Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 Plantjes onder 150 watt led ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    ff een takkie er van af geknipt
    het ruik lekker citrus achtig klein beetje musky aards en goed compact .
    Orange-SHerbert-S1-Auto.jpg

    Comment


      #77
      Gistren heb ik wat Black Berry Gum x GC test zaadje s in bakje bron water gedaan de meeste zijn al open geklapt

      Test-black-berry-gum-x-gc.jpg

      Comment


      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        mooie 'tijger' zaden !

      • Manderijn
        Manderijn commented
        Editing a comment
        ja @atmospher1 bean s met zo van die tijger streepjes zijn ze op ze mooiste ik heb ze het liefst zo

        maar helaas .bij deze soort bleven de streepje s beter op zitten. dan bij de anderen soortje s daar was het 50% wel en niet .

        ik heb 6 zaden gistren in een potje gedaan. nu maar weer afwachten wat er uit ga komen .

      #78
      hier nog wat drooge topje s als al het zaad dit soort wiet geef heb ik niets te klagen

      1.jpg
      2.jpg

      Comment


        #79
        voor mensen die het interessant vinden

         

        Comment


          #80
          Dit is de opbrengst

          ALL BEANS.jpg
          BEANS 01.jpg

          Comment


          • Manderijn
            Manderijn commented
            Editing a comment
            Ja JimBean ik zou het kunnen doen maar het is hoop werk

            ik hoef er geen geld mee te verdienen ik geef vrienden van mij zaden hebben ze gratis weed

            ik doe het gewoon voor de hobby nu ik veel zaad heb kan ik ook meer dingen uittesten zo als

            die kleinen potje s ik merk dat de plantje s mooi klein blijven kan je in lagen kweken .

            of voor je raam kleinen plantje s vallen niet op voor de raam of op balkon

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Ik snap het niet zo goed, je hebt nu zaden van je hermafrodieten autoflower getrokken en nu?

          • JimBean
            JimBean commented
            Editing a comment
            Idd, het enige verschil dus met fem zaden van 20 euro per stuk is dat deze met STS hermafrodiet zijn gemaakt...
            Dus niet zoals bij commerciele zaden via feeënstof en zwarte magie wat de prijs verklaart.

            En nu? Kan hij daar van harte lust mee experimenteren en hoeft niet op een zaadje of tien te kijken.
            En blijkt er eens een batch niet te deugen omdat een donor plant misschien toch iets teveel herma neigingen bleek te hebben, dan flikker je die weg.
            Toch lekker bezig geweest...en testen we de volgende keer iets langer.
            Mooie hobby.

          #81
          ik ga de Cannabis cup er mee winnen Kunichika

          klein.jpg

          JimBean dat feeënstof heb ik gevonden alleen de zwarte magie moet ik nog een beetje onder de knie krijgen

          https://www.oenki.nl/frontend/files/..._feeenstof.pdf
          Last edited by Manderijn; 13 July 2023, 23:43.

          Comment


            #82
            ff een foto van balkon heb deze bestoven met gorilla cookie auot

            en nog een paar topje s van mijn laaste eigen gemaakte zaden .
            kwalitijd is prima ze werden rond de 1 meter 10 er kwam niet veel af weinig zon gehad
            maar toch weer gratis wietje ien telkens de aarde hergebruiken al het blad afval meng ik weer door de grond
            ik heb vande week een hele banaan schil in die pot gelegt lekekr laten rotte word van zelf voeding
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.
            Last edited by Manderijn; 7 September 2023, 19:07.

            Comment


              #83
              Dat snap ik wel dat er niet veel afkwam,je hebt die veel te vroeg geknipt,

              wel leuk je eigen zaden kweken👍 deed ik vroeger ook en soorten creeeren

              Groetjes

              Comment


                #84
                ja dat klop ook stafford ik heb ze iets te vroeg geknipt dat had een reden

                maar er was ook weinig zon deze kregen alleen in de ochtend zon tot uur of 12 in de middag

                maar het smaakte goed hoor ik heb nog 3 plantje s in kleinen potje s gedaan die ga ik zaterdag knippen

                en ze ruiken zo lekker mmmm bubble gum achtig zoet .

                3.jpg




                Comment


                  #85
                  ​ ff een foto van mij balkon plant ze gaat zeer goed moet ik zegen .

                  ik hoop dat het stuifmeel is aangeslagen dat ik er wat zaad in heb zit . ​​

                  GC-SFVxPurps.jpg

                  Comment


                  • Bas Haze
                    Bas Haze commented
                    Editing a comment
                    De haartjes zijn nog niet bruin volgens mij zou dat wel het geval moeten zijn na bestuiving en de hoesjes zijn veel ronder en groter

                  #86
                  Net ff die 3 kleinen plantje s gestript 4,1 gr plakt als een gek
                  ik ben er weer erg blij mee in de sjop betaal je toch al snel 40 a 50 euro er voor

                  TOPJES.jpg

                  Comment


                  • Kunichika
                    Kunichika commented
                    Editing a comment
                    Nou als je maar 4grammetjes van een plant afhaalt, kin je beter naar de shop is goedkoper denk ik.

                  • Manderijn
                    Manderijn commented
                    Editing a comment
                    ik weet niet wat je allemaal denk Kunichika maar deze plantje s stonden gewoon op het balkon
                    kost me niets .en wiet in de shop halen zal ik nooit meer doen dan gebruik ik nog liever niets dan dat ik daar wat koop
                    het is allemaal ouwe muffeu tiefeus zooi met gif er op en beesten er in mij niet gezien

                  • Kunichika
                    Kunichika commented
                    Editing a comment
                    Ahh buiten, sommige verslagen zijn zo uitgebreid dat ik het niet meer bij houd. Vooral als dit het binnenforumpje is🤠

                  #87
                  foto van me kamer plant ze is echt een beest geworden voor in zo klein potje en alleen in de ochtend zon
                  nog week of 4 a 5 kunnen we weer smulleu

                  Kamer Plant.jpg
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #88
                    ik heb me balkon plant vroeger moeten knippen
                    ik kreeg hier en daar top rot dus dan maar de schaar er in voor je weer de helft kwijt ben
                    onder het knippen kwam ik al 1 mooi zaadje tegen ik hoop dat ik er nog een paar tegen kom

                    GC X SVF x THE PURPS.jpg
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                    • Manderijn
                      Manderijn commented
                      Editing a comment
                      tnx Corleone1933 de smaakjes die er afkomen en het effect is ook heerlijk

                    • hetismij
                      hetismij commented
                      Editing a comment
                      Lekkahhh leuk al die “extra’s” van de tuin. Hier ook wat rot gezien buiten. Gaat vh weekend de schaar in. Een bigbud

                    • Manderijn
                      Manderijn commented
                      Editing a comment
                      ja je kan je plant lekker om halen als je ergens toprot zie dat is het besten hetismij

                    #89
                    ik heb net mij red hot cookies neer gehaald. echt prachtige paarse kleuren heb ze.
                    en ze stink echt zwaar naar brandstof

                    Red Hot Cookies.jpg
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                    • Takketoelli
                      Takketoelli commented
                      Editing a comment
                      Daar blijf je mee bezig met zon klein potje ja maar ziet er geweldig uit. Heel mooi

                    • DerpiE
                      DerpiE commented
                      Editing a comment
                      Prachtig!

                    • Corleone1933
                      Corleone1933 commented
                      Editing a comment
                      Ziet er goed uit
                  Bezig...
                  X