Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Russian kweek 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Auto Russian kweek 2

    Korting op 420shop
    Deze meer worden het autoflowers en dan wel de auto Russian van 2fast4buds. Al zie ik 3verschillende namen van zaadbank. Fastbuds, 24fastbuds en 2fast4buds. Ze komen weer onder de mars hydro te 1000. Dit keer de DCM potgrond waar ik meerdere hier op zie kweken.

    Ik wilde een soort vloerverwarming creëren omdat de bodemtemperatuur 18graden is. Ik heb geprobeerd om de tube-heater op de bodem te daar wat blokjes naast(in mijn geval maisblikjes, die waren precies hoog genoeg) daar een MDF plaatje op en aan met dat ding. Op deze manier word de warmte wel beter verdeeld. Maar werd het 25graden. Dat is geloof ik te warm voor de wortels. Corrigeer me als het niet zo is. Want als ik eerlijk ben heb ik meerdere sites en hier zoekopdrachten gegeven en geraadpleegd. Daar word heel veel over de bodemtemperatuur gepraat. Maar zie nergens de ideale temperatuur gegeven.

    De 80watter is dus te veel. Heeft iemand nog een 40watter liggen die ie misschien wilt ruilen voor de 80watter?

    Zodra de zaadjes boven het maaiveld zijn komen de foto's.
    Last edited by Kunichika; 15 January 2022, 15:42.

    #2
    Ik ben alvast benieuwd
    Geduld is een schone deugd.
    Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

    Comment


      #3
      Wow ze zij rap gegroeid, het board toch maar opgeschroefd naar 100% op 60cm. Anders strekken ze echt te snel. Dit keer niet vergeten om het board ook telkens paar cm omhoog te gooien. Ik wil met deze afjes niet hetzelfde als met de mango. Die kreeg door te dicht op het board te staan geel omrande bladrandjes. Wat bij 2planten een herma gaf.
      Attached Files

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Autoflowers worden niet snel hermafrodiet.
        Lamp mag wat dichter lijkt me.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Toch wel wat zaadjes gehad hier, wel minimaal.

      #4
      Lol, geef me een joint en een gebaksvorkje en ik ben een uur bezig om ontspannen alle potgrond gelijk te harken.. Jou maakt dat niet zoveel uit zo te zien Ook helemaal prima!

      Succes deze ronde
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ghehe, over paar weekjes nog wat bijvullen. Dan zal het wel wat ocd-achtiger worden!

      #5
      Succes dit kweekje , subke gedaan .
      Ganja always does the trick.

      Comment


        #6
        Succes! Ik ga morgen de WW oogsten..
        Ook van fastbuds
        "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

        Comment


          #7
          Plantjes zijn goed aan het groeien, beetje water gegeven that's it
          Screenshot_20220120-170853.png

          Comment


            #8
            Succes deze ronde!
            Benieuwd wat deze auto`s binnen gaan doen.
            Als het een succes is ga ik misschien ooit ook eens binnen auto`s proberen.

            Heb buiten al eens Fast Buds zaden gehad.
            Was erg onder de indruk van de Gorilla Glue Auto.
            Erg lekkere wiet maar ook behoorlijk sterk voor een autoflower.

            Ga dit jaar de Gorilla Glue auto weer halen.
            Samen met de Gorilla Cookies auto.
            Beide voor buiten.
            Koop ze tijdens de 420 actie die ze vast dit jaar weer hebben
            50% korting.
            ronde 1 - ronde 2 - ronde 3 - ronde 4 - ronde 5 - ronde 6 - ronde 7 - ronde 8 - ronde 9 - buiten 2022

            Comment


            • Canaboid
              Canaboid commented
              Editing a comment
              Wel erg duur zaad...

