Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4xpeanapple chunk 400watt hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

    Comment


      #92
      Toch ff wat fotos van de topjes en van de kleur van het blad heb vandaag maar extra voeding gegeven normaal kwart van de voor geschreven dosis of de halve dosis vandaag ze kunnen wel wat gebruiken hopen dat er snel weer nieuw blad komt
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 8 photos.

      Comment


        #93
        dag 52

        25 dagen voor gegroeit

        dag 12bloei

        de voorste 2dames zijn de mooiste op het moment beginnen eindelijk wat meer bossig te worden meerdere hooft toppen gaat hem niet worden fimmen is mis gegaan alleen raar blad inplaats meerdere hooft toppen dan maar dikke hooft toppen alleen hopen op geen rot

        lv zit nu tussen 48 max en min 43%

        max temp is nu 20.5
        Min temp 17.5
        dus daar zit niet zoveel verschil meer in tussen nacht en dag
        ze hebben vandaag 4liter voeding gehad verdeelt over de 4planten

        ze hebben een x volle dosis grow gehad 16 ml
        en 6ml bloom verder niet super veel te melden
        alleen de achterste twee liggen iets achter op ontwikkeling maar de ontwikkeling met de toppen gaat goed met alle planten daar verder niets over te klaagen dat gaat gestaagt verder


        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Was laaste x grow voeding is me verteld dat het nog wel goed was mee tegeven tot de strek eruit is om gele bladeren in de bloei te voorkomen en omdat k al last van gele bladeren vandaar de strek is er nu wel uit naar mijn mening dus beter geen grow meer geven begrijp ik ?

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Remco wat je zei van de bodem isoleren werkt goed min temp een stuk minder zo tis nog niet ideaal maar voor nu helpt dit al wat altijd ruimte voor verbetering

        • Zors
          Zors commented
          Editing a comment
          Volgens mij moet je groeivoeding blijven geven tot de strek eruit is, dan pas op bloei overschakelen. Niet samen dus! Is toch wat ik overal lees.

        #94
        De strek is er wel uit denk ik maar volgende x alleen water geven en dan alleen bloom geven

        Comment


          #95
          Iemand nog een idee hoe ik me blad weer een beetje mooi krijg je kan wel goed zien dat waar de plant het blad afstoot dat het de plekken zijn met iets minder licht en het blad was mooi donker begint toch lichter te worden miss een idee om iets meer voeding te geven verder voor de rest de planten bloeien mooi topoen worden mooi dikker de hoogte gaat de planten niet meer in ze zijjn vooral bezig met toppen aanmaken en het groeien van de toppen mooie kleine plantjes met dikke toppen gaan het worden denk ik
          het thc begint ook al mooi te komen verder een tevreden man nu

          en heb nog een lemon haze van huismerk van wietzaadjes .nl zit er aan te denken om deze er bij te zetten of zou dat inverband ruimte niet zo slim zijn heb zelf geen ervaring met haze maar denk dat die wel groter zou worden dan de peanapple chunk die maar 60cm hoog zijn dacht vraag hier wel even aan de mensen op het forum alvast bedankt
          Last edited by Tijnie82; 20 December 2021, 11:34.

          Comment


            #96
            dag 55
            dag 15bloei
            25dagen voor groei

            zo naar aangenaamt verrast te zijn vanmorgen bij de dames gekeken en die hebben genoten van het afgezuurt water ph op6.5

            de planten gaan super goed op het moment toppen zijn flink gegroeit nadat ik gister heb water gegeven
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 4 photos.

            Comment


              #97
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 4 photos.

              Comment


                #98
                dag 58
                dag 18
                25 dagen voorgroei

                zo hij gaat goed hij gaat lekker
                vandaag weer een watergift van 6liter
                verdeelt over de 4

                hoeveel ze drinken is nog steeds zelfde
                binnen kort ga ik de water gift vanaf week 4naar elke dag doen
                voor nu het goed gaat lekker niks veranderen
                ben blij hoe het nu gaat afgezien van best wat geel blad gaat alles goed verder zeer te vreden
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 5 photos.

                Comment


                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  mooie kerstbomen

                • Zors
                  Zors commented
                  Editing a comment
                  Ziet er goed uit, succes nog!

                • Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  Jaceker gaat lekker
                  Alleen gele bladeren onder in de plant
                  Krijg ik alleen niet weg miss nog groeivoeding geven voor de n stikstof te kort
                  Last edited by Tijnie82; 25 December 2021, 10:45.

