Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 Plantjes onder 150 watt led ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 9 Plantjes onder 150 watt led ...

    Korting op 420shop
    ze staan nog 18/6 het word een koude winter
    a1.jpg
    a3.jpg
    a2.jpg
    Last edited by Manderijn; 6 November 2022, 09:51.

    #2
    Dat wordt een volle tent, hoe groot is die?
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e_smiley69.gif

    Comment


      #3
      Ik zie dat je de kap open hebt staan. Ik doe de kap altijd dicht en de luchtgaten open.

      Zo hou je de LV hoger en is het bij mij altijd raak met de stekken. Maarja ieder heeft zijn/haar manier.
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


        #4
        JimBean de tent is 1 meter bij 1 meter en 2 meter hoog

        Silas ik ben een pro stekken maker ik doe het al denk zo 25 jaar
        een hoge LV is niet de weg. vocht het zorg alleen maar voor schimmels en anderen ziekte s .
        mij kap is alleen de eerst 24 uur dicht .en daar na mag de kap niet meer beslaan van waterdamp .
        de kunst is dan om het precies de goeie LV te vinden. dan zal de stek ook sneller wortels maken .
        je blokje s drogen ook sneller in. het moet ademen in je kasje door alleen de boven ruifjes open te zetten
        komt er geen verse lucht in je kasje. op iederen hoek een knijper dan krijg je wel lucht in je kasje.
        ik zou zegen probeer het is een keer . mooie stekken maken zonder uitval is een kunst

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          k ben benieuwdt wat je dr gaat afhalen met 150,watt tegenwoordig niet veel wattage nodig met led om toch een leuke run te draaien

        #5
        Dit jaar ben ik 24 jaar aan het kweken en ik gebruik Jiffy's. Ik doen 60 jiffy's in een pro en de helft ervan gaan stekken in.
        Doe je er 60 stekken in dan krijg je last van schimmels en andere narigheid, omdat je lucht te kort komt. Dan moet je de kap omhoog zetten.

        Over de LV zijn we het niet eens. Ieder heeft zijn/haar manier van stekken


        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


        • atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          Je kunt ook lucht verversen en toch een hoge LV hebben ! dat is de ideale situatie , ook vanwege de CO2 levels die op peil blijven . En je kunt veel licht geven want ze koelen maar drogen niet uit door de hoge LV van de lucht .

        • atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          Het snelst wortelen stekken als je probeert de fotosynthese zo goed mogelijk aan de gang probeert te houden , met voldoende CO2 (door ventilatie ) en veel licht. Beide geven echter het probleem van te veel verdamping aan het blad . Dit valt op te lossen met stromende zeer vochtige lucht . Dan kunnen ze in 3 dagen beginnen met wortel schieten ! Hoe sneller ze dat doen des te beter.

        • Manderijn
          Manderijn commented
          Editing a comment
          ze zijn allemaal geworteld nu. morgen ga ik ze in een potje met grond zetten .
          https://i.ibb.co/7JRrjbX/Wortels.jpg

        #6
        ja Silas dat is ook zo iedereen heb ze eigen manier .
        ik zelf doe nooit meer dan 35 stekken in zo kweek kasje .
        te veel stekken is ook meer vocht en dat is ook vragen om elenden .
        ik heb het zo goed in de hand ik heb echt nooit 1 uitval .
        de omgeving tempratuur is bij mij ook nooit hoog tussen de 18 en 20 graden of kamer tempratuur
        de eerste 4 dagen heb ik ze liefst met de tempratuur zo laag mogelijk dag 5 tempratuur iets op schroeven
        probeer het is wat minder stekken in je kasje koop er nog kasje bij desnoods kan je 30 - 30 doen

        Comment


          #7
          En welke soorten gebruik jij die ideaal zijn om mee te stekken?

          Ik ben altijd nog op zoek naar de ideale stekplant.

          Criteria, Geen kerstboom structuur, genoeg scheuten om te stekken, 1.5m tot 1.8m in de hoogte en zo breed als mogelijk is.
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            amnesia haze
            silver haze
            perfect om te stekken niet voor niks dat er alleen maar haze stekken zijn zowat

          #8
          ja dat vind ik altijd moerlijk te zegen voor een ander Silas
          als je geen kerst boom plant wil dan kom je toch al snel uit op hoge thc soorten uit America bv .
          Cookie soortjes en het aantal stekken dat je van een plant haal dat leg er ook aan hoe je
          de plant trim train ik had een GG 4 daar pakten ik rond de 30 stekken zo om de 16 a 20 dagen anderhalf jaar gehad .
          maar dat is een kerst boom plant en dat wil je niet maar is wel een goeie moeder plant voor stekken GG 4
          https://en.seedfinder.eu/strain-info...ensible_Seeds/

          Comment


            #9
            Subke, mooie setup!
            Ganja always does the trick.

            Comment


              #10
              ik heb net even wat zaden uitgezocht van me sorbet fem x een reg man van mij zelf .
              ik heb nog zo zakje 1200 ga ik wel halen .

              https://i.ibb.co/M2cJ3MD/ZAADJES.jpg

              Comment


              • atmosphere1
                atmosphere1 commented
                Editing a comment
                Altijd handig om te hebben.

              #11
              heb net de klok op 12/12 gezet
              12- 11 -22 - a2.jpg
              12- 11 -22 - a1.jpg

              Comment


                #12
                Wat in mij opkomt is : waarom die kleine potten ?

                Comment


                  #13
                  Succes, ik volg!

                  Comment


                    #14
                    1.jpg
                    2.jpg
                    ze hebben mooie kleuren door de kouw

                    Comment


                    • Tijnie82
                      Tijnie82 commented
                      Editing a comment
                      dat zegt toch niks de gram wat ratio de een draait 2 gram de watt

                      en de ander gooit er wat meer watt boven en draait makkelijker een grote eind score


                      wel leuk als het een x lukt 2gram de watt maar ik staar me der niet blind op gaat tenslote om de eind score hoe je die bereikt maakt me.niet uit als die maar goed is hehehe

                    • giinnoo
                      giinnoo commented
                      Editing a comment
                      Dat is wel zo hoor, lees maar je eigen in op internet. Met lagere umol/m2 krijg je hogere gram per watt.

                    • Tijnie82
                      Tijnie82 commented
                      Editing a comment
                      dat snap ik ook wel

                    #15
                    het is goed te doen hoor op 1 vierkante meter met dit lampje je krijg altijd wel gram per watt .

                    Comment


                    • Kunichika
                      Kunichika commented
                      Editing a comment
                      Dat mag in toch hopen met 9plantjes, de 200 moet je wel halen. Als je je tent zo vol zet krijg je meer dikke toppen omdat je vaak wat minder zijtakken creƫrt, nietwaar?
                  Bezig...
                  X