hou het inde gaten hoop stiekem dat het past

        #83
        29 December

        Comment


          #84
          ziet er goed uit hopen op een goed einde en dan lekker paffen
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment


          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Indd Ik blijf ze inde gaten houden maar ze gaan wel erg lekker

          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            dan ben je goed bezig rustig laten afbleoien en niet te vlug de schaar erin
            ltrz

          #85
          30 December


          gisteren had ik bij 1 van de tensio meter op 0 stond ik dat ding er uit hallen en open maken is hij leeg en toplaag was nog vochtig
          de rest ook maar even na gekeken die zaten nog redelijk vol beetje bij gedaan voor de zekerheid

          vanavond krijgen 2 voorste dames weer wat te drinken 1.5 L

          3.5 ml voeding
          0.5 soil boost
          0.5 bloom stimolater
          EC 1.6 pH 6.2

          ze gaan echt hard je ziet er met de dag dikker worden echt mooi om te zien

          20201229_203455.jpg 20201229_203548.jpg 20201229_203520.jpg 20201229_203532.jpg
          Dat was het voor deze keer

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Gaan erg lekker onder hps zo blijkt

          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment

          #86
          31 December



          zo mijn favoriete dag van het jaar is aangebroken eindelijk alleen jammer dat er geen vuurwerk mag afgestoken worden ik ben pyromaan nummer 1 dat zecht wel genoeg
          de laaste dagen word er wel wat af gestoken dus ik heb stille hoop dat ik toch nog kan genieten

          de dames beginnen lichter van kleur te worden op 1 na het is weer tijd voor een verhoging van voeding ga nu een EC van 1.8 geven kijken hoe ze er op reageren en calmag gaat ook om hoog van 0.4 naar 0.6 dat is maandag pas

          het weer
          lamp aan 23-25 Rv 45-50%
          lamp uit 18-20 Rv 50-60%

          veder gebeurd er weinig ze ruiken heerlijk en dikken mooi aan
          20201229_203500.jpg 20201229_203520.jpg 20201230_202516.jpg 20201230_202533.jpg Dat was het weer en ik ben echt blij dat ik van plagron afgestapt ben
          deze voeding zit net wat meer in dus gezondere planten ga nog wel een keer plagron gebruiken om dat ik het nog heb staan

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Yep, hij slaapt altijd met een appel in zijn mond.

          • Waldpiek
            Waldpiek commented
            Editing a comment
            Feestvarken of niet......ik moet helaas morgen om 5u30 beginnen met werken.

          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Daar heb ik zeker Respect voor dat je moet werken het is maar 1 nacht gelukkig daarna kan je weer lekker optijd naar bed

            Ze zijn hier ook lekker bezig overal om me heen carbid aan het schieten en mooie sierpoten die de lucht in gaan

            Ondangs de maatregelen word het denk ik toch nog een jaar om niet te vergeten ze hebben hier in de buurt al een dik vuur gemaakt een auto met dikke sub komt nog best goed geluid uit dus genoeg te doen hier zo op naar 2021 beste wensen allemaal dat jullie de lekkerste wietjes en dikkere oosten mogen krijgen dat maar mogelijk is

          #87
          1 januari het is 2021


          Ik heb de plantjes gisterenavond 1.5 L water gegeven vanochtend zat 1 tensio meter nog boven de 200 die heeft nog een liter gehad
          met calmag 0.6 ml soil boost 0.5 ml bloom stimolater 0.5 ml 1 compenten 4 ml
          EC 1.9 pH 6.2
          heb deze week 2 keer calmag gegeven vanwege stikstoff

