Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

80x80, 16x5.7L, RQS Northern Light, spectrabox BB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 80x80, 16x5.7L, RQS Northern Light, spectrabox BB

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, Daar gaan we weer..

    Na een tijd niks meer op het forum gezet te hebben merk ik dat ik minder noteer en onthoud
    Vandaar dat ik maar weer eens een verslag bij ga houden

    Waar werk ik mee:

    80x80x200 garden highpro magnum
    garden highpro humipro
    2x 200w spectrabox bb
    20w monkey oscilerende fan
    silent 125 met 360 filter
    0.18l potjes
    5.7l potten
    plagron grow mix
    plagron terra bloom
    plagron green sensation
    plagron power roots
    Plagron pure enzym
    Rqs northern light

    Ec en Ph heb ik tot nu toe nooit wat mee gedaan op grond.

    Bedoeling is dat na het ontkiemen de dames een week in de 0.18l potjes gaan en daarna in de 5.7l potten, dan na 2/3 week groei in de 5.7l potten over naar 12/12.

    Deze keer wou ik met lollipopping experimenteren aangezien ik bij de vorige rondes vaak fluffy topjes aan de onderkant heb ( wat op zich niet uitmaakt aangezien de gehele opbrengst gebruikt word voor olie maar het oog wil ook wat ) tips zijn dan ook welkom !

    foto's van de setup volgen aangezien er nog wat in hangt te drogen.

    Wist me luck !
    Attached Files
    Last edited by Sykes; 18 October 2020, 17:26.

    #2
    Jij gebruikt allee kraanwater?

    Comment


    • Sykes
      Sykes commented
      Editing a comment
      Icm plagron voeding

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ok ok, ik ga meelezen succes!

    #3
    Good luck !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #4
      Groeien groeien groeien succes
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #5
        24 uur later blijken er 12 dames te zijn die er nogal zin in hebben, deze in de kleine potjes gestopt en de humipro er bij in gezet.
        Attached Files
        Last edited by Sykes; 19 October 2020, 23:22.

        Comment


          #6
          Vanochtend waren er weer 5 worteltjes te zien, staan nu 17 in totaal.

          Laatste 3 zaden geven nog geen teken van leven.
          Attached Files

          Comment


            #7
            Sinds vanochtend nr 18 in de tent gezet, tot nu toe 15 dames die boven gekomen zijn !

            Heb elk potje gevuld met grow mix en vervolgens gespoeld met 100ml water + power roots voordat ik de zaden geplant heb.

            lampen hangen 1m hoog ( 100% dus niet gedimd ) en zullen morgen of overmorgen lager gaan, vorige ronde met 4x 11l potten hingen ze op 40cm hoogte dit wil ik deze ronde op 30cm gaan proberen.

            Als ik deze ronde boven de 134gr uit kom is het een verbetering! Fingers crossed
            Attached Files

            Comment


              #8
              Uiteindelijk zijn er nu 17dames in totaal uitgekomen, 1 niet opgekomen en 2 niet ontkiemd.

              Helaas is eergisteren de luchtbevochtiger kapot gegaan, de stoppen vlogen er uit en toen ik in de tent keek leek de bodem zeiknat en rookte de bevochtiger op een plek waar die dat niet hoort te doen gelukkig was ik thuis maar geen bevochtiger meer voor mij.

              Temp is max 28 overdag en min 19 in de nacht, LV is nu min 40 overdag en in de nacht tegen de 60.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • Rickysticky
                Rickysticky commented
                Editing a comment
                Phoe wat een mazzel dat je er bij was! Je LV is toch prima? Zolang die maar 70 of lager is tijden de bloei! 50 is prima voor de hele kweek

              • TheBigDudeski
                TheBigDudeski commented
                Editing a comment
                Dat lijkt me echt verschrikkelijk dat je hele huis afbrand omdat zo'n kutapparaat het begeeft. Met een sisser afgelopen dus, waarschijnlijk letterlijk! Verder leuke setup trouwens, ben benieuwd hoe alles uitpakt!

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Dat was een teken van de natuur dat zo’n luchtbevochtiger overbodig is.

              #9
              Zonder de bevochtiger gaan we gewoon vrolijk(er) verder

              De dames gaan goed, zojuist alle 17 weer een beetje water geveven met power roots en pure zym.

              Denk dat ik voor het weekend ga overpotten Om ze vervolgens nog 3week op 18/6 te houden, 4week groei in totaal zou genoeg moeten zijn toch?
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #10
                Ik heb nogal geluk tot nu toe !

                Na het avontuur met de luchtbevochtiger schiet me net een knoop los van het hanger systeem waarmee de lampen vasthangen toen ik deze aanraakte ..

                Alle 4 de knopen natuurlijk direct op nieuw gelegd.
                Attached Files

                Comment


                  #11
                  Ziet er toch best goed uit van dichtbij zo'n nieuwere spectrabox.
                  En mazzel dat je het opmerkte inderdaad

                  Comment


                  • Sykes
                    Sykes commented
                    Editing a comment
                    Heb ook nog 2x 180w spectrabox 6.2 en 1x 90w 6.2 maar de nieuwere is toch wel mijn favoriet tot nu toe, ik wil de 2x 180w aan het einde van mn autoflower ronde te koop gaan zetten om vervolgens nog een spectrabox bb te kopen.

                  #12
                  Vanavond weer water met pure zym en power roots gegeven tot de toplaag weer goed nat was.

                  Sinds gisteravond ook de ventilator aangezet in de tent, deze staat samen met het uren licht geschakeld of kan ik deze beter 24/0 aan laten staan?

                  Temp max/min 29/19
                  LV max/min 49/35

                  Beginnen nu wat wortels zichtbaar te worden door de gaatjes onder in de pot.
                  Attached Files

                  Comment


                    #13
                    Lijkt nog steeds goed te gaan ! Vanochtend weer water met pure zym en power roots gegeven en ik denk morgen of overmorgen te gaan overpotten.

                    ik heb gister 2 van de 3 luchtinlaten dicht gemaakt in de tent en nu lijkt de temperatuur wat stabieler.

                    Maar voor nu eerst bezig met mijn andere hobby... limoncello maken
                    Attached Files

                    Comment


                      #14
                      Het gaat hier mooi !

                      Zojuist zijn de dames overgepot in 5l potten waar ze ook in blijven tot het eind, de kleine potjes waren goed gevuld met wortels!

                      Ze hebben 200ml water met roots en zym gekregen.

                      Dame nr 17 staat apart in een 40x40 tentje met een spectrabox pro 6, hiermee wil ik proberen er stekjes af te krijgen.

                      Lampen bij de 16 dames hangen op 30cm en bij de enkele op 20cm.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Corleone1933
                        Corleone1933 commented
                        Editing a comment
                        Ziet er goed uit SOG van northern light suc6, blijf meekijken

                      #15
                      Weer een paar dagen verder, heb nog geen water hoeven te geven want de dames lijken zich prima te vermaken op een wat gelige kleur op de bladeren van een paar stuks.

                      Temp 28/20
                      LV 49/31
                      Attached Files

                      Comment


                      • Wesley pipes
                        Wesley pipes commented
                        Editing a comment
                        gevonden , benieuwd naar de soort, heb er ook nog paar zaadjes van ! Subke , succes verder!
                    Bezig...
                    X