Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Punisher #2 van LR2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Zijn er al mensen die al een gokje durven te wagen op de totaalopbrengst?
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Aardig kastje vol denk 425, ben benieuwd.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      415 gram.

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      490 grammen

    #32
    Ik ben vooral benieuwd naar een geuromschrijving.
    Mooi tentje in ieder geval! Als dit zo doorzet dan heb je er een leuke oogst van.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      Duidelijk een citrus geur!
      De plant linksvoor bloeit trouwens ook sneller als de andere twee lijkt het, begint al te glimmen van de kristallen en een derde van de haren zijn al bruin.

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Top, goed om te weten.
      Die citrus komt van de critical waarop de WR#2 gebouwd is, die WR#2 heeft hintjes van grapefruit en citrus. Rookt in mijn ogen als een polm hasj qua smaak. Maar da's net niet wat ik zelf zoek. Ik hoop dat het jou wel bevalt!

    • parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      Ik ben benieuwd maar denk dat dat wel goed zit, die smaakjes bevallen mij wel.

    #33
    1. De foto's van de toppen met hier en daar al wat bruine haartjes zijn de plant linksvoor
    2. De foto's van de vette toppen met veel witte haartjes is de plant rechts
    3. De foto's van de dunnere witte toppen zijn van de plant linksachter.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    Comment


      #34
      Bij die plant die de verkleurde haren heeft, even opletten of die calyxen midden in de toppen niet spontaan beginnen te zwellen. Ik heb in alle generaties geen hermannen gezien (behalve bij de P#2 die 3 jaar leefde maar die leefde gescheiden en er is nooit zaad mee gemaakt), maar aangezien ik buiten de zaden heb gemaakt.. Zou er een mogelijkheid kunnen bestaan dat..
      Als je geen gekke zwellingen ziet en als alles ongeveer gelijk op gaat qua aandikken, dan hoef je je geen zorgen te maken.
      Als die calyxen met bruine haren in een paar dagen een stuk dikker zijn dan de rest, dan zou ik een bananeninspectie doen.

      Nogmaals, ik zie geen enkele reden voor zorgen. Maar de kans, hoe klein ook, blijft bestaan. Mijn reputatie kan me worst wezen, maar zo'n mooie kweek zie ik graag tot een goed einde komen. Dan ben ik gewoon eerlijk in wat me opvalt. Dikke kans dat het aan de lokale omstandigheden ligt (dicht bij de inlaat ofzo) maar better to be safe than to be sorry.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      • parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        Heb ff korte inspectie gedaan maar geen calyxen te zien. De rechter plant z'n haartjes beginnen ook al bruin te worden, dus denk dat ie gewoon een paar dagen voor liep. Die plant linksachter ziet er echter uit alsof hij nog wel even doorbloeit. Die steekt met al z'n takken ook een stuk boven de andere 2 uit.

      #35
      Zitten nu op bijna 5 weken bloei. De planten linksvoor en rechts zien eruit alsof ze met een paar weken wel klaar zijn, linksachter heeft nog wel wat langer nodig.

      Ph van de runoff kwam op 5.8 uit, ietsje aan de lage kant dus heb wat kraanwater gegeven zonder voeding om het beetje op te krikken.

      Vroeg het me bij hork z'n topic ook al af maar misschien dat hier meer mensen 't lezen: ik heb nog geen EC meter en vraag me af of dat überhaupt nodig is voor grond met organische voeding. Heb tot nu toe nog niet echt bladproblemen gehad en hergebruik m'n potgrond door het 50/50 met nieuwe te mixen.

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 10 photos.
      Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        De Ec beïnvloedt ook de pH waarde.

      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Daarom moet je ook eerst voeding bij het water doen en dan pas de Ph regelen

      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Uit organische voeding komen npk's vrij over een langere periode , maar het zijn wel dezelfde npk's
        Organische meststoffen in flessen bevatten ook altijd een deel direct opneembare NPK's , welke met EC meter te meten zijn.
        EC meter is geen noodzaak , maar hou rekening met het feit dat de grond zelf ook voornamelijk uit organische voeding bestaat, waar langzaam NPK's uit los komen., niet genoeg voor een hele ronde, maar toch.

      #36
      wesley je moet gewoon net als ik organisch kweken niks makkelijk en super goedkoop bio bizz halve liter voeding 5euro en de planten perfect groen dit x met plagron altijd geele bladeren

      en omdat je hier ook groei geeft in de bloei nooit meer stikstof problemen
      en je hoeft nooit meer te meten ec of ph niet
      en je haalt hier super goede resultaten mee en vandeze voeding krijg je ook unieke zoete
      smaak van aan je wiet

      Comment


      • parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        Ik sluit me hier volledig bij aan. Biobizz is absoluut topspul!!

      #37
      Ondertussen in de kleine tent.. Staat een pineapple kush plant die al 9 weken oud is en klein gehouden is door middel van mainlinen en toppen.. Had nog 1 zaadje over en dat was wel het lekkerste wietje qua smaak dat ik tot nu toe gekweekt. Na 2 mislukte pogingen tot stekjes maken heb ik nu ook een stekkenbak met stekblokjes gekocht, daar staan nu 5 pineapple kush stekjes in die lijken te gaan overleven.

      De moederplant heeft van de stress de triploid mutatie gekregen bij 2 van de 4 takken, wat inhoudt dat ze daar 3 vertakkingen per node groeit ipv 2. Dat is zeer positieve mutatie die de efficiëntie van de plant omhoog schroeft en daarmee de uiteindelijke opbrengst.

      Ben blij dat dat stekken eindelijk gelukt is en toch niet zo'n hogere wetenschap bleek te zijn als ik alvorens dacht. Gewoon goed vochtig houden en niet teveel licht geven, simpel.

