Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede ronde met 'THC-bom' Godfather OG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Ik hou een oogje in het zeil
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


      #47
      Hallo luitjes l,

      Op dag 114 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's (en dag 64 van 12/12) begin ik mij langzaam maar zeker te beseffen dat dit niet de ronde wordt waarop ik gehoopt had. Dit is dus wellicht het laatste bericht die jullie van mij lezen op jointdraaien.nl.....


      Goed, hier eerst even een groepsfotootje van de maffiameiden:
      IMG_20210622_122309.jpg
      ​​​​​​De toppen van de meiden zien er nog steeds vrij fluffy uit. Ze beginnen wel wat voller te worden de laatste dagen. De meeste pistols zijn ook nog steeds vooral wit. Zie hier bijvoorbeeld een top van GFOG1:
      ​​​​​​. IMG_20210622_122258.jpg

      De toppen van GFOG2 en GFOG3 laat ik nu maar even niet zien, uit veiligheidsoverwegingen


      Ik hoop maar dat de meiden in de laatste weken van de bloeifase nog wat meer vlees op de heupen krijgen.

      Als mogelijke redenen voor de tot nu toe vrij matige budproductie:

      -Te weinig beweging in de groeifase
      -Te weinig licht in de groeifase
      - Te weinig of teveel voedingsstoffen
      - Te weinig LST en HST (supercropping)
      - Teveel toppen, voor CG 1

      Waarschijnnlijk een combinatie van bovenstaande

      Om de Don alvast weer wat meer gunstig te stemmen heb ik inmiddels nog een paar GFOG's op de wereld gezet. De dingen die ik in de tweede ronde met GFOG's met name in het begin fout heb gedaan, doe ik nu al beter denk ik. Ze zien er in elk geval een stuk vitaler en ook mooier uit. Ze zijn nu ongeveer 35.dagen oud. Hier dus GFOG4:

      IMG_20210622_155919.jpg

      Ik hoop dat ik jullie hierna nog van een update kan voorzien.

      Peace!



      Pafdaddy
      Attached Files
      Last edited by Pafdaddy; 22 June 2021, 15:18.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Das stikstofoverschot met die iele smalle blaadjes, bij sommige moet je direct naar bloeivoeding als je op 12/12 gaat.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ja niet iedere plant heeft dezelfde behoeftes, is met vrouwen altijd zo, maar gewoon doorgaan, je gaat zeker wat te roken hebben en fluf kun je ook roken, gaat goed komen suc6.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Is mss een moeilijkere soort op zich? Blijven gaan , het wordt alleen maar beter ! Welk licht gebruik je alweer?

      #48
      @Takketoelie Ja, die blaadjes beginnen raar inderdaad, maar ze strekken op een gegeven wel uit. Daar help ik ze anders wel een handje bij.

      @Rreppellsteeltjam OK, goede tip!

      Corleone1933 Ja, dit is zeker een andere strain dan de hybrides die ik tot nu toe heb gekweekt. Dit is vooral een indica. Ik blijf de meiden vertroetelen, dus wie weet geven ze mij ook nog wat lekkers terug.


      Wesley pipesIMG_20210623_175505.jpg

      Peace!



      Pafdaddy

      Comment


        #49
        Hallo luitjes,

        Op dag 144 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's (en dag 98 van 12/12 ​) kom ik tot het besef dat deze ronde behoorlijk mislukt is. Zie hieronder het slagveld wat ik vanmorgen in tent twee aantrof (let op:niet voor tere zieltjes):
        IMG_20210709_121127.jpg ​​​​​​Ik heb verschillende oorzaken van de mislukking bedacht, ter lering ende vermaek:

        1.Te laat in bloei gezet voor een te kleine tent (80x80x160). Daardoor ook teveel vegetatie en een te hoge luchtvochtigheid en een stikstofoverschot. Dat is bijvoorbeeld duidelijk te zien aan deze top van GFOG1:
        IMG_20210709_121140.jpgIMG_20210709_121212.jpg

        ​​​​​​... geeft mij nog enige hoop op een paar gevulde

        ​​​​​​Ik zag deze zeperd al een paar weken aankomen en dus ben ik al een tijdje geleden begonnen met het opkweken van drie nieuwe GFOG's. Ze staan nu acht dagen in bloei, sinds 1 juli 2021.

        Vanaf nu houd ik GFOG4 (hieronder rechtsonder)...
        IMG_20210709_122556.jpg
        ​​​​​​...verder in de gaten voor dit verslag. Ik wil de potentie van deze 'THC-bom' natuurlijk nog wel ten volle gaan benutten en jullie daar (tekstueel en visueel) deelgenoot van maken. Ik kijk haar grote zussen nog een paar dagen aan, maar ik denk dat ik ze daarna niet meer verder laat aanmodderen.... Het is dan tijd voor een hele nieuwe ronde!

