Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e Autokweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zo wat een temperaturen. 33 graden in de tent. Luchtvochtigheid 54%. Ronde twee heeft ondanks de trage start alles goed gemaakt in zeer korte tijd. lijken geen last van te hebben van de warmte en vindt het wel prima volgens mij. En ronde 1 (bijna 11 weken) tja.. die vindt op dit moment niets meer leuk. Heb ze sinds ik op vakantie ben geweest nog geen water kunnen geven. Potten zijn nog steeds zwaar. Gisteren de bovenkant van de aarde los gewoeld in de hoop dat dit de verdamping wat helpt want drinken doen ze duidelijk niet. Vandaag waren ze wel weer iets lichter dus ik hoop dat ik ze vanaf het weekend in ieder geval weer Water kan gaan geven en dan spoel ik ze even goed door met PH 5.8 en dan hoop ik dat het slot van de wortels af gaat en ze toch nog weer IETS beginnen te drinken. ik wist dat dit een risico was als ik een oppas vroeg maar man ik vindt het toch wel zuur. 3 maanden werk en liefde in gestopt..

foto 1 hier meteen onder ronde twee van achter naar voor trainwreck, milky way f1, apricot. Allemaal rond de 56 cm bijna 7 weken

foto 2 purple lemonade. Zij is een reus en twee keer zolang als haar zusters die nog op pitten staan. Ik heb zelfs haar hoofdtop nog weer getraind. (Foto 3) Hoge verwachtingen van deze dame. 70 cm bijna 7 weken

de rest van de foto’s is vooral ramptoerisme en nog een kiekje van alle dames samen.

beesies zijn nog redelijk onder controle al maakt de trip wel een come back. Morgen komen nieuwe roofmijten binnen om verdere uitbraak te voorkomen
    .JPEG-afbeelding.jpg
    JPEG-afbeelding.jpg​​JPEG-afbeelding.jpgJPEG-afbeelding.jpgJPEG-afbeelding.jpgJPEG-afbeelding.jpgJPEG-afbeelding.jpg
    Attached Files
    Last edited by Zazaris; 14 August 2025, 19:48.

Comment

• Zazaris
      Zazaris commented
      Editing a comment
      Als het goed zijn de foto’s gefixt..ik heb een auto flower van fast buds. stafford ik zat dus de hele tijd rond 6.0 en 6.3 maar het loopt toch op in de pot en nadat ik op vakantie was geweest was het helemaal foute boel. Lieve oppas niks te klagen maar zelf geen kweker..

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Zazaris uiteraard loopt het op.
      Altijd 5.8 aanhouden is altijd goed gouden regel op grond

• Locogringo
      Locogringo commented
      Editing a comment
      Zazaris,
      Hier ook warm,
      Gelukkig Max 31 graden.
      Vandaag net onder de 30 denk ik.
      Kamer op t noorden.
      Hopelijk gaat ronde één van je weer drinken, zou zonde zijn.
      Gelukkig hier nog geen trips te zien.
      Wie weet wanneer/of ze nog komen.

Vlak na de vorige post besloten 1 voor 1 de sherbets te oogsten, dit omdat ik zelf niets meer heb en ook even niet kan kopen haha.. ze hebben zo dusdanig nat gestaan dat er voor mij geen recht trekken meer aan is. Kan ze nog wel een weekje of mssn twee laten staan maar denk niet dat ze nog dubbel zo dik wordt, de groei is er wel af.. jammer maar helaas, we moeten door. De Ggtjes staan er nog wel omdat deze nog IETS lijkt te zwellen, vooral 1 en ik het voorlopig wel met 3 plantjes redt. Ik heb heel erg lopen twijfelen maar ik heb het toch gedaan ook voor de jongere dames, deze beginnen goed groeien dus hebben deze wat meer ruimte onder de lamp. Ik wil niet nog een ronde verpesten. 1 plantje is droog en daar kwam een teleurstellende 18 gram af. Gisteren de andere dame geknipt en vandaag de laatste sherbet
    Attached Files

