Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 Plantjes onder 150 watt led ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    g1.jpg de S1 plantjes gaan er al leuk uit zien ik ben benieuwd wat het gaat worden

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Zien er inderdaad goed uit, mooi zaden uit eigen voorraad

    #62
    ja Corleone1933 nu alleen afwachten hoe het eind product er uit zal zien

    ik kwam paar weken terug iets tegen wat ik ook al een tijd wou hebben acapulco gold auto ze zijn net aan gekomen

    A.jpg B.jpg
    de 5 zaden zagen er goed uit het als ze kiemen het had er slechter verwacht voor de prijs
    420 Shop is de online headshop met uitstekende service en een uitgebreid assortiment. ✅ Wij leveren snel en discreet. Bestel voor 16:20 = morgen in huis
    Last edited by Silas; 22 May 2023, 12:12. Reden: geen reclame

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Wel goedkoop op het moment die zaden

    #63
    Je moet even klein beetje zoeken op het internet. maar dan kom je wel leuke koopje s tegen .

    vroeger kocht ik altijd bulk zaden gelijk 100 dan kan je even vooruit en hoe meer je koop hoe goedkoper .

    toen kwam die kut wet dat ze niet meer dan 5 zaden mocht verkopen aan mensen .

    ik zat net wat rond te kijken. maar er zijn toch nog website s die bulk voor redelijk prijs verkopen ,


    420 Shop is de online headshop met uitstekende service en een uitgebreid assortiment. ✅ Wij leveren snel en discreet. Bestel voor 16:20 = morgen in huis
    Last edited by Silas; 22 May 2023, 12:13. Reden: geen reclame

    Comment


      #64
      de zaden zijn lekker aan het ontwikkelen en het ruikt echt weer heerlijk een zoet fruit bessen geur

      de man bloemen heb ik er van afgeknipt ik heb weer zat stuifmeel in de vriezer. .

      en de anderen plant heb ik er uit gehaald dat was geen auto plant dat is een acapulco gold fem van barny farm .

      die plant heb ik in het weekend buiten een mooi plekje gegeven .

      IMG-20230509-085019219.jpg

      IMG-20230509-085035613.jpg

      IMG-20230509-085130250.jpg

      IMG-20230509-085107738.jpg

      IMG-20230509-085114622.jpg

      IMG-20230509-085234867.jpg
      Last edited by Manderijn; 9 May 2023, 08:21.

      Comment


        #65
        alles pruttel lekker door hier

        C.jpg

        D.jpg

        Comment


          #66
          ff weer update
          1.jpg
          2.jpg
          3.jpg

          5.jpg
          6.jpg
          see you laaters aligator
          Attached Files

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            En weer vol zaden, of zie ik het verkeerd

          • JimBean
            JimBean commented
            Editing a comment
            Dat heb je goed in de vingers...
            Mijn poging met CS zet nog geen zoden aan de dijk...mogelijk was ik al te laat of is de oplossing te licht.
            Voor de volgende ronde zorg ik voor de zekerheid voor STS.

          #67
          ja Corleone1933 het zit echt helemaal vol met zaden dit word een goede zaden run

          kan niet wachten om de kruising back berry gum x de gorilla cookies te testen

          de s1 zaden van de laaste keer doen het wel maar ik merk toch dat er minder kracht in zit zeg maar

          ik denk dat een hybride kruising meer groei kracht heeft maar we gaan het zien als ik de zaadje s ga testen

          ik heb er al een paar uit getrokken deze zaden zijn wel wat groter en dikker


          JimBean je kan beter STS maken het scheeld je een hoop ergenis en tijd ik ben blij met deze formule

          de eerste die goed werk bij mij ik zal nog een keer de formule hier posten

          sTs.jpg
          als ik je een tip mag geven neem nog een keer de helft van het gewicht van de zilver nitraat en de thiosulfate

          en ook het gedestileerde water of bron water 250 ml a en 250 ml b

          want daar heb je als kleinen zaad maker wel genoeg aan je gebruik zo wijnnig van het mengsel

          en je kan altijd wel weer snel een nieuwe oplossing maken
          Attached Files

          Comment


          • JimBean
            JimBean commented
            Editing a comment
            Super, dank je, daar kan ik mee aan de slag.
            En wanneer en hoe vaak spuit je dan precies?

          #68
          ik begin te spuiten als ik de eerste bloei haartjes zie komen .

          dan spuit ik de tak en top iedere avond als het licht uit ga .

          als je bal vorming begin te zien in de top spuit dan om de dag .

          en als je de ballen goed ga zien spuit je 2 dagen niet de 3 de dag weer spuiten tot je eerste bloemen open gaan dan stopje met spuiten

          Comment


          • JimBean
            JimBean commented
            Editing a comment
            Top, dank je!

          • Manderijn
            Manderijn commented
            Editing a comment
            Graag gedaan @JiimBean

          #69
          nou ze zijn klaar ik heb ze te drogen gehangen ik had een paar daaggie s van te voor 1 top er af geknipt

          kijken of ze rijp waren nou ze zien er super mooi uit echt geweldig ik voorlopig geen seed shop meer nodig

          Black-Berry-Gum-x-Gorilla-Cookies-Auto-01.jpg

          Black-Berry-Gum-x-Gorilla-Cookies-Auto-02.jpg
          Last edited by Manderijn; 7 June 2023, 12:52.

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Mooie zaden, als je auto met fem kruist krijg je toch alleen fem zaden?

