Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 2de Ronde!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: De 2de Ronde!

    de foto hierboven is de Twisted Shack 2 en niet 3..... en bij deze nog meer slecht nieuws over de TS2.. het is een mannetje volgens mij. Vergroot deze foto maar eens

    Denk ook dat Anesthesia 1 een man is, deze gaat volgens mij ook van die trosjes maken maar weet het nog niet zeker.

    Last edited by ijscoman1; 15 October 2008, 15:59.

    Comment


      #77
      Re: De 2de Ronde!

      kan je geen dichtere close up maken? ik had 3 dagen geleden ook bijna een mannetje uit getrokken, was er quasi zeker van maar had toch zo iets van; ik ga nog effe wachten.

      Vandaag zag ik ineens enkele minuscule haartjes tevoorschijn komen!

      Ik zou nog enkele dagen wachten als je niet zeker bent.

      Comment


        #78
        Re: De 2de Ronde!

        Nee sorry dit is echt de duidelijkste foto die ik kan maken. Camera wil niet dichterbij en staat al op "het roosje" om dichtbij te fotograferen. Dichterbij en hij word wazig helaas. Ik zie op meerder plaatsen echt hele kleine trosjes van twee balletjes zitten dus vrees het ergste maar ik wacht inderdaad nog even totdat ik zeker van mijn zaak ben.

        Peace

        Comment


          #79
          Re: De 2de Ronde!

          gebruik een vergroot glas mischien helpt dat wel....

          Comment


            #80
            Re: De 2de Ronde!

            haha wat een idee maar die heb ik ook niet. Maar het hoeft denk ik niet want voor mij is het al duidelijk. In ieder geval al 1 man en helaas twee grote kansmakers, de TS 1 en Anesthesia 2.

            De drie mooiste planten zijn dus zo goed als man

            Comment


              #81
              Re: De 2de Ronde!

              Damn, dat is idd dik kut...
              Maar als ze echt zo goed groeien en er super uitzien kan je mss wat stuifmeel opvangen en deze (later) gebruiken.

              Moet je geluk met hebben he, man/vrouw

              Peace

              Comment


                #82
                Re: De 2de Ronde!

                Ik baal hier inderdaad stevig maar ja wat je zegt je moet er geluk mee hebben. Vorige kweek had ik 3 van de 4 vrouw. Hoop nu weer op drie want het kan nog. De Anesthesia 2 blijft nog een twijfelgeval. De TS 1 en TS 2 zijn zeker man.

                Zoals op de foto's te zien is heb ik ze uit de tent gehaald. Ondanks de ietwat overvoeding zien ze er prachtig uit maar heb geen zin om met zaad te gaan klooien en ik heb nog een tweetal Twisted Shack zaadjes dus kan het de volgende ronde nog een keer proberen.

                Last edited by ijscoman1; 11 February 2009, 13:33.

                Comment


                  #83
                  Re: De 2de Ronde!

                  ....en toen waren er nog maar vier. Eigenlijk maar drie want de Mad.S doet het echt niet meer. Ik laat m nog wel even staan maar heb weinig hoop meer. De Anesthesia 1 en 2 gaan fijn. De TS 3 begint nu stevig bij te komen en maakt weer mooie blaadjes.
                  Last edited by ijscoman1; 11 February 2009, 13:34.

                  Comment


                    #84
                    Re: De 2de Ronde!

                    Ik begin trouwens nu bij beide te twijfelen. Het zal toch niet waar zijn.... :o
                    maar ik blijf hopen en duimen en zal het vast snel te weten komen.

                    grtz
                    Last edited by ijscoman1; 11 February 2009, 13:34.

                    Comment


                      #85
                      Re: De 2de Ronde!

                      Zou kunnen dat het mannetjes zijn maarja, dat zal je idd later zien.
                      Ik duim voor je .

                      Raar geval die Mad S. Bij cannabis planten kan je wel mutanten hebben, bij de Originele Blueberry soort (DJ Short) kom je dit ook wel "eens" tegen. Maar deze trekken bij eens ze in bloei staan (Meeste toch)

                      Als je er zo naar ziet lijkt het plantje wel uitgedroogd he, maar dat is het wss niet.
                      Mss eens goed nat spuiten om te zien of het iets uithaalt?

                      Mss ook een goed idee om Mijnalbum of imageshack ofzo te gebruiken, dan moet je niet altijd 3 posts maken voor een update. (Kan je veel meer fotos per post plaatsen, het is trouwens gratis)

                      Peace

                      Comment


                        #86
                        Re: De 2de Ronde!

                        Ik weet dat je op mijn album.nl je foto's kan plaatsen. Heb er al eens naar gekeken maar vertrouw dat niet omdat het niet een specifiek wietforum o.i.d. is en de beheerders van die site ook die foto's zien/keuren. Heb geen zin om aangegeven te worden. Waarschijnlijk is dit niet zo maar toch voelt het niet goed ondanks dat velen hier hun foto's daar ook hebben. Ik doe het toch liever zo.

                        Mocht het vervelend gevonden worden post ik wel minder foto's of zal ze wat meer afwisselen en niet elke keer dezelfde plantjes.

                        De plantjes gaan fijn en heb waarschijnlijk toch een dame! De Anesthesia 1 heeft echt superkleine sprietjes links en rechts. Ik zal niet te vroeg juichen maar heb al 1 arm in de lucht. Hoop dat ik het morgen beter kan zien!

                        Comment


                          #87
                          Re: De 2de Ronde!

                          Spijtig man! :o
                          Beetje slechte tijden voor jouw, maar deze zijn nu achter de rug.
                          Hou ze goed gezond, verzorg en vertroetel ze goed.
                          Ik ben echt benieuwd hoe het met de TS afloopt, interessant soortje.

                          Greetz,
                          zion

                          Comment


                            #88
                            Re: De 2de Ronde!

                            Dag 43. Eerst het slechte nieuws... De TS 3 is bijna zeker ook een man. Jammer want deze gaat net zo goed.

                            Het goede nieuws is beide Anesthesia's zijn vrouwtjes!! 100% zeker

                            Last edited by ijscoman1; 11 February 2009, 13:34.

                            Comment


                              #89
                              Re: De 2de Ronde!

                              aan de onderste foto tezien heeft ie een best dikke stam dat word zeker een beste plant suc7
                              Schutto In tha house

                              Comment


                                #90
                                Re: De 2de Ronde!

                                Hey Emiel dat klopt inderdaad, de stam is lekker dik! Bij beide wel trouwens. Dit zal wel komen omdat ze een aardig briesje om de oren krijgen.

                                Mijn vermoeden is nu zeker bevestigd. De Twisted Shack 3 is ook al een man. Dus alle drie TS planten zijn mannelijk (helaas Zion!). Heb hiervan nog twee zaden voor de volgende kweek. Volgens de verhoudingen moeten dit dan vrouwtjes zijn maar ja dat zien we dan wel weer. Heb deze week ook Citral gerookt en daar zaten ook wat zaadjes in die ik alvast bewaard heb maar eerst maar eens kijken hoe smakelijk deze twee dames worden.

                                Heb ze gister bloeivoeding en Cannaboost meegegeven en zo te zien bevalt ze dat goed, in ieder geval geen negatieve reactie. De witte haartjes komen nu overal tevoorschijn en ook beginnen de toppen te veranderen. Het gaat goed dus
                                Last edited by ijscoman1; 11 February 2009, 13:34.

                                Comment

                                Bezig...
                                X