Comment

• Locogringo
      Locogringo commented
      Editing a comment
      18 gram van een plantje!
      Hoop voor je dat de rest meer opbrengt!
      Da’s voor mij n goede reden om voorlopig geen auto te zetten binnen.
      Gewone zijn nog n beetje te sturen qua groei.
      Dan maar langer groeien…

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Karig, je toppen ziet er ook vreemd uit.. heb dat hier 2 rondes terug ook gehad met Fems.. achteraf bleek dat ik in de 12 donkere uren ergens nog een schakelaar in gedrukt had en tijdens de nacht uren sprong elke avond 10 weken lang 1 uur weer het licht aan.. toen had ik ook z’n toppen.. met enkele zaden.

Jou licht schema wel in orde geweest?

• Zazaris
      Zazaris commented
      Editing a comment
      Allemaal hele fluffy foxtails. Deze drie waren ook gratis zaden van zamnesia. De sunset flower auto. Lijkt ook de genetica niet echt te kloppen volgens mij. Allemaal 2vingerige bladeren of 3 of 4

Ben er ook wel even ziek van. Drie maanden werk.. hoop dat de vier jonge dames gewoon goed gaan en dat ik daar redelijk wat af kan halen. Gisteravond alle vier 1.5 liter water op 5.8 PH met 0.5 calmag, 1 ml vitasol, 1ml x-cel en 0,5 ml pk13-14 per liter. We gaan er voor. De klap komt wel iets minder hard aan omdat ik nog vier dames heb waar ik mijn hoop nu op heb gevestigd. Focus ligt voor mij op de bananenbladeren voorkomen. Te veel water zou ik zelf niet zo snel geven. Ik ga nu 5.8 ph aanhouden op advies van Stafford om nutriënt lock te voorkomen, wat de bananenbladeren zou moeten voorkomen..

Comment

• Locogringo
      Locogringo commented
      Editing a comment
      Zie het als n leermoment,
      volgende x beter! 🤘😎
      Wie weet doen de andere vier het wel goed!👍

• Locogringo
      Locogringo commented
      Editing a comment
      Hier is het ook nog maar afwachten of t iets word en hoeveel! 🤘😎🍀🍀

Iemand enig idee?! Purple lemonade gaat als de tering maar bladeren doen sinds 2 3 dagen wat raar. Ik was gisteren denk ik te laat met water geven. Maar het begin in ieder geval drie dagen geleden met een geel blad. Toen 3 toen 5 en nu hangen ze ook nog slap. Vandaag was ze nog wel iets vochtig maar pot geel licht dus toch water gegeven. Calmag, vitalsol, x-cel en pk 13/14 erin gedaan gisteren en vandaag geen verbetering dus nog een keer halve dosis gedaan. Tips zijn heel erg welkom

foto 1 apricot
    foto 2 purple lemonade
    foto 3 Milky Way
    foto 4 purple lemonade vooraanzicht
    foto 5 groepsfoto
    foto 6 purple lemonade boven aanzicht
    foto 7 trainwreck
    Attached Files

Comment

• Zazaris
      Zazaris commented
      Editing a comment
      P.S. De drie sunset sherbets hebben totaal 57 gram gedroogd opgebracht. De 2 Gg staan nog maar niet meer in de tent. Ze wisselen af tussen zon en schuur.

De vergeling lijkt iets te zijn gestopt na een lichte spoeling met PH 5.6 de run off was uiteindelijk 6.5. De rest lijkt het best goed te doen allen heeft de trainwreck een raar topje. Lijkt net of iemand er met een aansteker bij heeft gezeten. Vermoed dat dit komt omdat dit topje precies op het brandpunt van het licht zit. Te zien op de eerste foto. Tweede foto is de purple lemonade waar duidelijk vergeling is te zien. Denk dat ze makkelijk in volledige batmix kan staan. Lijkt snel voedings tekorten te hebben maar ze groeit dan ook het snelst. Derde foto een groepsfotootje en de laatste vier foto’s zijn van de 2 overgebleven Gg’s, deze bloeien buiten en in de schuur af. 1 lijkt zich nog wat te hebben hersteld maar de anders doet vrijwel niets meer. Denk dat als het weer slechter wordt ze om gaan.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.