          #70
          nee Corleone1933 het gaat er om dat je een vrouwlijke plant behandel met STS zo dat de plant manlijke bloemen gaat aan maken .

          het stuifmeel wat er af kom is fem stuifmeel het maak niet uit of je fem zaden gebruik van een auto flower is of van een regular vrouwlijke plant .

          je kan ook een regular auto flower zaad opgooien en als je een vrouw heb die behandelen je met STS .

          en daar het stuifmeel van gebruikt om een anderen vrouw te bevruchten en het zaad wat uit die plant kom is fem zaad

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb met wat er op het kaartje stond, het waren dus beide autoflower fem zaden, ik dacht dat je een autoflower fem gekruist had met een niet autoflower fem, ik bedoel dat je dan altijd niet autoflower zaden krijgt.
            Met je uitleg begrijp ik wel wat je bedoeld, mijn vraag hierboven was verkeerd gesteld.

          #71
          kijk hier even hier word het mooi uit gelegt als je een auto flower wil kruisen met een normalen foto plant .

          CNNBS-lezer Piet vraagt zich af of je zelf autoflowers kunt creëren door twee auto-wietplanten met elkaar te kruisen. Muna weet het en deelt haar kennis.

          Comment


          • atmosphere1
            atmosphere1 commented
            Editing a comment
            autoflower is ressesief , dus de nakomelingen zullen vooral niet autoflowers zijn.

          • atmosphere1
            atmosphere1 commented
            Editing a comment
            Was het doel: fem autoflower zaden maken ?

          #72
          de gorilla girl xl x gorilla cookie s auto fem zaden
           

          Comment


          • JimBean
            JimBean commented
            Editing a comment
            Dat is toch fantastisch? Reken dat om naar winkelprijzen voor zaden en dan snap je niet dat niet iedereen dat doet.

          #73
          ik denk dat meer mensen het wel willen doen JimBean maar als je niet de goede info kan bemachtigen .

          ik ben ook al een tijd oppzoek geweest naar goede info om de spuit oplossing te vinden .

          daarom heb ik hier ook de info geplaatst voor mensen die het ook willen doen

          ik heb geen geheimen ik wil ook geen geld verdienen met dit soort dingen ik gun iedreen mijn info .

          ik hoop dat ik er mensen blij mee maak die van deze hobby houden en dat ze veel fem zaden maken .
          Last edited by Manderijn; 15 June 2023, 22:48.

          Comment


          • Manderijn
            Manderijn commented
            Editing a comment
            je heb altijd kans op herma planten zelfs met regular zaad planten
            de fem zaden die je in de shop s kan kopen zijn al goed getest door de anderen zaden makers
            daarom denk ik dat je ook iets minder kans op herma heb en herma kan ook door anderen dingen ondstaan
            door stress en niet door het kruisen maar ik ga het van zelf zien wat er ga gebeuren met mijn zaden
            tot nu toe nergens spoor van herma ik heb er 5 op balkon staan in kleinen bakje s ze zien er goed uit

          • atmosphere1
            atmosphere1 commented
            Editing a comment
            zaden zaden die je koopt bij zaadbanken blijken zeker niet altijd goed geselecteerd, en worden soms makkelijk hermas, voorbeelden genoeg hier op het forum.
            Er zijn vrouwelijke planten die zelfs met lichtstress geen herma worden , die zijn alleen aan te zetten tot mannelijke bloei met chemicaliën, en niet door omgevingsfactoren. Als je die kunt vinden zijn dit de meest geschikte voor het maken van female seeds. En dan bedoel ik dat daarmee de kans het grootst is dat er geen hermas onder de nakomelingen zullen zitten.

            Natuurlijk kan regulier zaad ook herma worden, maar female seeds ook . De herma eigenschap is genetisch bepaald en kan wel of niet naar boven komen afhankelijk van de omstandigheden. Er planten die het veel makkelijker doen dan andere , die wil je vermijden.

          • Manderijn
            Manderijn commented
            Editing a comment
            ja klop atmosphere1 dat niet al de zaden shops goed zaad verkopen ik koop bv nooit geen zaadje meer van RQS die verkopen herma zaden.

            wat ik ook gehoord heb dat fem zaden maken met zilverwater je ook meer kans heb op herma

            zelf een oplossing maken van zilver nitraat en Thiosulfate werk toch anders dan alleen zilverwater.

            de planten die je met sts behandel draaien ook stuk sneller om naar man bloemen dan als je ze spuit met alleen zilverwater

            maar ik geef je wel gelijk dat je eigelijk de plant die je wil omdraaien ff een stress test geeft .

            alleen met een auto flower is dat een stuk lastiger

          #74
          dit zijn de S1 auto s nu als ik ga knippen maak ik nog wat close up pic s

          orange-sherbert-auto-Fem-S1.jpg
          en dit is me munt plant met wat fem foto soortje s. pyote cookie s en die 2 grote zijn mij cross GC SFV x Purps en nog een red hot cookies.

          ik ga ze bevruchten die 2 grote met wat van dat auto GC pole wat in me vriezer leg is testen of het de 1 ste keer bevruchten niet auto flowers worden .

          Munt-Plant.jpg

          Laters weer

          Comment


            #75
            dit zijn 4 orange serberts auto S1 voor de test

            4-op-een-rij.jpg

            dit is de gorilla girl xl auto . dit is echt een vet soortje plak als een gek en me maat vond hem lekker roken

            GCAFxGC.jpg
            Last edited by Manderijn; 26 June 2023, 18:39.

            Comment


            • JimBean
              JimBean commented
              Editing a comment
              Geef je die nog wat stress?

            • Manderijn
              Manderijn commented
              Editing a comment
              nee niet echt ze staan gewoon op het balkon
          Bezig...
          X