                #99
                Ik ben een beetje met de lamp aan het spelen bij
                2planten staat die op 30cm
                en bij 2planten op 28 cm het gaat al 3dagen goed op deze afstand blad alles staat gewoon mooi omhoog de planten voelen zich happy blijkbaar doe ik toch iets goed hehehe deze kap heeft ook geen hotspots en word beter gekoelt dan de normale blinker kap zeer te vreden over deze kap vooral als je kijkt dat die zo goed als het zelfde doet als een azer wing kwa reflectie en normaal
                kon ik ook niet zo dicht bij de toppen komen zonder dat er iets verbrand omdat normaale afstand rond 40cm vind ik het wel een flink stuk dat het ook goed gaat op 28cm tot de hoogte top naar de lamp

                Comment


                  Weet iemand of de voeding lijn van plagron
                  alga grow en bloem ik krijg me blad niet meer groen ook al geef ik wat extra voeding klopt het dan grow voeding n is wand me planten hebbe stikstof te kort vandaar de gele bladeren
                  heb al eens wat extra bloom voeding gegeven zonder resultaal en dr beginne best veel geel blad af te vallen

                  Comment





                    Blad dat al geel is word niet meer groen !!

                    Blad dat er af valt is een teken teken dat ze het niet meer nodig hebben !!

                    Effe bij plagron kijken kunt u uw voedingschema zelf instellen !!





                    Dit is mijn kweekschema

                    image_359898 kopie.jpg



                    Remco.
                    Last edited by Remco; 28 December 2021, 11:36.
                    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

                    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

                    Comment


                    • Tijnie82
                      Tijnie82 commented
                      Editing a comment
                      Hee wesley dankje voor de info dan zal ik dus nog maar wat groei mee gegeven ze staat nu 24 dagen in de bloei je ziet wel verschil twee zijn wat losser van bouw en 2wat meer bossig de bossige planten krijgt alweer veel nieuw blad daar maak k me niet zo druk om ga dan de twee appart van elkaaar maar even voeden

                    • Wesley pipes
                      Wesley pipes commented
                      Editing a comment
                      24 dagen echte bloei , of 24 dagen op 12/12? Ik zou ook maar een kwartje groei meegeven , dat ze wat krijgen maar ook niet te veel., en ook maar 1 of 2x

                    • Tijnie82
                      Tijnie82 commented
                      Editing a comment
                      Ze staan nu 25 dagen echte bloei

                    dag 25 echte bloei
                    lamp op 28 cm en zelfs daar kan nog wel wat naar beneden toe de lamp maar ik hou het eerst zo wel even deze kap koelt toch een stuk beter en geen hotspots
                    normaal kon k niet zo laag met de lamp als nu met deze kap
                    zo vandaag maar water gift gedaan met 8ml
                    growvoeding

                    dames groeien mooi alleen je ziet nu al super veel verschil de ene maakt veel dikkere toppen met minder blad dan de plant die mooi bossig is kleinere topjes snoeien kan ik denk ik beter niet doen miss onder aan de stam wat kaler maken probeer een plant een beetje te trainen gaat goed moet ik zeggen die toppen zijn toch al een stuk dikker omdat er overal licht bij komt deze kweek mooi wat dingen proberen en leren
                    al met al zeer tevreden hoe het gaat
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 5 photos.

                    Comment


                    • Kunichika
                      Kunichika commented
                      Editing a comment
                      Gaat lekker toch, je hebt het misschien al ergens gezegt in je verslag. Maar staat jou tent in een stal of kelder, aangezien je met die 400watter de temperatuur niet boven de 21 graden krijgt. Ik dacht namelijk dat met 400watt hps toch wel een 25 graden bereikt zal worden?

                    • Tijnie82
                      Tijnie82 commented
                      Editing a comment
                      Me tent staat op zolder ik heb dubbele afzuiging op me tent vandaar de temp zo laag is als ik een loskoppel gaat de temp wel naar 25 graden 26 graden alleen omdat het koude weer er al aan komt heb ik het zo gedaan met dubbele afzuiging zodat er tussen lamp aan en lamp uit veel minder verschil een x 5of 6graden dacht dat lijkt me beter dan zo een veel groter verschil kunnen ze al een beetje aan de kou wennen

                    • Tijnie82
                      Tijnie82 commented
                      Editing a comment
                      Ow vergeten te zeggen nog de zolder in niet gesioleert maar heb nu in de tent vloerisolatie liggen en komt nog piepschuim voor de bodem bij binnenkort moet nog even een poosje binnenblijven ivb ik corona heb kutzooi tis niet anders teminste tijd genouh voor de dames

                    Dag 28bloei echte bloei
                    Zo weer een kleine update
                    momenteel heb ik de watergift veranderdt
                    elke dag 1 water per plant 2ml bloom voed
                    en dan de andere dag alleen water afgezuurt op ph 6.5
                    ik hoef het niet te meten ec en ph volgens plagron maarja als k water geef zuur ik het toch liever af tot 6.5 in plaats kraantjes water ph heeft van 7.5

                    verder je ziet de verschillen goed onderling de een heeft al meer top ont wikkeling en zijn bij de enen plant net alsof het heeft gesneeuwd zoveel thc merk toch dat 2iets achter lopen niets om ons zorgen om te maken ze moeten nog pak um beed 4tot 5week volgens barney maar dat is natuurlijk een richt lijn we gaan het zien van de week wel even mooie fotos maken van de planten buiten het hok toch valt op de plant die ik een beetje train nou de takken wat naar buiten heb getrokken toppen zijn veel dikken zal dit ook nog bij een paar andere moeten doen omdat de hooft cola dicht grooit met toppen wil wel dat alles een beetje eerlijk verdeelt is
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 6 photos.

