Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AF-jes 80x80 met Mars TS1000: Northern Light, Brooklyn Sunrise, LSD-25 en Critical Jack

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31

    Comment


      #32
      Vervolg op vorige post:

      Toeval bestaat niet, maar vanavond zag ik bij de Northern Light (maar slechts bij een deel van de plant) verschijnselen van overvoeding. Althans dat schat ik zo in na zoekwerk. Met die kleine potten en grote waterbehoefte zou het niet onlogisch zijn.
      Wat vinden jullie?

      Als het inderdaad overvoeding is, volstaat het om een aantal dagen alleen afgezuurd water te geven? En daarna weer langzaamaan voeding geven, maar minder dan nu uiteraard?

      8AE14BF0-CD0E-4209-8F8A-481C27879300.jpeg

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Een keertje of 2 overslaan kan geen kwaad. Een beetje overvoeden ook niet. Alles met mate.

        Focus licht op de toppen. Wat raar blad links en rechts is minder boeiend.

      #33
      Lachen....
      Het bleek geen overvoeding te zijn, maar de Northern Light heeft deels teveel in de luchtstroom van het kacheltje gestaan
      Verdorde en aangetaste blad heb ik weggeknipt en het voeden is weer opgestart.

      Comment


        #34
        Dag 49

        Temp: 22 gr
        LV: 43%
        Voeding: Plagron Terra Bloom 5ml/liter en BioBizz TopMax 1 ml/liter

        Eigenlijk niet veel te melden. Ze gaan wel lekker in hun kleine potjes. Leuk om te zien dat het duidelijk 4 verschillende soorten zijn met hun eigen uiterlijk.
        8DBBDD6D-7D95-4AFC-A541-C07DEA7A333E.jpeg48CA3215-479A-48C3-BE58-655223CF876B.jpeg


        De Critical Jack is het nakomertje. Later gezaaid en nu iets meer dan een week echt in bloei. Bladeren hangen niet slap, maar zijn meer naar beneden gericht denk ik. Volgens mij hoort het bij z’n soort.
        74852608-BECA-4FD8-BD1F-7CAFA8A17851.jpegC2BECAB2-33F9-4E50-BC77-DA97A81B2634.jpeg


        Tenslotte de LSD-25. Was de eerste die ging bloeien en dat doet ze nu 3 weken. Geheel eigen groeivorm met 1 stevige hoofdtop en wat kleinere zijtoppen.
        1B18C8A6-1936-437A-86AC-F4261D3B10AB.jpeg

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Mooie plantjes. Volgende keer of meer plantjes of grotere potjes.

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Critical jack horen de bladeren ook gewoon omhoog te staan, denk dat hij in de tocht staat, staat recht onder de ventilator, misschien iets verder omhoog richten, suc6

        #35
        Nog even een vraag...

        De 4 planten staan in potten van 4 liter. Maar ze zuipen zich werkelijk het kleplazarus. Ik geef ze ‘s ochtends en ‘s avonds water en dan is de aarde echt droog. Per plant krijgen ze driekwart liter per dag. En ik denk dat ik het nog moet ophogen naar een liter per dag.
        Is dat niet achterlijk veel voor relatief kleine planten in kleine potten?

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Ze gebruiken het op. Dus OK.

        #36
        Ik denk dat het te maken heeft te kleine pot. Die pot met al zijn wortels kan denk ik maar een bepaald volume absorberen. En grote pot kun je dat beter verdelen ruimtegebrek denk ik dus. Al zien je planten er wel goed uit. Wellicht 3x per dag water gaan geven

        Comment


          #37
          Oi wormengoggle, is het geen tijd voor een update of ben je druk ?
          Hoe is het met de 1€-Jack ?

          daar moet 1 euro staan maar het forum heeft blijkbaar moeite met speciale tekens.
          (al een paar maanden!!!!
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          #38
          Ik denk dat hij de hele dag loopt te piefen van zijn opbrengst, te gaar voor een update te maken

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Lekker met een Corona biertje erbij op vakantie in Nederland

          #39
          Pieremogool hoe gaan ze??

          Eerste keer FEMS onder LED
          Indica Medisch rondje van Barneys

          Comment


            #40
            Hallo?

            Comment


              #41

              Comment


                #42
                Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                Comment


                  #43
                  🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

                  👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

                  Comment


                    #44
                    Germ die ouwe pier, hoop dat alles in orde is?

                    Comment


                      #45
                      Ja alles in orde…bedankt. Was wel plotselinge stop in het verslag (las ik net nog eens door). Excuus. Lang verhaal.
                      Ben weer ingelogd om kennis wat op te frissen.

                      Comment


                      • Highrider
                        Highrider commented
                        Editing a comment
                        Welcome back pier

                      • Remco
                        Remco commented
                        Editing a comment
                        ok terug bij de levende , en nog kweek plannen ??

                      • Pieremegoggel
                        Pieremegoggel commented
                        Editing a comment
                        Thnx, leuk om terug te zijn en weer rond te neuzen.
                        H net een beperkt (matige gebruiker) kweekje opgezet van 2 auto’s, Moby Dick en Green Crack. Beide nog van de in 2021 gekochte zaadjes van slechts 1 euro per stuk. Van elk had ik nog 1 zaadje en beide ontkiemden prima. Zijn nu een week oud.
                    Bezig...
                    X