      Heb er 3 weken geleden ook nog 6 andere plantjes bij gezet voor de volgende ronde in de grote tent alvast, 3x critical 2x chocolate haze en 1x white widow. Zodra de Punisher #2 van LR2 gedroogd is ga ik alles uit de kleine tent verpotten en in de grote tent laten bloeien en de pineapple kush stekjes ga ik dan denk ik in de kleine tent laten bloeien. Of ook in de grote tent als er ruimte voor is. En daarna houd ik denk ik misschien even een winterstop, we zitten dan ook al in december.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.
      Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

      Comment


        #38
        Ze staan de mooi bij.
        Vergeten bij vorige comment te vermelden dat er in de kleine tent nog 2 autoflowers stonden die plaats moesten maken voor de volgende ronde, dus die staan nu in de grote tent. Tis niet anders.

        Hier een filmpje van de trichomen van de plant die al het verste is in de bloei, linksvoor. Gemaakt met een USB microscoop van amazon van +/- 15 euro.



        Op de foto's hieronder kun je goed zien welke plant welke is. Heb 3 foto's van elk. Linksvoor staat voor met de meeste bruine haartjes, rechts heeft nog veel witte haren en linksachter heeft dunne lange toppen, doet me beetje denken aan de gemiddelde haze planten.

        Heb ook nog een duidelijke foto van de triploid mutatie op m'n pineapple kush erbij gevoegd.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 9 photos.
        Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

        Comment


        • LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          Die plant van die 5e foto ziet er verdacht uit. Wil je die voor me extra in de gaten houden?
          Rare bloeivorm is dat. Ze doen 't goed verder! Lekker bloeitempo ook!

        • parakweker
          parakweker commented
          Editing a comment
          LR2 Ja die op 5 & 6 doet het de hele bloei al anders dan de anderen, hij is ook een halve armlengte hoger dan de andere 2. Dat is dezelfde plant die in het begin als enige bladproblemen had wat opgelost was met wat calmag. Ik weet ook niet zo goed waar het aan ligt, misschien toch iets andere progressieve genen dan de andere 2 hebben?

        #39
        das wel een appart top opbouw die van foto 5en 6

        Comment


          #40
          Het lijkt erop dat de anders groeiende plant gewoon een langere voorbloei periode had dan de andere 2. Gecombineerd met wellicht een beetje hittestress in z'n vleugeltjes omdat ie als icarus te dicht bij de zon probeert te vliegen. ik kan iig zien dat z'n toppen nu flink beginnen op te zwellen!
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 4 photos.
          Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

          Comment


          • parakweker
            parakweker commented
            Editing a comment
            LR2 Dat klinkt ook wel logisch. Ik heb gisteravond de bovenste millimeter van de topjes met een schaartje afgeknipt om de groei daar te ontmoedigen, ik heb dit fenoneem al bij eerdere kweken gezien en weet dat die bovenste helft inderdaad vaak luchtige topjes zijn. Ik zal ze een halfuurtje minder licht en meer duisternis geven!

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Erg leuk en informatief dit


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Dus door 1mm van de topjes af te knippen stoppen ze met groeien. Je planten zijn toch al uitgegroeid, je wilt toch juist dat de toppen groeien?

          #41
          Kunichika het was voornamelijk nieuw vormend blad, het idee erachter was dat ie zou stoppen met energie steken in groei omhoog en volledig ging focussen op groei van de toppen, maar toegegeven ik was knetter stoned toen ik het bedacht
          Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

          Comment


            #42
            Trichomen van de plant rechtsvoor, denk dat hij met een week wel klaar is. De rechter zal nog wel een week of 2-3 moeten en de linksachter 3 a 4. Die linksachter zuipt ook nog 't meeste water, bijna dubbel zoveel als de linksvoor.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 10 photos.
            Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

            Comment


            • parakweker
              parakweker commented
              Editing a comment
              LR2 die linksvoor is al wel even gestopt met aanzwellen lijkt het, ik zal 't goed in de gaten houden. Ben ook erg in de verleiding om er alvast 1
              topje ergens af te halen, vind t altijd wel lekker om na het knipwerk al meteen een beetje te kunnen voorproeven

              Ben wel benieuwd, met wat voor wietje zou je t effect vergelijken? Sterk hazeje?

            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Mooie Dames hoor 👌

            • LR2
              LR2 commented
              Editing a comment
              Ik zou het vergelijken met een milde haze. Omdat je een hoog aandeel critical hebt, zal het iets minder heftig zijn dan de punisher origineel heeft, die is een diepe sativa en zorgt er wel voor dat je liever op de bank blijft plakken.

            #43
            Ziet er super uit allemaal, kerngezonde dames die perfect van kleur zijn! Ga zo door!
            Horks Fototopic 2.0

            Comment


              #44
              Week 7 van de bloei.

              Wat vlekjes hier en daar op de bladeren. Linksvoor ga ik eind deze week oogsten. De luchtvochtigheid in de tent zat telkens rond de 60% en soms zelfs hoger, daarom net besloten om de ontvochtiger tijdelijk in de tent de plaatsen na het geven van water. Wil absoluut geen toprot.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 10 photos.
              Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

              Comment


              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Ik blijf het zonde vinden dat je zo vroeg heb geoogst. Ik geloof dat de toppen net pas echt compacter gingen worden.

              • parakweker
                parakweker commented
                Editing a comment
                Kunichika Ik heb alleen de plant linksvoor geoogst! Die was al een aantal weken uitgegroeid, geloof me maar. De trichomen logen er ook niet om. Waarom zij zo snel bloeide ten opzichte van de anderen is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik vermoed dat het te maken heeft met de autoflower genen.

              #45
              Jezus wat ziet dat er mooi uit zeg.

              Comment

              Bezig...
              X