            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              13euro per zaadje is tegenwoordig wel normaal toch. Bij zamnezia de nieuwe soortjes bij barneys farm en ga zo maar door. Canna geloof me eens van karma genetics. En je wilt niet anders. Ik kreeg met mijn bestelling mango Lassie 12stuks en dan nog 6 freebees fem. Zaad dus het waren eigenlijk 18zaden voor 70

            • Canaboid
              Canaboid commented
              Editing a comment
              Je kan op hun website volgens mij niet zien hoeveel zaden je krijgt voor €70 - 80.
              Jij weet het toevallig aangezien je een bestelling hebt geplaatst.
              Maar een onbekende kan best het idee krijgen dat je maar 1 zaadje krijgt voor dat bedrag.
              Beetje vage website met te weinig informatie.

              18 zaden voor €70 is weer best goedkoop.

              Karma genetics zal best goed zijn.
              Ziet er in ieder geval wel lekker uit
              Of ik daarna nooit weer iets anders wil betwijfel ik.
              Zijn meerdere goeie spelers.
              Haal al jaren Humboldt en daar zit behoorlijk wat kennis en ervaring.

            #9
            DSC_1897.jpg
            op pakje staat 6 maar zaten er 12in, en de freebees nog eens even nageteld dat zijn er zelfs 7 haha

            Comment


            • Fuego
              Fuego commented
              Editing a comment
              Ooow dat verklaart een hoop! Iets meer info op hun website zou chill zijn.

              Zal het een kans geven!

            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Zou het zeker doen!!!! Heb mijn vrienden wat gegeven, ze zeggen dat het bijna net zo goed is en zo smaakt als de shop weed van karma. Die overigens maar in een shop in Nederland te verkrijgen is

            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Onthou ik voor later ook.

            #10
            Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
            Deze meer worden het autoflowers en dan wel de auto Russian van 2fast4buds. Al zie ik 3verschillende namen van zaadbank. Fastbuds, 24fastbuds en 2fast4buds. Ze komen weer onder de mars hydro te 1000. Dit keer de DCM potgrond waar ik meerdere hier op zie kweken.

            Ik wilde een soort vloerverwarming creëren omdat de bodemtemperatuur 18graden is. Ik heb geprobeerd om de tube-heater op de bodem te daar wat blokjes naast(in mijn geval maisblikjes, die waren precies hoog genoeg) daar een MDF plaatje op en aan met dat ding. Op deze manier word de warmte wel beter verdeeld. Maar werd het 25graden. Dat is geloof ik te warm voor de wortels. Corrigeer me als het niet zo is. Want als ik eerlijk ben heb ik meerdere sites en hier zoekopdrachten gegeven en geraadpleegd. Daar word heel veel over de bodemtemperatuur gepraat. Maar zie nergens de ideale temperatuur gegeven.

            De 80watter is dus te veel. Heeft iemand nog een 40watter liggen die ie misschien wilt ruilen voor de 80watter?

            Zodra de zaadjes boven het maaiveld zijn komen de foto's.
            je kan er ook een thermostaat tussen zetten kan je altijd de temp regelen met de tube heather

            Comment


            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Ik heb een meer energiezuinige oplossing. Aangezien aarde een goeie isolator is. Geef ik bij iedere waterbeurt water van 22graden, de bodemtemperuur is zo mooi 20,5graad. Beter als de 17graden van de eerste kweek. Toch bedankt voor het meedenken!!

            #11
            Succes
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #12
              Beetje water gegeven eergister, meer niet. Wellicht dat ik wat lst ga toepassen de komende week.
              DSC_1908.jpg DSC_1909.jpg

              Comment


              • Fuego
                Fuego commented
                Editing a comment
                Lst geeft wel een mooi resultaat!

              #13
              die zien er weer gezond en tevreden uit gebruik je die tube heather nog steeds voor de bodem verwarming

              Comment


              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Nope, dat beschreef ik eerder al!!

              #14
              deze bedoulde ik die je kan gebruiken voor de tube heather zodat je een stabiele temperatuur hebt bij de bodem weet niet of zoiets wat voor je
              zo werkt het perfect samen met de tube heather

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #15
                ow sorry overheen gelezen

                Comment


                • Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Nevermind
              Bezig...
              X