Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x green gelato sgrog HPS 80x80x160

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HPS: 4 x green gelato sgrog HPS 80x80x160

    Korting op 420shop
    Na even uit geweest te zijn ben ik hier terug. Na enkele kweekjes in een kleerkast enz ben ik nu bezig aan een nieuwe kast + ook een voorgroeikast.
    de bloeikast is wel nog niet volledig afgewerkt daar ik mijn oude kast dringend moest en de voorgroeikast is ook een test
    Er staan nu 3 bruce banners in vanaf de 4de week bloei, ze zijn nu in week 6/7 bloei. Het kweekverslag met de green G begint nu nog niet maar ik wou mij even weer introduceren.
    Hierna enkel foto's van de kastjes en de Bruce banner tot nu toe.



    Setup:

    Bloeikast:

    400 W hps
    250 m3 softbox
    300m3 koolstoffilter
    1 ventilator
    clima control
    potten 18 l

    Voorgroeikast:

    2 x 55 w Tneon
    pc ventilator als afzuiger (3 standen)
    ventilator

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    #2
    back in bussines welcome
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Zors
      Zors commented
      Editing a comment
      dank U!

    #3
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


      #4
      ondertussen ook al eens nieuw sgrognetje "gepresenteerd" kader 70*70 met oogjes en hennepdraad...is nu met tuindraad en stokken in de pot, wil ik nu vanaf...maar zoals ik al zei de vorige kast was rechthoekig en ze stonden allemaal naast elkaar. Nu ga ik voor een 4 kant met 4 planten.
      Attached Files
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #5
        EERSTE bloeiharen of eerste pruikjes je moet pas beginnen te tellen vanaf er pruikjes staan
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


        • Zors
          Zors commented
          Editing a comment
          Bedankt voor je reactie, dit maakt veel duidelijk, ik heb mij gek gegoogeld en overal lees je tegenstrijdigheden. Daarom ben ik gelukkig terug op het forum geraakt (even geen tijd daarvoor) Zoals dit wat je nu zegt, overal lees je "eerste bloeiharen" zelfs met foto erbij en nu lees ik dit...is mss ook de reden waarom ik stikstoftekort (gele bladeren van binnenuit) had door te vroeg op bloeivoeding over te gaan
          Last edited by Zors; 5 February 2021, 23:03.

        • Zors
          Zors commented
          Editing a comment
          hier op het forum zeggen ze hoe meer je leest...maar dit geld niet voor google alleszins! wat ben ik blij hier weer te zijn! ben nu 3 jaar bezig, van heel amateuristisch tot het niveau nu, vul gerust zelf in , en altijd vind je tegenstrijdige uitleg, zelfs CNBS of zo, een site die zich zo hoog profileert blijkbaar post soms artikels die elkaar volledig tegenspreken

        #6
        Jamzieman wat denk je van de planten op zich?

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          Ik vind ze er goed uit zien je bent goed bezig.
          De haartjes die uit de oksel komen noemen ze voorbloei of geslachtsvertoning.
          De pruikjes boven op de plant noemen we bloei vanaf die moment gaan de bloeiweken in en start de bloeivoeding.
          Hier zitten allemaal hobby kwekers die elke dag bezig zijn met wiet bezig dus je kan idd beter geloven wat je hier vind dan google of sites zoals cnnbs dat vol reclame en rotzooi staat maardat is mijn ongezouten mening.Voor de rest doe zo voort zu ik zeggen.

        #7
        Jamzieman blij om te horen van een kenner blijkbaar, bedankt voor de tips! Weer bijgeleerd vandaag, perfect! Bedankt!

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          pff kenner
          ben hier onwijs veel te weten gekomen op dit forum,zonder dat had ik niet gestaan waar ik nu sta.

        #8
        Ik vind ze igg ook wel heel mooi en compact... Van RQS
        8 - 10 weken
        Begin Oktober
        Sunset Sherbet x Thin Mint Girl Scout Cookies
        Sativa 45% Indica 55%
        En je klimaat goed onder controle denk ik.. wat is je Max temp en Rv en min temp en Rv?
        Idd bloei pas tellen moment je de pruikjes ziet. Sommigen oogsten na de aangegeven bloeitijd maar dat is zonde van je tijd en geld.
        Mijne duurden 18 dagen vooraleer ik de bloei kon tellen.
        Last edited by Waterfall420; 7 February 2021, 19:29.

        Eerste keer FEMS onder LED
        Indica Medisch rondje van Barneys

        Comment


          #9
          Waterfall420 bedankt! Mijn min en Max temp zijn ong 14min, 26 max...LV gaat van 65 naar 35...mijn kast staat wel in de garage en ik kan daar geen verwarming aan steken...ik hang een rode infrarood lamp achter mijn kast, boven de luchtinlaat, zo kan ik het nog net rond de 15 graden houden in de donkere periode. Als het terug warmer wordt denk ik van terug naar 250watt hps te gaan want het zal te warm worden vrees is. Heb wel nog een nieuwe filter liggen want die is nu ook al 4 kweekjes oud.

          Comment


          • Waterfall420
            Waterfall420 commented
            Editing a comment
            Zors Hoever zit je nu in de bloei ?

