Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Secret Jardin DR80

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Secret Jardin DR80

    Was dat ff in je broek schijten, nietwaar
    Overigens een mooie vlekkeloze eerste kweek zoals iedere beginner wenst.
    Paf ze!
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      #92
      Re: Secret Jardin DR80

      Hoi Weed! Het is zeker een geslaagde ronde geweest. Vlekkeloos zou ik het niet noemen, maar het is toch gelukt hem af te sluiten zoals vermeld had ik iets langer moeten rijpen, maar die toprot had me bang gemaakt! Er zijn ook veel dingen die ik ondertussen geleerd heb!

      Voor beginnende kwekers raad ik eigenlijk een snelle autoflower aan. Of direct plaatsen op 12/12. Ik heb heel lang zitten groeien en knoeien, waardoor je telkens meer steekjes laat vallen. :p deze keer doen we het lekker auto, als mijn growskills een niveautje hoger staan, begin ik wel terug met complexere dingen :p
      All I want is a little more than I'll ever get

      Homebox S - 4x White Widow + 1x Lowryder #2 Auto

      Comment


        #93

        Comment


          #94
          Re: Secret Jardin DR80

          Ik had maar 1 autoflowertje staan tussen de planten! Ik had een lowrydertje gekregen, eigenlijk voor op de vensterbank, maar toen ik hem eenmaal ontkiemd had, kon ik het niet laten hem erbij te zetten.

          In de winter was de temp idd wat laag onder die TL. Maar die is ondertussen weg en vervangen door een Tneon lamp, zoals je vast gezien hebt in mn nieuwe kweekje. Let wel, het klimaat is een stuk eenvoudiger onder TL/neon. Opwarmen is makkelijker dan afkoelen. Om voor te groeien is dat echt een droom.
          Last edited by RocknRolla; 15 June 2012, 17:24.
          All I want is a little more than I'll ever get

          Homebox S - 4x White Widow + 1x Lowryder #2 Auto

          Comment

          Bezig...
          X