Zo wat een temperaturen. 33 graden in de tent. Luchtvochtigheid 54%. Ronde twee heeft ondanks de trage start alles goed gemaakt in zeer korte tijd. lijken geen last van te hebben van de warmte en vindt het wel prima volgens mij. En ronde 1 (bijna 11 weken) tja.. die vindt op dit moment niets meer leuk. Heb ze sinds ik op vakantie ben geweest nog geen water kunnen geven. Potten zijn nog steeds zwaar. Gisteren de bovenkant van de aarde los gewoeld in de hoop dat dit de verdamping wat helpt want drinken doen ze duidelijk niet. Vandaag waren ze wel weer iets lichter dus ik hoop dat ik ze vanaf het weekend in ieder geval weer Water kan gaan geven en dan spoel ik ze even goed door met PH 5.8 en dan hoop ik dat het slot van de wortels af gaat en ze toch nog weer IETS beginnen te drinken. ik wist dat dit een risico was als ik een oppas vroeg maar man ik vindt het toch wel zuur. 3 maanden werk en liefde in gestopt..
foto 1 hier meteen onder ronde twee van achter naar voor trainwreck, milky way f1, apricot. Allemaal rond de 56 cm bijna 7 weken
foto 2 purple lemonade. Zij is een reus en twee keer zolang als haar zusters die nog op pitten staan. Ik heb zelfs haar hoofdtop nog weer getraind. (Foto 3) Hoge verwachtingen van deze dame. 70 cm bijna 7 weken
de rest van de foto’s is vooral ramptoerisme en nog een kiekje van alle dames samen.
beesies zijn nog redelijk onder controle al maakt de trip wel een come back. Morgen komen nieuwe roofmijten binnen om verdere uitbraak te voorkomen
.JPEG-afbeelding.jpg
JPEG-afbeelding.jpgJPEG-afbeelding.jpgJPEG-afbeelding.jpgJPEG-afbeelding.jpgJPEG-afbeelding.jpgJPEG-afbeelding.jpg
foto 1 hier meteen onder ronde twee van achter naar voor trainwreck, milky way f1, apricot. Allemaal rond de 56 cm bijna 7 weken
foto 2 purple lemonade. Zij is een reus en twee keer zolang als haar zusters die nog op pitten staan. Ik heb zelfs haar hoofdtop nog weer getraind. (Foto 3) Hoge verwachtingen van deze dame. 70 cm bijna 7 weken
de rest van de foto’s is vooral ramptoerisme en nog een kiekje van alle dames samen.
beesies zijn nog redelijk onder controle al maakt de trip wel een come back. Morgen komen nieuwe roofmijten binnen om verdere uitbraak te voorkomen
.JPEG-afbeelding.jpg
JPEG-afbeelding.jpgJPEG-afbeelding.jpgJPEG-afbeelding.jpgJPEG-afbeelding.jpgJPEG-afbeelding.jpgJPEG-afbeelding.jpg

Even een update. De purple lemonade gaat nog steeds niet zo heel lekker. Al moest ik me niet blind gaan staren op de bladeren. Volgens onze chatgtp hebben meerdere kwekers hier last van gehad bij de PL en ze gaat ook gewoon heel snel. Extra boost voeding gegeven, lijkt eigenlijk ook geen effect te hebben op de bladeren. Ze zwelt haar toppen wel. Dus ze staat niet helemaal stil. Ga misschien toch proberen om een flush te doen. Kijken of ze hiervan misschien een reset krijgt.
Comment