Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 Plantjes onder 150 watt led ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    als al de omstandigheden goed zijn zou je zeker wel 200 gr kunnen halen
    ik had met 2 planten een keer 183 gram maar dat was geen mars hydro
    een 150 watt board uit china op hydroponic 2 bubbel emmertje s


     

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      quantum boards zijn sws wel goed liefst van samsung of cree dat zijn de knallers

      k ben dr zelf ook zeer tevreden mee
      Last edited by Tijnie82; 30 December 2022, 08:47.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Op welke hoogte heb je dat ding hangen ten opzichte van de planten?

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ze mogen in de bloei er wel dicht op k ga zelf tot 25cm zonder problemen

      zelfs sommige toppen op 15 cm gehad zonder light bleach

    #17
    P1010191.jpg
    P1010197.jpg
    P1010201.jpg
    ik hang mijn lamp tussen de 40 en 60 cm

    Comment


    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Meestal een qb rond de 25/30cm

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      je hebt al mooie toppen die worden alleen maar dikker en beter licht verdeelt

    • DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Prachtige kleuren

    #18
    ik zit er al lekker van mijn wietje te vape
    onder tussen had ik vijf auto flowers op gegooid. om dat ik wat fem zaden wil maken
    ik heb nieuwe fem spray gemaakt en ik heb een beetje de verhouding aan gepast om er achter te komen om een beter resultaat te krijgen .
    dat de plant stuifmeel ga geven .ik heb al ballen gespot nu rustig wachten dar de boel stuifmeel ga rond strooien
    A1.jpg
    A2.jpg
    A3.jpg

    Comment


    • JimBean
      JimBean commented
      Editing a comment
      Wat gebruik je? Colloidal silver of Silver thiosulfate of...?
      Ben ook benieuwd naar de verhoudingen die je hebt gebruikt...

    #19
    ik neem 2 flesjes vul ik met 500ml gedesileerd water of zuiver bron water of osmose water . ik gebruik gezuiverd bron water.

    flesje A - doe ik zilver nitraat 0,8 gram even goed schuden

    flesje B - doe ik 3,16 gram natriumthiosulfaat of 4,96 gram natriumthiosulfaat (pentahydraat) goed schuden

    dit kan je in de koelkast bewaren voor een jaar zegen ze

    ik heb een verdunning gemaakt 1 op 9 ik neem 1 ml A en 1 ml B dat mix je door elkaar dan heb je STS en daar doe je 18 ml gefilterd water bij dan heb je 20 ml STS om te spuiten

    idat heb ik iedere dag 1 x gespoten voor het licht ui ga ik sla ook wel is een dag over dat doe ik 4 weken lang .

    ik heb nu de verhouding iets sterker gemaakt ander half ml A en ander half ml B op 18 ml gezuiverd water .

    ik gebruik dit klein pomp spuitje idial
    spray.jpg

    ik ben erg blij met deze verhouding tot nu toe

    Comment


    • JimBean
      JimBean commented
      Editing a comment
      Zie je antwoord nu pas, bedankt ik ben erg geintresseerd in dit soort zaken.
      Zodra ik in staat ben een plant in leven te houden ga ik er zeker mee experimenteren

    #20
    Dr hoeft maar minimaal 30 ppm in te zitten maar ik gebruikte deze eerder altijd net iets sterker dan de gewone zilverwater

    deze heeft ppm 60


    je kan het ook zonder zilver water maken je eigen zaden die manier is natuurlijk maar levert weinig pollen op en dus ook weinig zaad en je hebt dan ook de herma eigenschappen dr gratis bij dus beter niet doen


    met zilverwater is veel beter geen hermas en meeste kans op femm zaden

    voor dat beetje wat het kost wil ik niet moeilijk lopen doen en als je het koopt weet je ook dat alles steriel is en bacterie vrij en dergelijke

    Lijkt me niet dat je weet hoeveel ppm je zit in dat flesje wat je zelf maakt

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      De genetische opmaak van de plant die je uitkiest om te behandelen blijft natuurlijk altijd een rol spelen in de kans op hermas onder de nakomelingen.
      Feitelijk zou je niet zo maar een willekeurige plant moeten uitkiezen of alleen maar op smaak, op effect of formaat, maar ook naar herma gevoeligheid.

    #21
    ik had zelf ook al een hoop getest. ook met zelf gemaakte zilver water met verschilen de ppm.
    maar ik vind zilver water niet echt goed werken. het duur veel langer voor de bloemen open gaan.
    met zilver nitraat en Thiosulfate gaat het toch stuk beter vind ik.dan zilver water.
    ik had wel iets geprobeerd om de bloemen weer sneller open te krijgen toen ik zilver water gebruikte
    daar gebruikte ik GA3 Gibberellic Zuur Groeiregulator voor.
    toen ik dat spoot gingen ze binnen 5 dagen open..
    ik zal van de week de ppm is na kijken van de sts .ik ben ook wel benieuwd hoeveel de ppm is
    dat laat ik wel even weten hier.


