Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4xpeanapple chunk 400watt hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Is die runts zoon lekker smaakje dan miss een idee dan en zit te denken aan haze rook ik het vaakst maar hou ook ceker van de smaakjes
    alleen tot mijn teleur stelling ben k er achter gekomen dat ik een slimme meter heb dus ik schrik enorm en denk dit gooit mijn plannen i de war was al aan het kijken wat ik volgende ronde zou gaan doen alvast alles beetje plannen enzo maar nu denk ik niet dat het slim is om hierna nog een ronde te zetten of zal het wel mee vallen met die slimme meter verder niemand hoord of ziet er niks van wat er gebeurt op zolder geen overlast niks dus nu blijft die kut meter de grootste probleem denk ik
    buiten miss een paar auto flowers doen ofzo een haze afbloeien buiten word niet echt wat met dit weer in nl.elke x haha

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Is wel lekker de runtz , qua smaak ook. Idd buiten geen licht genoeg in de winter... denk ook niet dat ze vallen over verbruik van de slimme meter, de huisbezoekjes zouden ontelbaar worden...

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Je kan voor de zekerheid je voorschot 10 of 20 euro omhoog zetten. Maar ze zullen inderdaad geen tijd hebben daarvoor .

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Zo stroom maar ff met twee tientjes verhoogt per maand is dat ook weer klaar

    #77
    Goede avond dan valt het gelukkig mee was al druk aan het plannen voor volgende kweekje ja stroom verbruik zal ongv 400watt lamp +50watt ongv voor de evsa ventilator is iets van 15watt volgens mij heb een kachel in de schuur is 2400watt
    dan gaan we lekker door

    Comment


      #78
      Alles aan 2fans afzuiging hps 600w was ik €32,- meer kwijt. Nu met 3led paneeltjes 360 w1fan afzuiging, vloer verwarming. Net geen €20,-

      Comment


      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Ik had toestraks een verslag gelezen een medewerker van barneys farm teste de azer wing plus yield panels en met 400watt die gast had ook maar een oogst van 300gram droog en die ken wel kweeken

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Dan zal dat aan het soortje liggen lijkt mijn. Met 400w zou je wel wat meer als 300 gr af kunnen halen. Maar dat kan aan alles liggen dat weet je nooit van tevoren.

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Owe dat is een led lamp wist ik niet.. Maar even goed omstandigheden help een hoop...

      #79
      dag 42

      dag 4bloei

      ze beginnen eindelijk aanzienlijk te groeien
      alles na het het croppen staat weer recht op
      en wederom weer geen water hoeven geven ze zeggen vanzelf wel weer waarneer ze weer dorstig zijn verder niet veel te melden verder lamp nog ff weer versteld op 40cm
      binnenkort maar eens kijken of lamp iets lager kan wand ze zeggen dat deze kap beter koelt dan de normale reflector kap we gaan het zien
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 5 photos.

      Comment


      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Je zou de lamp kunnen zaken en dan de fan, net boven de toppen laten zaaien dan koelt dat nog iets tegen verbranden van je planten. Maar dat is mijn inzien.... Meschien dat er iemand nog een idee heeft hoe of wat...

      • Zors
        Zors commented
        Editing a comment
        Tijnie82, blij om te horen dat er mensen iets hebben aan mijn verslag ...idem voor mij dat ploegwerk

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Heb de lamp nu al 2dagen op 35 cm hangen
        En gaat prima geen last van verbranden of dergelijke de fan blaast net boven de toppen alleen nu goed elke dag meten hoever de hoogste top van de lamp zit niet dat ze naar een groeispurt ineens veel dichter bij de lamp zitten

      #80
      De twee planten vooraan heb k een beetje de tekken breed getrokken en ziet er nu wel.mooi uit de twee achter aan lopen kwa bloei wel redelijk gelijk maar kwa ontwikkeling wat minder mooi maar zoals ze zeggen dat kan nog wel de mooiste plant gaan worden of niet gaan we vanzelf zien

      Comment


        #81
        dag 43

        dag 5bloei

        heb 2liter water gemaakt

        met 2ml power roots

        en blijf toch maar power roots meegeven tot week 3bloei wil zo dik mogelijke wortels

        maar moet ik nu nog groeivoeding steeds groeivoeding of zou ik al bloeivoeding kunnen geven ze groeien volgens mij nog steeds morgen maar ff mee beginnen met meten van de plant in de hoogte groeit had ik eigelijk al eerder moeten doen en de planten even nummeren zodat het makkelijk word om van elke plant te zien hoe die groeit
        il verschuif ze wel elke paar dagen de achterste planten naar voren en de plekken en draaien natuurlijk de kanten van de plant die wat leger zijn af en toe ff wat wat beter in het zonnetje
        toch een beetje proberen mooie volle bosjes te krijgen
        ik kan duidelijk zien dat de topjes elke dag beetje dikker worden mooi om te zirn ondanks de kou waar aan gewerkt word
        toch lijken ze het naar hun zin te hebben heb de ventilator met tijd schakelaar gedaan nu als lamp uit gaat gaat de ventilator ook uit nu en de afzuiging beetje zachter gezet hopen dat dit een beetje helpt met de kou