                    Comment


                      Dag 70

                      25 dagen voorgegroeit 18/6

                      Totaal 47 dagen op 12/12

                      Dagen 31 echte bloei

                      goedemorgen iedereen het is weer een mooie dag in kweekers land
                      vandaag voor t eerst green sensation meegekregen 4ml
                      watergift 1liter perdag is toch iets te veel .
                      dus ga ik maar eens even kijken wat een liter doet op de 2dagen wand heb ook last van de varen vlieg zitten er al een aantal op de vliegstrips

                      alleen als ik watergeef zie ik de kleine vliegjes uit mijn grond lopen dus ik probeer de plant toch een beetje proberen droog te laten staan haf gelezen dat dit ook kan helpen en ik heb me ventilator er op staan te blazen gelezen dat ze daar een hekel aan hebben we gaan het ze zo moeilijk als het kan zit te denken laagje wit speelzand erop dan zou het toch ook weg moeten gaan met wat ik gelezen heb
                      Last edited by Tijnie82; 5 January 2022, 15:56.

                      Comment


                      • Tijnie82
                        Tijnie82 commented
                        Editing a comment
                        Wesley ja klopt het zijn van die stoffen potten dacht eerst fijn maar gebruik ze nooit meer waardeloos dit dezepotten ze worden nooit echt vierkant en aan de zijkant van de pot blijft altijd ruimte zitten ik zal ze je niet aanraden hehe
                        Kwa vliegjes zitter er een stuk of 5a6 stuks
                        En zie er elke x met water geven telkens eenstuk of 2vliegen ze hoefen nog een goede 30tot 35 dagen staan volgens barney dus ja dan wil je ook niet teveel spenderen als ze me wortels maar niet kapot maken

                      • Wesley pipes
                        Wesley pipes commented
                        Editing a comment
                        Ik vind water geven 1000x gemakkelijker met grow bags , gebruik ik ook. Wel voorstander ik. Komt in orde met de vrm , geen probleem .

                      • Tijnie82
                        Tijnie82 commented
                        Editing a comment
                        Water geven inderdaad wel makkelijk miss komt het omdat ze nog wel wat voller konden bij mij met zand en heb ook niet ingewaterd

                      dag 71

                      48dagen op 12/12

                      dag 32 echtebloei

                      vandaag geen water gegeven even zo weinig mogelijk ivb die irritante vliegen
                      verder weinig te melden opzich
                      ik draai de planten elke dag een kwart zodat alles eerlijk licht krijgt merk toch dat langs de zijkanten net niet overal licht komt tis wel minimaal maar toch zo als ze nu staan onder de lamp staan ze mooi heb weinig ruimte door de grote potten volgende x maar kleinere potten nemen kan ik ze ook beter verdelen onder de lamp zit er aan te denken om de ijzerdraad die de lamp op spanning houdt de reflector kap wil eens kijken of het dan beter verdeelt word het licht

                      nog even een paar fotos

                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 6 photos.
                      Last edited by Tijnie82; 6 January 2022, 17:30.

                      Comment


                      • Tijnie82
                        Tijnie82 commented
                        Editing a comment
                        Ja inderdaad einde is al in zicht nog max 5 week staan ongv ik zie ze meestal in het midden van de pot er uit vliegen ik hou het in de gaten voor nu is het nog onder controle en de ventilator vinden ze ook niet fijn dat die op de grond blaast
                        Last edited by Tijnie82; 6 January 2022, 18:03.

                      • kelderkastje
                        kelderkastje commented
                        Editing a comment
                        Dat draaien is onnodige stress. Ze moeten dan telkens energie steken in positionering ten opzichte van de lamp.

                      • Tijnie82
                        Tijnie82 commented
                        Editing a comment
                        Ow oke zo heb ik het altijd gedaan met elke kweek die k heb gedaan
                        Dus kan ze dus beter gewoon een mooi plekkie neer zetten in de tent en ze dus dan laten staan maakt dat echt zoveel verschil ik doe het omdat het licht net niet 100procent aan de zijkanten komt maar bedankt voor de tip wordt gewaardeerdt gaan we dus niet meer doen draaien
                        Last edited by Tijnie82; 7 January 2022, 09:04.
                    Bezig...
                    X