Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik blijf me verbazen over de weinige hoeveelheid water die soms gegeven wordt. 300ml in 'n 18l container? Ik heb momenteel 11l potten staan en die krijgen bijna 'n liter per dag en dat gaat ook op. Of mis ik iets?
Vandaag snel even de kast moeten openen op vlug water te geven aangezien ik vanavond weer niet thuis ben...
Elk een halve liter met green sensation en Bloom EC2 PH 6,1
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
Gaan lekker, wel erbij blijven en het gewicht in de gaten houden maar 0.5L lijkt netjes dit geval. Nrml dit stadium kan men (bij voorkeur met Top dressed mulchlaagje) de waterbehoefte controleren door de vochtigheid vd aarde te checken
Waterfall420, ik gaf vroeger 2 l, dit bleek teveel te zijn, dan naar 1 L gegaan en dit bleek nog teveel te zijn, halve liter maar dan wel elke dag en niet om de 2 dagen...@Corleone1933 bedankt!
Vandaag begonnen met de criticals (achteraan) te spoelen met aangezuurd water van PH 6,2. Dit omdat de trichomen al redelijk melkwit beginnen te worden.
De 2 gelatos water met de gekende formule.
Ook na de tip van Waterfall420 de dorre bladeren weggehaald. Wederom bedankt voor de tip!
This gallery has 2 photos.
Vandaag geen water. Van de ene Gelato is een tak geknakt omdat de top te zwaar word. Heb deze "gespalkt" met een ijzeren satestokje en 2 spanbandjes. Niet te hard aangetrokken uiteraard. Ook wat tape rond gedaan.
This gallery has 6 photos.
Vandaag terug de criticals achteraan elk een halve liter aangezuurd water van PH 6,2
De Gelatos vooraan elk een halve liter met green sensation en Bloom, EC 1,9 PH 6,3.
Ze hadden wel grote dorst blijkbaar.
This gallery has 1 photos.
Comment