        Peace!



        Pafdaddy




        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Stikstof overschot komt door te lang groeivoeding geven.

          En 12/12 ja, oppervlakte halfvol is overgaan.

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Voor deze strain heb je geen ervaring nodig, dit is gewoon een beginners strain, het is net wat Remco aangeeft begin met een lage voedings dosis en voer dit langzaam op, let ook goed op de waterbehoeftes want daar gaat het ook regelmatig fout, mocht je nog wat centjes over hebben denk dat eens aan tensios, staan ze nooit te droog of te nat, Gr. en suc6 verder

        • Pafdaddy
          Pafdaddy commented
          Editing a comment
          Thanks voor de reacties @Rreppellsteeltjam en @Corleone1933

          Ik heb weer wat bij geleerd deze ronde en ik ga met frisse moed door naar de volgende ronde

        #50
        Erg jammer paf, maar die dingen gebeuren. Hier een leuk plaatje waar je wellicht iets aan hebt. Ik weet bij Wodan niet of het correct is algehele-tekorten1.jpg

        Comment


        #51
        Hallo luitjes,

        Ik heb na mijn laatste post, waarin ik al mijn mislukte eerste oogst met drie Godfather OG's omschreef en ook erkende, vrij rigoureuze maatregelen genomen...

        Ik heb GFOG1 en GFOG2 al snel compleet vernietigd. Het had gezien de fluffy toppen geen zin om daar nog tijd en energie in te stoppen. Alleen de wat kleiner van stuk zijnde GFOG3 heb ik nog twee weken in leven/bloei gehouden om te zien of er nog wat te redden viel. Nou, niet bijster veel:
        IMG_20210726_121110.jpg

        Maar goed, deze mislukte oogst was ook zeker een wijze les, al snel. Ik ben dan ook vroeg begonnen met plan B en dat was drie nieuwe maffiameiden op de wereld te zetten. Zo staat GFOG4 net als GFOG5 en GFOG6 nu vanaf 1 juni op 12/12 en ze staan nu een dag of 4 a 5 echt in bloei. Zie hier bijvoorbeeld GFOG4 (rechtsonder) van boven:

        IMG_20210726_115428.jpg
        En hier een topje van meer dichtbij:

        ​​​​ IMG_20210726_115305.jpg

        Ik hoop zo, ook richting de Don, te laten zien dat de volgende ronde een misstap was die echt niet meer zal voorkomen. Dat hoop ik zelf natuurlijk het meest

        Ik blijf jullie op de hoogte houden van de ontwikkeling van de meiden!

        Peace!



        Pafdaddy
        ​​​​​​

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          The godfather original gangster, ik duim mee op volle, compacte toppen deze keer. Zijn het zaden uit dezelfde verpakking ? Dus conclusie was teveel N op een gegeven moment ? Suc6! Kheb er goed hevoel bij deze keer !

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Rustig aan met de voeding, langzaam opbouwen, ook de extra's niet meteen de volledige dosis geven, mijn buitenplanten staan morgen drie weken op 12/12 ook hier ga ik langzaam omhoog met de ec, zit nu op 1,5 ec wat ik wekelijks met 0,1 omhoog doe tot max 2,0 en de laatste weken bouw ik weer af tot aan het spoelen, suc6 ziet er nu goed uit.

        • Pafdaddy
          Pafdaddy commented
          Editing a comment
          Wesley pipes Thanks! Ik doe mijn best...

          @Corleone1933

          Ja, ik geef ze op dit moment zo weinig mogelijk voeding, na in het begin iets te scheutig te zijn geweest, en ik sla nu ook beurten over. De ventilatie is een stuk beter met twee stuks en ik pas ook op voor teveel vegetatie in de tent Ik houd ze verder dagelijks in de gaten.

        #52
        Corleone1933 eens dat je niet te hoog in de voeding moet zitten. Zelf kweek ik op lightmix en begin bij Ec 1.2 en om de tweede beurt een schone gift.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #53
          IMG_20210810_103209.jpg
          En bij deze een topje van GFOG4 wat meer van dichtbij:
          IMG_20210810_103247.jpg
          Met name bij GFOG5, die in het midden van de tent staat, zijn al behoorlijk wat witte kristalletjes te zien:
          IMG_20210810_103301.jpg

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment

          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Remco Ja, ik ben al gestopt met voeding geven, maar dank voor de opmerking!

          #54
          IMG_20210820_104916.jpg De toppen hebben nog steeds vooral witte haartjes en zijn nog niet echt groot, maar voelen al wel lekker compact aan.

