Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 2de Ronde!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    op hoever zit je al op je bloei fase mischien kan je het op krikken naar de volle 5 ml per liter

    en show a picture dat is wat duidelijker

    Comment


      Ik zit nu in week 6 gerekend vanaf de eerste bloeiverschijnselen. Begin vrijdag aan week 7. Oke dan zal ik ze iets meer voeding meegeven.
      .....en natuurlijk foto's!

      Zoals je op de eerste foto ziet hangt het blad van de Mad S wat over de Anesthesia en zie je duidelijk het verschil. Beide A's zijn aardig licht van kleur en niet meer zo mooi donker als de Mad S.
      Attached Files
      Last edited by ijscoman1; 11 February 2009, 13:37.

      Comment


        Week 7!

        Zo ik zit ondertussen in week 7 van de bloei, dag 85 in de tent. De beide Anesthesia dames zien er niet zo heel geweldig meer uit, op de toppen na dan Deze zijn lekker dik en besneeuwd. Vooral de A1 is erg dik
        Ze zijn beide wel erg lichtgroen. Misschien ook iets teveel water gehad en wat te weinig voeding. Hoop dat ze het nog 2 weken volhouden.

        Ben gister begonnen met het geven van honing bij de A2 Ik heb water gekookt en een lekkere lepel bijenhoning opgelost in een glas en dit bij het gewone water gedaan. Ben benieuwd hoe dit gaat, ze reageert in ieder geval nog niet negatief. Ik ga dit de hele week meegeven. Heb dan ook 1 plant gedaan om zo straks het verschil tussen beide te proeven en heb de A1 gekozen omdat deze relatief kleinere toppen heeft. Heb honing gekozen omdat dit natuurlijk is zonder enige toevoeging. Hoop dus dat het hetzelfde effect geeft als suiker of beter. Of ben ik mijn wietje aan het verpesten?? haha te laat dan

        De Mad S gaat haar gangetje, is lekker volgroen en maakt best mooie toppen aan met wel een aparte bloemvorm zal ik maar zeggen.

        Dan volgen er weer wat pics

        Peace!

        Foto 1- A1 met Mad S erachter
        Foto 2- A2
        Foto 3- A2
        Foto 4- A1
        Foto 5- Zijtopje A1
        Foto 6- Mad S
        Foto 7- Mad S
        Attached Files
        Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 12:07.

        Comment


          ze staan dr mooi bij ijscoman,ik ben ook benieuwd hoe je honing wietje gaat smaken .
          ik volg je

          Comment


            Zien er netjes uit, zal wel lekker zijn met honing van de bei
            grtzzz


            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              haha ja ik ben zelf ook zeer benieuwd. Heb het nog niet eerder gelezen dus ik weet niet of het gaat werken. Misschien verpest het de smaak juist maar ja dan weet ik dat ook weer.

              Greetz!

              Comment


                Dag 89, Het gaat niet zo goed met de twee dames. De A1, zonder Honing, gaat het slechts. Zie foto

                Bladeren in de toppen worden geel en in de hoofdtop is het heel erg verschrompeld en dat in twee dagen. Ook begint klein blad geel te worden in de topjes. Heb voor de zekerheid sinds maandag maar geen voeding meer meegegeven omdat ik bang ben dat zij het niet gaat redden.

                Denk dat ik de A1 eerder moet oogsten. Ik neem aan dat ik de mooie toppen die eraan zitten nog wel verpesten kan of valt dat wel mee? Ik zit in week 7,5. De A2 ziet er ook niet mooi uit en zal ook eerder om moeten ben ik bang
                Attached Files
                Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 12:09.

                Comment


                  Goed uitkijken bij die kleine blaadjes, vanaf dat je ziet dat de topjes beginnen te "verbranden" zal je moeten oogsten.
                  De topjes beginnen dat bruin/geel te worden, hoe zien de trichomes er eigenlijk uit?

                  Ziet er wel een lekkere top uit vind ik

                  peace
                  Last edited by Smokey; 12 November 2008, 20:47.

                  Comment


                    valt me op dat meeste haartjes bruin zijn, die is al een tijdje uitgebloeid, niet treuzelen en oogsten!

                    grtz

                    Comment


                      @ Smokey, volgens mij zijn de trichomes nog milky met links en rechts een heel klein beetje amber, maar echt een beetje. De topjes worden idd bruin geel. Maar ze hebben maandag nog voeding gehad en ben bang dat als ik tot nu maandag wacht dat het dan verpest is. Wil dus morgen of zaterdag de bijl erin zetten maar weet niet of de voeding er dan wel uit is. Die top is inderdaad lekker dik haha

                      @ Tommy Guns, Heb trouwens een dikke 80% bruine haartjes maar zie op de topjes nog wel nieuwe witte komen. Ik weet dat 80 % genoeg is maar ja zit dus morgen op het einde week 7 en vind dat wel vroeg aangezien deze planten een bloeitijd hebben van 8-10 weken. Maar goed het is niet anders en ga zeker oogsten dit weekend.

                      Peace!!

                      Comment


                        ja ik denk ook dat je idd t best kan gaan oogsten.ik denk ook niet dat je wiet naar voeding zal smaken hoor,komt zich niet op n dag .kijk al uit naar je droog gewicht en smoke report.mazzel

                        Comment


                          Zo gezegd zo gedaan, ik heb Anesthesia 1 geoogst en hangt nu te drogen. Ben net te laat volgens mij Een deel van de hoofdtop is een beetje bruin en zeer droog en er zit ook iets wittige schimmel, zo lijkt het. Kan ik dit gewoon drogen en later verwijderen of kan het nu nog uitbreiden?

                          Jammer dit kost me dus een paar gram, de rest van de toppen zien er erg lekker uit en ben dan ook erg trots Deze gaat me vast smaken!

                          Morgen ga ik de A2 oogsten. Deze heeft ook in 1 zijtopje een droog bruin stukje top zitten maar voor de rest moet het goedkomen.

                          Greetzzz!
                          Attached Files
                          Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 12:09.

                          Comment


                            nou ijsco ziet er goed uit .
                            en dat grijzige is budrot naar mijn idee ,best zo snel mogelijk er tussenuit knippen,want dit kan zich nog uitbreiden.ben ook niet te zuinig met wegknippen zorg dat je er niets meer van ziet.mzzl

                            Comment


                              Oke thanx Markster, zal het gelijk nog even doen vanavond.

                              Peace!

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X