          • Zors
            Zors commented
            Editing a comment
            Waterfall420 volgens mijn telling (die nu blijkbaar helaas niet klopt want ik ben beginnen tellen bij de eerste bloeiharen) is vandaag week 7 begonnen. Totale tijd is dag 95, waarvan 40 dagen groei.

          #10
          Eventueel kan je bv kijken voor zo'n tube verwarming of verwarmingsmatje voor in je kast.
          Er zijn ook van die verwarmingskabels, hier een voorbeeld in de link:
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...rm#post1577711

          Succes

          Comment


          • Waterfall420
            Waterfall420 commented
            Editing a comment
            Ja, ik stook ook 6 uur bij nu in de donkere periode, zeker nu met de vorst. Mijn bodemverwarming gaat aan met lichten uit. Nu kan ik gemakkelijk 19 /24 Draaien op 660 watts, heb die lumenboost maar aangezet met deze koude...

          #11
          Min temp 9 max 20...net kacheltje gezet als voorlopige oplossing.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #12
            Attached Files

            Comment


            • Zors
              Zors commented
              Editing a comment
              Waterfall420, bedankt! Wat die elektriciteit betreft. De kast moet nog verder afgewerkt worden dus dat komt goed. Moet de kast nog verplaatsen ook omdat ik aan de achterzijde moet zijn. Alles is heel degelijk aangesloten want ik ken wel wat van elektriciteit, heb mijn hele huis (vroegere woning) nog zelf alle elektriciteit vernieuwd. Het ziet er ook wel erger uit dan dat het is moet ik zeggen. Toch bedankt dat je aan onze veiligheid denkt Binnen een paar weken, als deze geoogst zijn zal ik alles upgraden en degelijk installeren. Er zit niet zoveel op de stekkerdozen ook, 1 met enkel kachel. De andere, afzuiger, ventilator en dat is het zowat en ze zitten alle 2 op een verschillende kring. De VSA van de lamp is ergens anders aangesloten dus deze heeft een volledige kring appart. Ziet er mss niet uit maar het is niet direct een risico volledig akkoord dat het op niks trekt!
              Last edited by Zors; 11 February 2021, 17:33.

            • Waterfall420
              Waterfall420 commented
              Editing a comment
              Zors ja is zeker nie slecht bedoeld eh Gwn een maatie van mij werkte zeer slordig en door de piekstroom van zijne HPS in tzelfste circuit van zijn kacheltjen is alles in de fik geschoten. Nuja als ge dr van kent en u eigen electr. hebt gelegd vertrouwk erop ze! Tis gewoon even reminden

            • Zors
              Zors commented
              Editing a comment
              Waterfall420 was een zeer terechte opmerking

            #13
            Dag 100, dag 7 van week 7 bloei (geteld vanaf eerste bloeiharen, omdat ik toen nog niet wist van de "pruikjes" )

            ​​​​​​Water gegeven met 3ml plagron Bloom en 1ml green sensation.

            Min temp was nu 19,5 en max 26. LV min 35 max 50.

            Eens naar de trichomen gekeken van de plant met meest bruine haren (denk zo'n 30%) en sommige beginnen nu melkwit te worden.

            Bloeitijd is normaal 9 a 10 weken (zamnesia) dus zouden ze nu nog (volgens mijn telling) nog 2 a 3 weken moeten. MAAR, ik heb dus geteld vanaf de eerste bloei haren dus kan het nog een week of 2-3 meer zijn? Wat denken jullie? Zou ik reeds beginnen spoelen de volgende waterbeurt? Of is dit nog te vroeg? ​​​
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 5 photos.

            Comment


            • Zors
              Zors commented
              Editing a comment
              Zwel er maar op los dan dames! Dus nog even wachten om te spoelen? Normaal zal ik binnen 2 a 3 dagen weer water geven.

            • Waterfall420
              Waterfall420 commented
              Editing a comment
              Heb je PK 13-14 gebruikt? Ik denk dat je nu in de ideale week zit om wat toe te dienen of ben ik verkeerd?

            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Pk kan je nu zeker nog wel toevoegen

            #14
            Waterfall420 wat is PK 13-14? Nooit van gehoord eigenlijk...

            Comment


            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Ja dat zou je toch al moeten weten eeh..

            • Waterfall420
              Waterfall420 commented
              Editing a comment
              Op de lijn die ik heb van Canna moet ke het maar 1 week toevoegen 4 weken voor de oogst en maximum 15 ml op 10 l water mits de EC niet boven de 1.9 piekt in voeding. Ik vinda wa lastig om in te schatten wanneer ik t moe geven. En zeker die van canna is heel geconcentreerd spul. Als ge Fosfor en Kalium op het juiste moment toediend in verhogen van verhouding Phosphor 13 Kalium 14 , krijg je dikkere vruchten

            • Canaboid
              Canaboid commented
              Editing a comment
              Als je al Green Sensation gebruikt hoef je geen PK 13-14 te gebruiken.
              Zit al verwerkt in Green Sensation.

              Als je het al naast Green Sensation gaat gebruiken dan maar 1 week lang.
              Ongeveer op 2/3 van de bloei.

              Gebruik het zelf ook nog wel omdat ik nog een fles heb....

            #15
            PK 13-14 zorgt voor een extra boost voor je toppen, link:

            https://www.plagron.com/nl/producten/pk-13-14

            Comment

            Bezig...
            X