Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horks Fototopic 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nog effe en we zetten Amber in.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Eh...... die werkt voor het journaal toch?

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Momenteel niet, nu zoekt ze hork

    Ik vermoed dat deze kweker is gestopt.
    God was never on your side..

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Hork kennende geeft die dat wel aan. Was al meermaals het geval😂

    Maar wie zorgt er dan voor z'n plantjes?
    Baking cookies in my MiniGrowBox .

    The ultimate growbox for one plant. ​​​

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      De politie?

    Ik heb het nieuws ook een beetje bekeken maar ik kan niks vinden zo op het eerste moment

    Comment


      Mss als we 3maal Hork luidopzeggen in de spiegel zal die achter ons verschijnen?

      Comment


        Daar moet een goede reden voor zijn......

        Zonder gekheid, we missen hem wel. En ik kan mij niet voor stellen dat als hij gestopt is (waar ik ernstig aan betwijfel) dat hij dat niet kenbaar maakt aan ons.
        Hij heeft te veel fun met het kweken en het helpen op ons forum.

        En we missen nog iemand, die met vakantie is Remco Hopelijk begint hij weer...
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


        • Skanti
          Skanti commented
          Editing a comment
          Remco ik gebruik geen drugs, ik rook niet en ik drink niet, maar het kweken is een leuke bezigheid.

          Succes met je nieuwe levenstijl

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Gestopt Remco lees ik? Knap hoor! En nu aan de drank?

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          😂🥳👍🏼

        Hallo beste vrienden en vriendinnen. Wegens technische problemen kon ik even niet posten en heb ook andere bezigheden die de voorkeur genieten. Geen politie meer gezien hoor en voor die paar plantjes ga ik ook heus niet achter het gaas.

        Met de planten gaat het verder goed, heb ze ontbladerd maar desondanks kwamen er toch een paar trips terug. Mocht ik de tijd vinden zal ik af en toe wel even weer updaten!
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Wie weet is ie van de bereden politie, ik wil het niet weten!

        • Zabuza
          Zabuza commented
          Editing a comment
          Bo$wachter is dat een smakelijke pun, die (diepvries)pizza laat m koud?

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          👮🏽‍♂️ik?? Nee niks voor mij.

        Goh, hoe zou het met zijn planten zijn!?

        Comment


          Goedemiddag.

          Momenteel heb ik weinig tijd voor de plantjes dus heb ik alles zoveel mogelijk op de automatische piloot.

          IMG_8666.jpg
          Heb even overwogen om overnieuw te beginnen wegens rode stelen te koud, stikstof en vermoedelijk Calmag terkort (of niet Rrep?) en volgens mij tripsen maar de dames pakten het goed genoeg op om sinds vandaag op 12/12 te staan.

          IMG_8665.jpg
          De lamp brandt nu op 270 watt en dat schroef ik op naar max 465 watt. Er brandt een 1000 watt elektrisch kacheltje bij want met de cv krijg ik het helaas niet warm genoeg. Ja of ik moet het hele vertrek opstoken tot 26 graden.

          En nieuwe stekken alvast voor de volgende ronde.

          IMG_8668.jpg Kan er niks over zeggen, 60% sativa en de rest indica naar verluid en gepikt van Yasser Arafat.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            NewNoobie Volgens mij moet jij ook eens naar z’n beurs gaan, daar hebben ze ook z’n dingen staan wat jij allemaal wilt. Tering duur wss, ik kijk er eigenlijk ni eens echt naar. Maar wellicht interessant om voor jou eens daar rond te struinen.

            Ik zie je volgende week wel op de beurs in Praag.🙋‍♂️

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Beurs in praag?

          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            https://www.cannafest.com/en/

          De temperatuur was nog wat aan de lage kant dus heb ik het 1000 watt kacheltje een fractie hoger gezet. Te warm moet ook niet. De stelen van de planten zijn zo rood als rabarber, wat door kou kan komen en/of stres en weet ik het allemaal. Kwaad kan het niet heb ik me laten vertellen.

          Het is sinds een tijdje dat ik Super Skunk kweek maar misschien moeten ze gewoon wat hoger in de voeding. Wateren gaat automatisch, elke dag wordt er een kwartier gevloed om 8uur een half uur nadat de lamp is aangegaan.

          IMG_8674.jpg
          Kan nog wel eens wat Calmag in het vat flikkeren.

          IMG_8673.jpg Nog geen defoliatie toegepast. Wat me opviel is dat bij stekken ontbladeren het blad later niet weer aangroeit in dezelfde mate als bij zaadplanten. Ook stagneert de bloei erdoor eventjes i.t.t. tot bij zaadplanten heb ik gemerkt.

          Ze staan er niet verkeerd bij naar mijn mening maar wat is die waard aangezien de hennepboer zijn eigen kippetjes keurt en rookt?
          Last edited by Hork; 28 October 2023, 21:43.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Rietslang dank je wel, ik werk vaak met dezelfde genetica en daar leer ik veel van!

            Het is een 1000 watt kacheltje dat niet de hele tijd brandt. Het hoeft de temperatuur 'maar' van 20 naar 26 graden te brengen. Zou het goedkoper kunnen? Hoe dan?