          Bij deze een kiekje van een top van GFOG1 van meer dichtbij:
          IMG_20210820_105021.jpg
          GFOG2 is nog steeds de fraaiste van het stel, ook omdat ze midden in de tent staat, denk ik. De toppen zien er nu al heerlijk 'besuikerd' uit:
          IMG_20210820_105000.jpg

          Ik schat de de meiden nu nog een week of drie te gaan hebben voordat ik de boel kan


          Voor die tijd maak ik nog wel een paar updates. Ik vind dit persoonlijk de leukste weken van de kweek, want nu zie en ruik je alvast het resultaat van alle inspanningen die je hebt gedaan om tot dusver te komen.

          ​​​​​​Rustig aan!



          Pafdaddy

          Comment


          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Ok @Rreppellsteeltjam

          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Ze zien er goed uit, maar zou niet te snel stoppen met voeding geven want de bloeitijd is 7 tot 9 weken, wat ze schrijven over de bloeitijd zou ik me niet te veel van aantrekken, goed naar de trichomen kijken die zeggen wanneer je over moet op afgezuurd water en wat @Rreppellsteeltjam zegt kan volgens mij nog wel wat extra pk geven, suc6 verder.

          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Thanks Corleone1933

          #55
          Hallo luitjes,

          Op dag 57 van 12/12 van mijn 'reserveronde' met drie Godfather OG's staan de meiden nu bijna zeven weken in bloei en het lijkt een mooie oogst te gaan worden

          Hier traditioneel eerst even groepskiekje van de meiden (van boven naar beneden GFOG4, GFOG5 en GFOG6):
          IMG_20210826_111736.jpgIMG_20210826_111752.jpg
          GFOG5, in het midden van de tent, is nog altijd het mooiste van het stel, met mooie, volle en compacte toppen en veel trichomen ook, die nu al melkachtig van kleur worden:
          IMG_20210826_111804.jpg

          Ik begin zo langzamerhand wel te snappen dat GFOG's bekend staan om hun hoge THC-gehalte. Ik schat dat ze nu nog een week of twee te gaan hebben. Ik houd een vinger aan hun pols


          Zo, dit was het weer voor even beste medekwekers,

          Rustig aan!



          Pafdaddy



          Comment


          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Lekr bank hang weed, heerlijk

          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Gaat helemaal goedkomen deze ronde, ziet er goed uit, suc6.

          #56
          Hallo luitjes,

          Op dag 62 van 12/12 en ongeveer dag 45 van de echte bloei van deze reserveronde met drie GFOG's beginnen de maffiameiden steeds meer meurende en vette wezens te worden

          Kijk ze hier eens lekker languit liggen (ook omdat de toppen inmiddels te zwaar worden voor de stammetjes) :
          IMG_20210831_133838.jpg

          De toppen van de GFOG's zijn al een aardig eind op weg om tot volle wasdom te komen. Zie hier bijvoorbeeld een top van GFOG4:
          IMG_20210831_165522.jpg
          De toppen van GFOG5, in het midden van de tent, behoren zelfs tot de meeste 'besneeuwde' toppen die ik ooit heb gezien:
          IMG_20210831_165544.jpg Ik houd nu dagelijks de trichomen bij van de meiden. Ze zijn nu voor ongeveer 70 procent melkachtig en nog geen amber te zien. Ik denk nog een kleine week of zo en dan kan ik erbij gaan halen

          Rustig aan!



          Pafdaddy

          Comment


          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Mooie pics!
            Mooie toppen!
            Vette trichs!

            Nog wat langer hoor, vindt ik dan. Als je nog 2 a 3 weekjes geduld hebt zie je ze nog ploffen. Heel gezwellig altijd die laatste week. Laat de dames maar flink vergelen.

          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Ben je met de suiker poeder bus in je tent geweest. Staan goed onder gesneeuwd. Mooi dames zijn dit

          #57
          Ziet een een heel mooie wiet uit! Ben benieuwd naat het eind resultaat

          Eerste keer FEMS onder LED
          Indica Medisch rondje van Barneys

          Comment


          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Me too Ik laat je het weten

          #58
          Goed bezig Pafdaddy ze zien er goed uit en niet te vroeg omhakken he, volg de raad van takketoelli en zoals je zegt trichomen blijven kijken, maar als ze overgaan van helder naar milky mag je zeker nog wel 2 weken wachten en gaan denken aan spoelen, suc6 verder.
          buiten-2020, 2021, 2022, 2023
          Hydro-met afjes-2022

          Comment


          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Dank je Corleone1933 Ik probeer het inderdaad zolang mogelijk vol te houden Wel lastig, want ze zien er zo smakelijk uit

          #59
          πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
          ​
          πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
          ​

          Comment


          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Remco Ze zijn nu vooral cloudy en ik zie de eerste amberkleurige trichomen verschijnen nu. Ik blijf de boel dus nauwlettend in de gaten houden

          #60
          Altijd lekker ogende besneeuwde toppen bij PafDaddy afbloeisucces gewenst
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment

        Bezig...
        X