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Zolang de strek erin zit , groei geven . Nu ook wat te vroeg gestopt, en ze vergelen sneller als je te vroeg stopt. Waarna ik in de bloei toch nog 3x groei meegegeven heb. N is stikstof, hebben ze echt nodig nu.. je kan groei en bloei ook mengen in die tussenperiode , met plagron nog geen problemen mee gehad, toch geen zichtbare.

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Wesley pipes bedankt voor de info
          De strek zit er nog wel in nu ja daarom vanaf morgen maar even meten elke dag de groei

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Dan ga ik nog een paar x groei mee geveb en als de strek minder word 1x groei en bloei en daarna alleen bloei ga ik het zo doen

        #82
        Dag 44

        dag 6bloei ik zat te denken ik zuig af naar buiten

        maar kan ik dat miss beter nu niet doen en uitblazen op.de zolder zou dit iets kunnen doen met de temp piepschuim ga ik straks halen dus de bodem is vandaag geisoleert

        de dames zelf doen het goed elke dag word het meer een struikje de planten zelf zijn rond de 60cm hoog vandaag geen water gegeven wat me wel opvalt is dat de temp lager is nu snachts met de lamp uit dat de dames erdoor minder drinken verder ze groeien en bloeien verder mooi nu

        alleen de temp ff zien op te krikken

        owja mijn afzuiging werkt dubbel de afzuiging van de douche wordt afgezogen naar buiten
        en me eigennafzuiging van de tent staat hier op aan gesloten dus als me afzuiging uitstaat wordt er alsnog afgezogen
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 5 photos.

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          goe bezig !!

        #83
        De dames kunnennvan de koude grond af wou net piepschuim gaan halen zag ik deze nog imnde auto liggen zoon kleed voor t raam in de auto dacht die maak ik gelijk ff in de tent en zit er over na te denken om maar uit te blazen op zolrer in plaats van naar buiten miss dat dit een idee is weet het niet miss is dit isolatie reflecteerd ook miss dat dit ook wat doet voor de topjes aan de onderkant van de plant zou mooi zijn plantjes zijj ongv 60cm hoog plus minus een of twee cm met de iets kleinere
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


          #84
          Weer even alles opnieuw ingedeelt
          heb nu zelf me afzuiging uitgezet zuig nu alleen af via afzuiging van de douche zoals op de foto hier boven de tent trekt nog steeds mooi vacuum dus eens even kijken wat dit met de nacht temperatuur doet en dat dames met voete van de koude vloer afzijn van de week wil k nog eens even een tijdschakelaar tussen mijn ventilator zetten denk dat als de lamp uit gaat die ook wel uit kan of miss dat die af en toe afslaat en aan gaat moet ik nog even bedenken wat wijsheid denk dat de deze dingen wel wat met de bodem temg gaat doen
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.
          Last edited by Tijnie82; 11 December 2021, 12:01.

          Comment


            #85
            Ik heb een vraag mijn lamp is een dual spectrum voor groei en bloei maar kan ik hier meer opbrengst halen of zou ik dan een hps moeten halen voor alleen bloei welke van de twee brengt meer op in opbrengst ben ik wel nieuwschierig na dacht eerst dat geen verschil maakt maar nu twijfel ik en denk kan beter even rond vragen

            Comment


            • Zors
              Zors commented
              Editing a comment
              Hps is idd een goeie lamp qua opbrengst

            • Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              Ik zit al na te denken om een voor groei droog hokje te maken heb al een leuk klein kastje daar komen ze volgende ronde eerst in 2liter potjes onder led lampje eerst te voor groeien kan ik sneller gaan starten dan deze ronde

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Een dual spectrum meestal specifiek geschikt voor evsa's, en veel hps lampen zijn dat niet.

            #86
            Dag 47
            dag 7 bloei
            1ste week volle bloei al is het iets meer maar ik ga hier maar vanuit de eerste kroontjes kwameb erop op 2december maar ben begonnen op 5december met tellen

            vandaag maar even een waterbeurt gegeven
            500ml per plant

            2ml powerroots
            4ml alga grow
            1ml alga bloem

            zag onder aan de plant al wat gele bladeren komen van de week zijn die er wel al
            dus dit zal vast een n tekort zijn dus nog maar even wat groeivoeding geven al beginnen ze nu toch wel wat minder te groeien dus ik laat ze al een beetje wenne aan bloei voeding

            owja bijna vergeten de temp op de bodem scheelt nu al 2graden graden met gister alleen nu ik me afzuiging heb uitgezet en alleen van de douche gebruik nu gaat de temp met lamp aan naar 26graden en snachts naar 16.5

            vanaf morgen maar weer de afzuiging aanzetten dan blijft de temp op max 21graden en met lamp uit ongv ook 16graden dan zit er toch wat minder temp verschil in tussen nacht en dag dat zullen ze vast wat fijner vinden minder temp verschil en geen koude voeten meer scheelt ook al.weer wat
            Last edited by Tijnie82; 12 December 2021, 16:10.