          het weer is het zelfde zolang dat niet veranderd hoor je mij er niet meer over
          toppen lijken goed tegen het licht te kunnen ze vertonen nog geen tekenen dat ze bleek worden een paar stamper haartjes worden al bruin dus vanavond maar even goed door de tent of ik banaantjes zie denk niet dat dat het probleem is wat zou het nog meer kunnen zijn heb gelezen dat het kan komen om dat je te vroeg met bloeibooster begonnen bent dat is het probleem denk ik teveel voeding krijgen ze ook niet toprot zou het kunnen zijn maar dan moeten het meer haren bruinzijn op die plek dacht ik wat nog meer een oorzaak kan zijn weet ik niet
          Je ziet de haarzakjes al lekker opzwellen goed teken ik denk dat ik het 2 obstakel ook heb overwonnen of ik heb het optijd inde gaten gekregen dat ze lichter van kleur worden ook meer dankzij een maatje dat ik het zeker wist dat ze lichter van kleur aan het worden waren ze mogen van mij niet veel lichter worden zeker nu niet hoop dat ze weer een beetje groener worden maar wil ook niet teveel risico's nemen week 6 bloei word ook weer een spannende tijd dan ga ik blossom builder geven tegen die tijd meld ik het wel weer Ik gok dat ik wel over de 0.5 gram per watt heen ga 1op1 zou super zijn maar dat zie ik niet gebeuren ook al gaat het heel goed
          20210101_084013.jpg 20210101_084118.jpg
          de trichromen doen ook hun best bijna alle bladeren die indirect onder de lamp zitten die zitten mooi vol trichromen
          ik maak er has van of wiet boter dat weet ik nog niet
          20210101_084109.jpg
          zelfs dit blad zit op je ziet het alleen bijna niet maar langs de randen van de bladeren zitten allemaal kleine paddestoelen
          20210101_084043.jpg
          zo dat waren de plantjes


          wat een jaarwisseling heb ik gehad het was echt 1 groot feest in het dorp gelukkig is alles nog heel er werd nog best veel afgestoken het is toch nog een mooi oud en nieuw geworden tegen alle verwachtingen in Oke laat maart maar komen

          20210101_084156.jpg
          Dat was de eerste topic van het nieuwe jaar nog een fijne dag


          Comment


            #88
            6 januari



            4 januari staan de plantjes 3 weken in bloei ze beginnen lekker dik te worden ze hebben wat gele bladerpuntjes iets te veel voeding heb ik gelezen ze hadden eerst een EC van 1.6 die heb ik verhoogd naar 1.8 om dat ze lichter van kleur werd en ze word nu weer mooi groen zou ik beter weer naar een EC van 1.6 kunnen gaan

            het weer
            18-20 gr 50-60%
            23-25 gr 45-50%

            ze krijgen nog steets 1.5 L water dat zal binnen kort wel meer worden de tensiometer geeft al steets hoger waardes aan zat nu al op 400
            plantjes stonden er nog vrolijk bij grond was wel goed droog geworden

            foto's zijn van 4 jan
            20210104_203523.jpg 20210104_203513.jpg 20210104_203543.jpg
            Ik ben echt blij met deze ronde ze doen het goed wat me wel op valt dat de 4 de zelfde soorten totaal verschillend zijn

            Dat was het voor deze keer

            Comment


            • Bas Haze
              Bas Haze commented
              Editing a comment
              Dankje highsky en Voor het eerst

            • Silas
              Silas commented
              Editing a comment
              Inderdaad mooie planten cq toppen. Vooral zo door blijven gaan...

            • Bas Haze
              Bas Haze commented
              Editing a comment
              Ik blijf ze nou elkedag inde gaten houden denk dat het wel goed komt thx voor complimenten Silas

            #89
            Hier nog wat foto's van 6 jan

            20210106_203029.jpg 20210106_203042.jpg 20210106_203056.jpg 20210106_203112.jpg
            Deze dame loopt ver achter en begint al bruine haartjes te krijgen zie wel wat er van terecht komt verwacht niet dat die nog veel gaat doen
            20210106_203128.jpg

            Comment


            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Blueberry wel erg sterk soortje eh heb een paar gr gekocht of toch laten wijsmaken dat het Berry was en jaman, ne strain om te respecteren alleszins. Ik lees ook reviews dat je er een kater aan overhoud als je er te geweldig mee bent doe ma best rustig an ermee wel lekker

            • Bas Haze
              Bas Haze commented
              Editing a comment

            #90
            8 januari


            gisteren hebben alle plantjes weer water gehad allemaal 1.5 liter
            1 plant heeft ff een EC 1.6 gehad deze begon wel hele gele puntjes te krijgen
            de rest heeft een EC 1.8 die beginnen weer mooi op kleur te komen veder gaat het zijn gangetje

            Comment

            Bezig...
            X