goedeavond medegrowers,
hierbij de volgende ronde en hopelijk nu geen vodden zoals de vorige ronde met mijn AF'jes met ballen
voor deze ronde heb ik gekozen voor 5x Mataro Blue en 5x Original Berry van kannabia female
het huisje waar de hopelijk dames zullen in vertoeven is nog altijd 90X90X180 en hun verwarming een 400watt HPS lamp
5 mataro's en 4 berry's zullen 2 weken groei krijgen alvorens op 12/12 te gaan, de ene berry die ik nog over heb ga ik meteen op 12/12 laten dit als testje
van grond heb ik gekozen voor plagron "GROWMIX" en van voeding nog steeds de "HESI" lijn
ben daar zeer tevreden van dus geen reden tot verandering
de zaden zijn deze avond in potten van 7L gedropt en bevochtigd, de temp ligt op een mooie 28-29 graden en de LV krijg ik niet hoger voorlopig dan 54% maar daar kan ik goed mee leven
voorlopig ga ik het houden op foto's met licht tot iemand me kan zeggen wanneer ik het best fotos neem van de dames
hierbij dan de eerste fotos, veel is er nog niet te zien buiten de setup, wie door mijn potten kan kijken kan mischien al eens opkomend zaailingetje zien
hierbij de volgende ronde en hopelijk nu geen vodden zoals de vorige ronde met mijn AF'jes met ballen

ben benieuwd je hebt 2 heerlijke soortjes grtz

Comment