Comment

Even een update. De purple lemonade gaat nog steeds niet zo heel lekker. Al moest ik me niet blind gaan staren op de bladeren. Volgens onze chatgtp hebben meerdere kwekers hier last van gehad bij de PL en ze gaat ook gewoon heel snel. Extra boost voeding gegeven, lijkt eigenlijk ook geen effect te hebben op de bladeren. Ze zwelt haar toppen wel. Dus ze staat niet helemaal stil. Ga misschien toch proberen om een flush te doen. Kijken of ze hiervan misschien een reset krijgt.
      De rest doet het eigenlijk wel goed. Paar roestplekjes bij de milky way.. dit was een gratis zaadje trouwens. Purple lemonade is het verst in haar ontwikkeling gevolgd door de milky way, dan de apricot en tenslotte de trainwreck. Deze is overigens wel het grootst, gaat het traagst maar ze is dan ook sativa dominant. Denk dat ze dik een meter is vanaf de stam. De twee Gg heb ik geoogst en hangen te drogen aan de kroonluchter oogst:Nog niet geknipt had ik geen tijd voor, ik hoop vanavond.

verder heb ik toch besloten, nog niet helemaal maar wel bijna om fotoperiode planten te zetten volgende ronde. Ik heb echt grotere opbrengsten nodig want ik moet nog steeds zelf bijhalen.. en ik merk het verschil echt trouwens, tussen eigen wiet en wat ik koop. Via de tribe week van zamnesia heb ik met punten de Hyper vyper gekocht, een kruising tussen trainwreck en Durban poison en de Giant White Haze een kruising tussen white widow en Haze.

Nou dat was t wel. En niet vergeten allemaal, geniet van het weekend.

Attached Files

Comment

• Zazaris
        Zazaris commented
        Editing a comment
        Cm of 70 schat ik. Met 1x LST je ziet de hoofdstam afbuigen

• Minigrowcase
        Minigrowcase commented
        Editing a comment
        Nice, mooi formaatje voor in me kastje haha

• Zazaris
        Zazaris commented
        Editing a comment
        Het is wel een zorge kindje tot nu toe maar jij hebt meer ervaring dus wellicht kun je haar beter bijsturen dan ik. Vermoed dat ze heel PH gevoelig of N gevoelig is.

Eigenlijk niet veel te melden. Naar mijn idee begint de boel al iets met zwellen. Even een paar leuke kiekjes van de dames en uiteraard een groepsfoto. Heel gezellig allemaal al die verschillende kleuren

IMG_4243.jpg
      Attached Files
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

Comment

Trainwreck en apricot zijn nog over. Mijn voorraad was op dus purple lemonade en milky zijn om. Helaas niet zoveel succes gehad met de purple lemonade. Denk dat ik haar te weinig N heb gegeven. 26 gram gedroogd. Milky way hangt nog.
        ik zal in de toekomst wat minder actief zijn op dit forum. Ik ben “overgelopen” naar een ander internationaal forum (OG) waar iets meer activiteit is dan hier en werkt ook iets makkelijker op een telefoon dan JD. Niets persoonlijks. Jullie zijn stuk voor stuk top mensen! Heb mij vanaf begin af aan welkom gevoeld en iedereen hier is super vriendelijk. Ik zal vast nog wel een bezoekje komen brengen om te kijken wat iedereen voor prachtigs kweekt.
        Geniet van het weekend en stay high!

Attached Files
        Last edited by Zazaris; 14 September 2025, 10:03.

Comment

• Locogringo
          Locogringo commented
          Editing a comment
          T ga je goed! 👍
      Bezig...
      X