    ​

    Comment


      #22
      Welke soort is/was het eig? Of heb ik er nu echt los over gelezen?

      Comment


        #23
        ik begrijp de vraag niet zow bedoel je wat ik nu heb staan voor planten welk merk ?
        ik heb 3 soorten er nu in staan 1 x orange sherbert die heb ballen 1 x gorila cookie en 3 x cream mandarine .

        Comment


        • DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Ja die 9 planten bedoelde ik. Las dat je er al van aan het roken was dus was me ff niet duidelijk of die nu al af was of nog stond

        #24
        ja die 9 zitten al in het potje het is al bijna weer op

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Lumatek zeus 600 watt draai je zo kilo mee dan red je het wel tot de volgende oogst hahahaha

        • DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Lol tijnie hij draait nu met 150W, hoezo ga jij hem direct een 600W aanraden lol :'D stop ff met die lunatek crap te promoten man. Straks ga ik nog denken dat je aandelen hebt daar.. Nuja tis geen crap, maar zijn zeker ook niet de beste lampen ofzo op de markt..

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Ze hoefen ook niet de beste te zijn maar ze zijn erg goed en elke simpele thuis kweker kan daar een kilo mee draaien


          Dus daarom vind ik het een erg goede lamp en iedereen scoort er goed mee de is altijd iets beter en groter en mooier maar voor de prijs segment een topper

          Je kan altijd iets beters bouwen mits je dr tijd en budget en ervaring voor hebt maar daarom kiezen veel voor plug en play en als je dan ook nog eens simpel dikke ronde draait dat heb je ook niet met elke lamp

          Dr is ook 200 watt of 300 watt of 400 watt voor een ieder wat wils.hehehehe

        #25
        ik heb de helft van de opbrengst aan me maatje verkocht en het is erg koud geweest.
        ik heb geen verwarming gebruikt deze winter.dus de opbrengst was ook wat minder .
        ik heb nog 50 gr daar red ik nog wel 6 weekje s mee

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Dat verkopen kan je beter niet zeggen hier daar bannen ze je voor omdat je hier geen handel mag doen in drugs tis hobby en mag dus niet verkopen alleen voor eigen gebruik

        • DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          ja klopt, pas ff je comment aan. Zelfs gratis weggeven mag je niet in principe

        #26
        ohw oke ja ik verkoop ook niets aan mensen hier op het forum. ik handel niet via deze website .
        en mensen die iets van me zou de willen kopen geef ik niet eens andwoord.
        ik deel altijd met me maatje ik zie het gewoon als vergoeding wat hij mij er voor geef .


        ik had gistren nog even de ppm gemeten ik kwam uit op 241 ppm met de ppm van het bron water er bij en dat is de 1 op 9 verhouding

        ballen.jpg
        Last edited by Manderijn; 17 February 2023, 11:34.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Das wel wat anders dan de standaart die 30 of 60ppm hehhehe

        #27
        het is erg koud hier de bloemtjes worden paars ik weet niet of ze nog optijd open zullen gaan voor de bestuiving .
        ik zal wel wat stuifmeel opvangen.als ik het niet red. en dat bewaren in de vriezer en dan bestuif ik wel in de nieuwe ronden .
        ik spuit nu 2 dagen niet en de 3 de dag spuit ik weer STS . de 1 op 9 verhouding

        PAARSE BALLE.jpg

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Ik zou het pas in de vriezer doen als ze rijp zijn anders heb je er nog niks aan.
          Mij is verteld als je een wietplant in de vriezer doet gelijk stopt met ontwikkeling

        #28
        ik heb net even goed die bloemen tros nagekeken toen zag ik een bloem in die tros verstopt ik zag dat het rijp was .
        heb ik het met me tanden stokker er tussen uitgepielt en op gevangen op me vergrootglas .
        en een klein beetje prikken in de bloem en YESss stuifmeel ik ga een cream mandarine alvast aan stippen er mee .
        de rest van de bloemen die ik ga opvangen ga in een speciaal potje wat ik van de week heb klaar gemaakt .
        op deze mannier kan je het 1 jaar goed houden.

        2.jpg
        1.jpg
        3.jpg

        Comment


          #29
          Interessante topic, subje van mij. Heb je geen eindresultaat foto's van de 9 waarmee je begon?
          Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

          Comment


            #30
            ik had een filmpje gemaakt een paar dagen voor ze neer gingen .

             

            Comment


            • parakweker
              parakweker commented
              Editing a comment
              Weet je nog hoeveel gram er in totaal van af kwam?
          Bezig...
          X