            Comment


              #87
              nog 8weekjes te gaan

              Comment


                #88
                dag 48
                dag 8bloei

                max temp 20.4
                min temp 17.1

                max lv 53%
                min lv 43

                ik vind ze aan zienlijk minder groeien topjes worden wel iets dikker maar zie niet echt die groeispurt van de eerste 2 a 3week en ze worden ook niet echt veel voller veel lege plekken bij de plant jammer zal dan miss toch aan de temp liggen of dat ik ongeduldig ben mischien wat denken jullie ze hadden al wel wat voller en meer ontwikkeling mogen laten zien
                en er komen nu toch veel bladeren die dood gaan onderaan en geel worden die dr van de week maar afhalen
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 8 photos.

                Comment


                • Zors
                  Zors commented
                  Editing a comment
                  Komt wel goed, ze moeten nog een tijdje dus toppen zullen wel groeien

                • Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  Rietslang ik snapje en je hebt ook gelijk idd te vroeg er af gehaalt en nog veel meer dingen verpest in het begin klopt helemaal maar.de bladeren waren dr al af voor ik je reactie had gelezen anders had k ze wel laten zitten en heb toen alleen de verdorde bladeren eraf gehaalt blad was allemaal.naar de klote gekrult naar benden en helemaal slap en vuttloos dacht toen als die bladeren zo.slecht zijn kunne ze dr beter af niet dus

                • Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Geloof me maar dit worden wel dikke toppen hoor!!!

                #89
                dag 50

                dag 10 bloei

                nog 58 dagen tot de 9 week bloei dat de zaadbank zecht dat het klaar hoort te zijn maar we gaan zien of het klopt of niet hehe

                vandaag maar weer een water beurt met voeding gemaakt
                6liter water
                16ml alga grow

                6ml alga bloom
                geen power roots kijken of dit verschil maakt met sneller groeien we gaan het zien niet super veel te melden


                gelukkig valt de min temp mee met licht uit blijft nu een beetje rond de 17.5graden snachts en ze hebben een stuk minder last van koude voeten
                max temp zit op 20.5 graden dus dat valt voor nu nog mee

                de topjes groeien mooi elke dag wat dikker de hoogte gaan ze niet echt in maar heb de lamp er dicht op 35 cm ongv met de ventilator die er net onder de lamp blaast

                Nog geen last verbrande bladeren of dergelijke
                alleen net heb k gelezen dat je in de winter ook anders kan gaan afzuigen zodat de warme luchr van beneden wordt afgezogen inplaats van boven zodat de bodem temp en warmte langer blijft hangen
                en de planten minder last hebben van de kou
                Als de temp weer rond vriespunt blijft of kouder ga ik het aanpassen me afzuiging via beneden afzuigen straks komen dr nog een paar fotos aan
                dit was het weer voor vandaag iedereen een fijne dag gewenst en veel rookplezier


                Comment


                  #90
                  Heb de dames net gemeten allemaal rond de 60cm kan een cm scheele bij 2 lijkt me toch ook een voor deel nu krijgt alles van de plant veel licht lijkt me aan de achter kant de lamp net 2cm hoger gedaan dan de voor kant omdat die toch net iets sneller groeien zo zou het een beetje gelijk matig moeten gaan we gaan het zien


                  de bladeren onder aande plant beginnen echt geel te worden denk dat die er met een week vanzelf afvallen en voorlopig maar zoveel mogelijk blad te laten zitten zodat ze weer wat mooier gaan groeien
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 4 photos.

                  Comment


                  • kroket
                    kroket commented
                    Editing a comment
                    Voordat een plant haar blad afstoot, trekt ze nog alle mobiele voeding uit het blad, dat geeft ook de verkleuring.
                    Verwijder je zelf het blad, krijgt de plant en wond. Laat de plant zelf haar blad vallen, dan heeft ze die wond al afgesloten.
                    Het is dus zeker de moeite waard om de bladeren te laten zitten, totdat ze er vanzelf afvallen.

                  • Tijnie82
                    Tijnie82 commented
                    Editing a comment
                    Kroket dan wacht ik tor het blad er vanaf valt bedankt voor de info top
                Bezig...
                X