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Laserkacheltje, het zou gemiddeld 100 watt verbruiken qls ik het goed heb en nu en dan een pleur ptrol ndg hebben. En nog een erg groot pluspunt de betere modelletjes werken met timer. Had er al eentje aangeschaft nog voor de energiecrisis, daarna waren ze een tijdje uiteraard overal uitverkocht.
            Heb het zelf eig nog niet draaiende gehad maar door gebrek aan ganja zal genoodzaakt een winterkweekje en dan zal de warmtemat onvoldoende worden en dan liever meteennde plantjes een gunstige 25° schenken wat met de Heattube moeilijker wordt, mss de ltst 2 weken nu nog (afbloei) eens experimenteren maar nu lees ik dat het kacheltje niet optimaal brandt als het in tocht staat en laat dat nu meestal ietwat het geval zijn als je met een afzuiging werkt, mss de capaciteit gelijk minder instellen wat toch al meestal het geval in wintertijd. De verse vereiste ventilatie zit dan meteen wel goed maar relatief goedkoop zou het toch moeten zijn en het belangrijkste veilig maar toch wat twijfels het vuurtje brandende te houden bij afwezigheid🤔🙈
            Last edited by Rietslang; 3 November 2023, 23:58.

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Is hier niks waard zo'n kachel waar petroleum in moet. Dan maar deze huidige 1000 watt kachel af en toe aan laten slaan.

          Dat Augustus de oogstmaand is deert de binnentuinder geenszins, neen 'aanschouwt de landen; want zij zijn alrede wit om te oogsten.'

          IMG_8684.jpg IMG_8683.jpg IMG_8685.jpg IMG_8686.jpg IMG_8687.jpg

          Let wel, dit is een groot net, dat daar geen misverstanden over zijn!
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Dank je!
            Die 75 cm takken illustreren mooi hoe groot het net is! Ik kan amper bij het achterste en ik heb lange armen en dievenklauwen (lange vingers).

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Goed gewerkt man, lekker voorraadje ja. Bijna uit hier, effe broederlijk delen

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Dank je bro, altijd welkom!

          Mijn woonplaats bij nacht.

          hoes.jpg
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment

          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Paprikakweker of zo in de buurt?

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Ja ik zei dat ie het licht verdomme uit moest doen want ik kon er niet van slapen!

          Doordenkertje 🥰

          1-1403144974.jpg

          Comment


          • batmeid
            batmeid commented
            Editing a comment
            Zo leuke film heerlijk

          Goedemiddag kwekers van het leukste gewas dat er is om binnen te veredelen. Aangezien ik geen stilzittende kont heb, heb ik de kratten en potten maar weer omgekeerd, de kluiten eruit getrokken en daarna de grond en steenwol terug in respectievelijk de potten en kratten. Waarom niet alleen de kluit er uitgetrokken? Wel, dat is omdat ik de kratten verwisseld heb met de potten, gezien de beperkte hoogte van de tent.

          Hier dan de Ammies.

          IMG_8729.jpg
          In exact dezelfde setup lukte het mij ooit om 12 ons te scoren. Dat dat zo goed ging had er in retrospectief alles mee te maken dat ik op exact het juiste moment schakelde. En toegegeven, dat was een toevalstreffer. Wanneer ik precies schakelde weet ik helaas niet meer, alleen weet ik nog wel dat het vrij vroeg was. Doordat Ammie niet zo veel blad heeft kun je vrij goed zien hoe vol het echt is.

          IMG_8730.jpg
          En in de tent heb ik Super Skunk en Don King stekken te staan sinds eergisteren. Die waren allemaal prima geworteld en zoals te zien is zijn ze dan ook direct aangeslagen.

          IMG_8727.jpg IMG_8726.jpg Het zijn er twee per krat geworden en een in de 11literpot in het midden dus zeventien in totaal, Sweet Seventeen. Eventuele verlate achterblijvers worden nog vervangen met betere stekken.

          Alle media is hergebruikt en het zijn allemaal eigen stekken.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • PH donner
            PH donner commented
            Editing a comment
            Ben benieuwd!

          • DerpiE
            DerpiE commented
            Editing a comment
            Ziet er goed uit, binnen week of 2 staat de boel weer vol

          En ondertussen in de kleine tent gaat het z'n gangetje. Ik heb te vroeg geschakeld waardoor alles niet goed is dichtgegroeid. Ik heb er nu negen stuks en vorige keer had ik er dertien. Dat laatste beviel me beter. Ook heb ik te laag in de voeding gezeten waardoor er sprake is van een nogal vroege herfst. Ja, het is eigenlijk bar en boos en deze kweek wint zeker niet de schoonheidsprijs. Máár de topontwikkeling gaat prima en daar gaat het natuurlijk om!

          IMG_8731.jpg IMG_8732.jpg Mooi rood is niet lelijk en ik ben dol op rabarber! Ja, de lamp zit er zo dicht op dat een paar hun koppie verbrandt hebben.

          Vraag me niet in welke week ze zitten van de bloei, maar ergens hierboven staat dat ik drie weken geleden schreef dat ze op 12/12 gingen. Dus ik vermoed dat we bezig zijn met de vierde week 12/12.

          Overigens drinken ze net zoveel als kerngezond ogende planten dus dat zit wel snor!
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • DerpiE
            DerpiE commented
            Editing a comment
            Babz niet vergeten dat Hork op steenwol kweekt waar niets in zit. Met aarde hoef je meestal zo hoog niet te gaan

          • Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            Thanks DerpiE, daar had ik zelf idd niet aan gedacht dat hij een ander medium gebruikt. 👍

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Ik kweek zowel op steenwol als op aarde, maar de betreffende kweek is steenwol inderdaad. Overigens ga ik nooit veel hoger dan op aarde want als daar de voeding uit is zit er ook niks meer in.
        Bezig...
        X