Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Mataro Blue 5x Original Berry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    goedeavond medegrowers,

hierbij de volgende ronde en hopelijk nu geen vodden zoals de vorige ronde met mijn AF'jes met ballen voor deze ronde heb ik gekozen voor 5x Mataro Blue en 5x Original Berry van kannabia female het huisje waar de hopelijk dames zullen in vertoeven is nog altijd 90X90X180 en hun verwarming een 400watt HPS lamp 5 mataro's en 4 berry's zullen 2 weken groei krijgen alvorens op 12/12 te gaan, de ene berry die ik nog over heb ga ik meteen op 12/12 laten dit als testje van grond heb ik gekozen voor plagron "GROWMIX" en van voeding nog steeds de "HESI" lijn ben daar zeer tevreden van dus geen reden tot verandering de zaden zijn deze avond in potten van 7L gedropt en bevochtigd, de temp ligt op een mooie 28-29 graden en de LV krijg ik niet hoger voorlopig dan 54% maar daar kan ik goed mee leven voorlopig ga ik het houden op foto's met licht tot iemand me kan zeggen wanneer ik het best fotos neem van de dameshierbij dan de eerste fotos, veel is er nog niet te zien buiten de setup, wie door mijn potten kan kijken kan mischien al eens opkomend zaailingetje zien
    Attached Files
    Last edited by Medical-Spliff; 23 December 2012, 16:29.
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Veel succes, de setup ziet er goed uit, en ivm foto's nemen, dat doe je best net voor de lampen aan gaan, of net uit zijn, dan stoor je ze het minst ;p in ieder geval nooit midden in de donkere periode ...

Comment

Re: 5x Mataro Blue 5x Original Berry

thx smowkie

Comment

veel succes met deze ronde

Comment

Ah, Spanish seeds en Hesi, ik ben benieuwd.
          Waarom Cannyzym, en niet Hesi's Powerzyme ?

Beste foto's met zo min mogelijk lichtstress maak je vanaf het moment dat de lamp uit springt.
          Ik doe meestal even de zaklamp aan (voor het focussen en om m'n nek niet te breken op de terugweg)
          Als het licht uit springt meteen klik-klik-klik-klik stuk of 10 foto's maken, en daar blijven dan 3 of 4 goeie van over.

Je dweil staat nog in je tent.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

thx mannen

@QnQ: cannazym omdat de powerzyme opgebruikt is van mijn pakket, blijkbaar niet te verkrijgen apart die powerzyme dus maar cannazyme genomen en spanish seeds en HESI verklaar en die dweil is om als ik gemorst heb dat ik het kan opkuisen

Comment

Ghehe..nee ik ben gewoon benieuwd naar Kannabia, en ook naar Hesi.
              Zie met beide afzonderlijk wel goeie resultaten.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ck-sweet-seads dit was mijn eerste rondje ooit met HESI en spanish seeds

Comment

mijne stoel is ook gezet peacemaker greets
                  Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

join the club hopelijk een volle rit nu net terug van de tent, nog geen leven bovengronds maar temp mooi constant op 28 graden lamp aan en 19,5 lamp uit, mijn LV krijg ik niet hoger dan 42 en ook niet met emmers dus doen we het maar zo kleine verandering in programmering de dames zullen max 10 dagen groei krijgen alvorens op 12/12 te gaan

Comment

goeieavond peacemaker veel succes met je kweek ben benieuwd je hebt 2 heerlijke soortjes grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peuker View Post
                        goeieavond peacemaker veel succes met je kweek ben benieuwd je hebt 2 heerlijke soortjes grtz
                        Ben de MB nu aan het roken,had er iets meer van verwacht,laat ze zeker lang genoeg staan voor de beste smaak.En die is dan lekker zoet,maar 1 week te vroeg oogsten en je hebt een harde aardse smaak en dat vind ik dan weer wat minder,voor de rest wel een goede opbrenger.

Grts

Comment

what the f*ck is happening here!!!!!!!!!!!!!!!! 5 mataro blue's mooi ontkiemt maar steeds nog geen leven boven de grond, ik maar op zoektocht gegaan, 2 van de 5 mataro's terug gevonden nog altijd gewoon ontkiemt dus nog niks gebeurd op 2 dagen tijd 3 andere voorzichtig gaan zoeken niks gevonden in pot dus ook nog altijd ontkiemt waarschijnlijk en nergens een worteltje te bespeuren, wat is me dat allemaal, de 4 berry's waren juist ontkiemt, minder dan de mataro's en daar staan er nu al 3 van boven, ik snap er geen REET van, slecht zaad?????????????morgen sta ik de shop want dit kan niet meer zijn, 11 AF's waarvan 7 herma's, nu 10 zaden en 5 ontkiemt die niet bovenkomen??????helemaal gek worden in het ergste geval krijgen de berry's 3weken groei om er toch nog iets van te halen van de ronde, als ik nieuw zaad krijg dan krijgen de berry's max 10dagen groei en gaan de mataro's (nieuw zaad mischien) maar enkele dagen groei gehad hebben, max een week denk ik...afwachten wat ik morgen te horen krijg...
                          Last edited by Medical-Spliff; 8 October 2012, 17:20.

Comment

het is idd allemaal niet om over naar huis te schrijven zeg
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Hoop voor je goed nieuws.Maar zo beginnen is kudt.

Comment

Bezig...
                              X